Театралізована діяльність - найпоширеніший вид дитячої творчості. Вона формує досвід соціальних навичок поведінки завдяки тому, що кожен літературний твір або казка для дітей дошкільного віку завжди мають моральну спрямованість (дружба, доброта, чесність, сміливість та ін). Завдяки казці дитина пізнає світ не тільки розумом, але й серцем. І не тільки пізнає, але й виражає своє ставлення до добра і зла. Улюблені герої стають зразками для наслідування.
Л. С. Виготський вважав: щоб створити досить міцні основи творчої діяльності, необхідно розширювати досвід дитини. З допомогою настільного, пальчикового театру, ігор-драматизацій ми пробуджуємо в дітей бажання бути артистами.
Педагоги Чагорського ДНЗ поставили перед собою мету - створити умови для розвитку творчої активності дітей дошкільного віку, долучити до театрального мистецтва.
Під час організації театралізованих ігор вихователі розвивають самостійність дітей, вчать розуміти емоційний стан іншої людини і переживати свій. З великим бажанням вихованці старшої групи показують лялькові вистави дітям молодшої групи, серед яких: «Гуси-Лебеді», «Троє поросят», «Півник та двоє мишенят».
Робота з розвитку у дошкільників творчих здібностей в процесі театралізованих ігор приносить свої плоди: розкутість дітей в спілкуванні, а головне, вони відчувають самостійність та впевненість в собі.
Театральне дійство, чи музична казка, лялькова вистава чи інсценізована сюжетна гра – це перш за все для дитини свято, нехай маленьке, але свято з посмішками, оплесками і гарним настроєм.
Вихователь: Крістіна Григорець
|