7 квітня у Старововчинецькому ліцеї Каменюк С.І. та Костенюк Л.Г. було проведено педагогічні читання "Майстерня гуманності. Творче мислення і сучасні методи його формування у школярів за досвідом Шалви Амонашвілі".
Дитинство – це ніби «кошик допомоги», з якого людина черпає знання і вміння протягом усього життя. Як наповнити цей кошик, не пошкодивши жодної грані тендітної дитячої душі? Як привити паростки любові, мудрості, людяності? Багаторічний досвід видатного грузинського педагога Шалви Олександровича Амонашвілі став у нагоді не одному поколінню вчителів.
Гуманна педагогіка – це велика мудрість, у якій стверджується педагогіка світла. Гуманна педагогіка – це та, яка може наблизити дитину до пізнання самих себе. Обов’язок учителя- дати дитині радість пізнання. Учитель – творець, який дозволяє відкрити самого себе. Він віддається безкорисливо, щоб продовжити себе у своїх вихованцях, дати їм крила для польоту у життя.
Учитель – носій Світла. Народна мудрість говорить, що у справжнього вчителя уроки не для дітей, а з дітьми. Це вони, справжні вчителі – доторкаючись душі маленької людини, намагаються не поранити, не образити, обережно виростити, допомогти реалізувати себе у житті, ввійти у нього якомога чеснішими, добрішими, впевненішими.
Із висловлювань Шалви Амонашвілі
• Дитинство як двигун, рухає нами; ніби коріння, живить життя.
• Учитель – сівач: сіє добре, прекрасне і відправляє у світ, не дочекавшись урожаю.
• Хто піклується, той світиться.
• Хто виховує себе, той виховує інших.
• Любов – це істина. Радість – особлива мудрість. Ласка – частина правди.
• Кожен із вас – промінчик сонця.
• Я дам дітям лише одне, але так, що все інше вони відкриють самі.
• Діти – безмежність буття.
Дізнатись більше
|
6 квітня соціальним педагогом Каменюк В.В. та психологом Тюфтій І.І. Старововчинецького ліцею було проведено семінар-практикум для педагогів на тему: «Розвиток психологічної компетентності педагогів»
Дізнатись більше
|
З 20 січня по 4 квітня 2015 року проходив ІІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін. Наш район успішно представили і вибороли призові місця наступні учні:
з трудового навчання:
Іонуца Аврам, Багринівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ІІ місце;
з економіки:
Білик Дарія, Коровійська ЗОШ І-ІІІст. - ІІ місце;
Славута Богдан, Глибоцький ліцей - ІІ місце;
Виліткова Леся, Глибоцький ліцей - ІІІ місце;
з російської мови та літератури:
Фока Анастасія, Глибоцька ЗОШ І-ІІІст. - І місце;
Григорчук Софія, Глибоцький ліцей - І місце;
Кушнір Надія, Глибоцький ліцей - ІІ місце;
з інформатики:
Ванзуряк Степан, Глибоцький ліцей – ІІ місце;
Дручук Роман, Корчівецька ЗОШ І-ІІ ст. – ІІ місце;
з історії:
Романюк Нікіта, Глибоцький ліцей – ІІІ місце;
з румунської мови та літератури (румунської та світової):
Карп Анжеліка, Карапчівський ліцей, - І місце;
Божеску Аліна, Карапчівський ліцей – ІІ місце;
Кирчу Марінела, Йорданештська ЗОШ №2 – ІІ місце;
Лукинюк Анна-Марія, Йорданештська ЗОШ №2 – ІІ місце;
Панцір Анастасія, Просіцька ЗОШ І-ІІ ст. – ІІ місце;
Масікевич Родіка, Карапчівський ліцей – ІІІ місце;
з біології:
Турянська Євдокія, Старововчинецький ліцей – ІІІ місце;
Бобкова Феодосія, Старововчинецький ліцей – ІІІ місце;
з хімії:
Мінтянська Альона, Глибоцька ЗОШ І-ІІІ ст. – ІІІ місце;
Бобкова Феодосія, Старововчинецький ліцей – ІІ місце;
Цибуляк Владислав, Кам’янська ЗОШ І-ІІІ ст. – ІІ місце;
Писарук Ірина, Глибоцька ЗОШ І-ІІІ ст. – ІІІ місце;
з географії:
Славута Богдан, Глибоцький ліцей – І місце;
Цибуляк Владислав, Кам’янська ЗОШ І-ІІІ ст. – І місце;
Бобкова Феодосія, Старововчинецький ліцей – ІІ місце;
Мінтянська Альона, Глибоцька ЗОШ І-ІІІ ст. – ІІ місце;
Безушко Меліса, Глибоцький ліцей – ІІІ місце;
з астрономії:
Трафенчук Микола, Глибоцький ліцей – ІІІ місце;
з екології:
Славута Богдан, Глибоцький ліцей - І місце;
Гордієнко Єлізавета, Глибоцький ліцей - ІІІ місце;
з фізики:
Цибуляк Владислав, Кам’янська ЗОШ І-ІІІст. – ІІ місце;
з математики:
Безушко Меліса, Глибоцький ліцей – ІІІ місце;
Славута Богдан, Глибоцький ліцей – ІІІ місце;
з української мови та літератури:
Мінтянська Альона, Глибоцька ЗОШ І-ІІІ ст. – І місце;
Лях Юлія, Глибоцька ЗОШ І-ІІІ ст. – ІІ місце;
Славута Богдан, Глибоцький ліцей – ІІ місце;
з французької мови:
Лукинюк Анна-Марія, Йорданештська ЗОШ №2 – ІІІ місце;
Русу Вікторія, Димківський НВК – ІІ місце.
Вітаємо учнів-переможців, їхніх вчителів-наставників та методистів-кураторів.
|
3 квітня природа здивувала всіх віхолою зі снігом. А у теплому затишному класі по–весняному світло і душевно. Вчитель початкових класів Червонодібровського НВК Одайська Оксана Дмитрівна запросила до себе колег – учасників районного семінару вчителів початкових класів ( класоводів 3 класів).
Нетрадиційний урок трудового навчання «Творча майстерня» був присвячений традиціям та символізму українського писанкарства. Одайська О.Д. ознайомила своїх вихованців – третьокласників та гостей з новими техніками створення писанки-оберегу, зокрема запропонувала дітям розписати медові пряники айсингом ( білковою глазур`ю ). Діти дали волю своїй фантазії і під керівництвом вчителя створили неповторні композиції, у яких переплелись традиційні мотиви та індивідуальний погляд кожного маленького майстра на Великодню символіку.
Свої пряники – сувеніри учні вирішили передати воїнам добровольчого батальйону, який захищає незалежність України на підступах до Донецького аеропорту у с. Піски.
Присутні на уроці переглянули трейлер документального фільму « Добровольці Божої чоти» - тисни тут! . Одним із героїчних захисників рідної землі , героєм фільму є наш земляк Чоботар Валерій Георгійович – мужній козак Гатило. Нікого не залишили байдужими слова Валерія про «дерево української нації», яке зростає на крові наших хлопців, що віддають тіло й душу за нашу свободу.
Подарунки до Великодня від школярів передасть добровольцям рідний брат Чоботаря В.Г. – Володимир – молодий поет, волонтер, людина з активною життєвою позицією. Прозвучали у авторському виконанні вірші «Горджуся тим, що я є українець», «Братові», «Українка».
У програмі семінару відбулася зустріч гостей – вчителів Глибоччини з художницею – дизайнером , керівником гуртків при обласному будинку творчості дітей та юнацтва Тимчук Оленою В`ячеславівною. Майстриня провела для присутніх майстер-клас з виготовлення писанок способом традиційного розпису воском та у техніці декупаж. У класній кімнаті розгорнулася виставка робіт художниці та її учнів-гуртківців.
Районний семінар вчителів початкових класів відбувся у творчій атмосфері.
Учасники зустрічі взяли з собою настрій творчості, натхнення до праці , бажання плекати молоді паростки української нації.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Червонодібровського НВК Цимбаліста А.З.
|
26–28 березня 2015 р. у м. Києві відбувся VIІІ Міжнародний конкурс з українознавства для учнів 8–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, який відбувається на базі Науково-дослідного інституту українознавства, який, окрім захисту науково-дослідних робіт, передбачав виконання письмових та тестових завдань переможцями першого етапу конкурсу.
Учнівські роботи надійшли з 21-ї області України та 3-х країн зарубіжжя; у другий тур вийшов 71 учасник. Серед репрезентантів етнічних українських земель найчисельніше були представлені учнівські колективи Волинської, Чернівецької, Хмельницької, Тернопільської та Донецької областей, Придністров’я, Іспанії та Німеччини.
Регіональний розподіл призерів конкурсу:
Волинська область – 5 робіт;
Хмельницька область – 3 роботи;
Чернівецька область – 3 роботи;
Тернопільська область – 2 роботи;
Донецька область – 2 роботи;
Київська область – 2 роботи;
Івано-Франківська – 2 роботи;
Дніпропетровська область – 2 роботи;
Житомирська область – 1 робота;
Рівненська область – 1 робота.
Коваль Ольга – учениця 8 класу Глибоцької ЗОШ I–III ступенів, Чернівець- кої обл.,здобула почесне перше місце, представивши роботу «Свашки співали – весіллям заправляли» та виконавши письмові завдання.
Всі бажаючі мали змогу позмагатись і у виконанні тестових робіт з українознавства. І знову перемогу серед учнів 8-х класів здобула Коваль Ольга.
|
На сучасному етапі соціально-економічного розвитку нашої країни особливої актуальності набуває проблема виховання та навчання дітей в умовах, що постійно змінюються. Успішна реалізація завдань, що стоять перед системою освіти в Україні, неможлива без належної психологізації навчально-виховного процесу.
6 квітня у Грушівському НВК відбувся шестигодинний семінар – практикум з педагогами закладу щодо виконання «Програми розвитку психологічної компетентності батьків та педагогів у 2015р».
Працівниками психологічної служби була представлена мультимедійна презентація про реалізацію програми «Розвиток психологічної компетентності педагогів та батьків»; презентація результатів діагностики педагогів; вплив інформаційного поля на формування внутрішнього світу дитини; основні шляхи збереження психічного здоров’я педагога.
Соціальний педагог Роговей Сабіна прочитала інтерактивну лекцію «Конфлікт в педагогічному колективі: шляхи вирішення». Під час даної лекції, були показані дихальні вправи та розвантажувальні хвилини для педагогів під час вирішення конфлікту. Перлиною лекції стала вправа «Міняємось ролями», яка полягає у вирішенні кризових, проблемних ситуацій в шкільному колективі.
Практичний психолог Албу-Букатар Лідія провела психолого-педагогічний консиліум «Стрес. Профілактика і подолання», використавши наступні вправи: «Автобіографія за 1хв.», «Колесо життя», «Чарівна хмаринка », «Прихований стрес».
Учитель — професія масова. Сотні тисяч учителів працюють з дітьми в нашій країні. Але разом з тим це одна із самих творчих професій. Сьогодні вчити і виховувати дітей, напевно, складніше, ніж колись. Сутужніше стало життя, з'явилося багато нової інформації, багато нової техніки, змінилося ставлення до цінностей життя. І в цих умовах зростає роль Учителя.
Працівники психологічної служби висловлюють велику подяку адміністрації закладу та колегам – педагогам за співпрацю.
|
Конкурс з такою назвою оголосила в березні 2015 року Державна податкова інспекція в Глибоцькому районі. Метою його є виховання культури сумлінного платника податків та ознайомлення школярів з професією фахівця податкової справи. Всього на районний етап подано 32 роботи. З них 18 художніх творів учнів Глибоцького, Старововчинецького ліцеїв, Черепковецької, Нижньосинівецької, Молодійської, Кам’янської, Коровійської, Волоківської, Багринівської ЗОШ, Грушівського НВК.
Літературні твори подали учні Глибоцького ліцею, Молодійської, Коровійської, Кам’янської ЗОШ. Комп’ютерну графіку, анімацію, презентацію підготували учні Молодійської, Йорданештської №2 ЗОШ, Грушівського НВК. Учні в творчій формі висловили свої побажання і думки, своє бачення і розуміння ролі, значення і місця податків в житті держави і суспільства, в майбутньому України.
Всі роботи передано в ДПІ на розгляд журі. Зичимо всім учасникам конкурсу успіху.
|
«Виховання – це наука, що навчає наших дітей обходитися без нас»
Ернст Легуве
Зазвичай батьки починають замислюватися про самостійність своєї дитини, коли вона починає ходити до школи. Проте починати виховувати цю якість потрібно набагато раніше - і чим раніше, тим більших успіхів можна досягти.
Одним з основних завдань, що їх розв'язують дошкільний заклад разом з родиною, є виховання у дітей самостійності, працелюбності, правильного ставлення до праці.
Саме тому у Чагорському ДНЗ буття дітей не зводиться лише до участі в організованій діяльності, а натомість націлюється на наповнення їхнього буття цікавою та змістовною діяльністю самостійного, вільного типу упродовж кожного дня.
Проявляючи терпіння до становлення якого-небудь навику або уміння, вихователі закладу з повною серйозністю ставляться до самостійних дій своїх вихованців.Формують у малюків установку на подолання труднощів, прагнуть приводити дії дитини до позитивного результату. Цим самим розвивають у дошкільнят найкращі якості, оточують їх турботою та увагою.
|
Великдень – світле свято надії, добра та радості. Зазвичай, на це свято уся родина збирається разом за одним столом, щоб привітати один одного, побажати здоров’я та «похристосуватися» писанкою.
Сьогодні, на жаль, на Україні склалась така ситуація, що чимало захисників змушені зустріти цей великий день у новій родині побратимів. Для того, щоб нагадати воїнам про домівку й створити хоча б на мить святковий настрій та виразити свою вдячність та підтримку, учні Глибоцької ЗОШ І-ІІІ ст. в рамках акції «Пасхальний кошик для учасників АТО» приготували гостинці. Старанно та з любов’ю вкладали в «кошики» учні не лише атрибути свята, а й листи, малюнки, аплікації, власноруч виготовлені писанки.
|
З метою підвищення професійної майстерності, обміном досвідом та на виконання завдань річного плану у Кам’янському ДНЗ ясла-садок проведено колективний перегляд занять по всіх видах образотворчої діяльності: малювання, аплікація, ліплення та конструювання. Під час проведення колективних переглядів вихователі продемонстрували свою педагогічну майстерність і професіоналізм, завдяки чому значно підвищилася якість занять та їх результативність.
|
Театралізована діяльність - найпоширеніший вид дитячої творчості. Вона формує досвід соціальних навичок поведінки завдяки тому, що кожен літературний твір або казка для дітей дошкільного віку завжди мають моральну спрямованість (дружба, доброта, чесність, сміливість та ін). Завдяки казці дитина пізнає світ не тільки розумом, але й серцем. І не тільки пізнає, але й виражає своє ставлення до добра і зла. Улюблені герої стають зразками для наслідування.
Л. С. Виготський вважав: щоб створити досить міцні основи творчої діяльності, необхідно розширювати досвід дитини. З допомогою настільного, пальчикового театру, ігор-драматизацій ми пробуджуємо в дітей бажання бути артистами.
Педагоги Чагорського ДНЗ поставили перед собою мету - створити умови для розвитку творчої активності дітей дошкільного віку, долучити до театрального мистецтва.
Під час організації театралізованих ігор вихователі розвивають самостійність дітей, вчать розуміти емоційний стан іншої людини і переживати свій. З великим бажанням вихованці старшої групи показують лялькові вистави дітям молодшої групи, серед яких: «Гуси-Лебеді», «Троє поросят», «Півник та двоє мишенят».
Робота з розвитку у дошкільників творчих здібностей в процесі театралізованих ігор приносить свої плоди: розкутість дітей в спілкуванні, а головне, вони відчувають самостійність та впевненість в собі.
Театральне дійство, чи музична казка, лялькова вистава чи інсценізована сюжетна гра – це перш за все для дитини свято, нехай маленьке, але свято з посмішками, оплесками і гарним настроєм.
Вихователь: Крістіна Григорець
|
|