Громадянин, який ігнорує участь у виборах, не ходить до виборчих дільниць, не має морального права нарікати потім, що влада «не така», «все дістало», т.і. Це майже аксіома.
Стосується вона й голосування вчителів на електронному Репозитарії конкурсу рукописів підручників для 4-х та 7-х класів. Якщо ти не обираєш з-поміж багатьох «свій» підручник для своїх учнів, не голосуєш («не хочу», «нíколи», «все одно нічого не зміниться», виходить, тебе все влаштовує (?). Але чи влаштовує це учнів, їхніх батьків?
Зважмо, уперше відбір кращих підручників базується на волеєвиявленні вчителів-практиків. Звісно, все, що вперше, зі стовідсотковою публічністю та ще й охоплює всі школи й величезну кількість педагогів, відбувається непросто. «Доброзичливців» і «bystanders» при цьому не бракує. Вичікують і перешкоджають, де можуть.
Думка вчителя є визначальною. Для того, щоб ті, хто чомусь ще не проголосував, продовжили термін ще майже на місяць – по 30 квітня.
Станом на 27 квітня вже проголосували понад 70% шкіл в 5-ти областях (Івано-Франківська, Рівненська, Житомирська, Закарпатська та Львівська). Зворотній бік медалі: в 9-ти областях - 60-66%; у 5-ти - 50-60%; у 6-ти … менше 50%.
Знаючи про звичку багатьох відкладати важливі справи на останній день, сподіваюся, що за дві доби, що залишилися, кількість «абсентеїстів» скоротиться й цей пост втратить актуальність.
Колеги, проголосуйте! Будь ласка…
|