Понеділок, 06.05.2024, 17:57















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна           Сторінка для батьків          Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів

   Вивчаємо місяці й пори року. Це завдання допоможе дитині вивчити правильну послідовність місяців року та запам’ятати, які з них належать до календарних весни, літа, осені й зими, а також запам’ятати, за яким порядком змінюють одна одну різні пори року.

Анаграми «Зашифровані місяці: весна». Працюючи над цим завданням, дитина дізнається, що таке анаграми та навчиться їх розшифровувати. Дитині пропонується розташувати предмети від більшого до меншого та, використовуючи потрібні літери, записати назви весняних місяців.

Розмальовка «12 місяців»: березень. Це завдання-розмальовка не тільки допоможе потренувати дрібну моторику, увагу, покращити вміння підбирати різні кольори й навіть покращити навички читання, а й познайомить дитину з характерними особливостями березня, відповідними народними прислів’ями та приказками, а також зі щорічними святами, що припадають на цей місяць.

Розмальовка «12 місяців»: квітень. Це завдання-розмальовка присвячене окремо квітню і зображає його відмінності, дитина зможе потренувати уяву й асоціативне мислення. Також дитина зможе залучити творче мислення, адже їй треба буде розмалювати все на власний розсуд

Розмальовка «12 місяців»: травень. Це завдання-розмальовка познайомить дитину з характерними особливостями травня, відповідними народними прислів’ями та приказками, а також зі щорічними святами, що припадають на цей місяць. Також дитина зможе залучити творче мислення, адже їй треба буде розмалювати все на власний розсуд.

Уявляємо й малюємо погоду. Цей комплект завдань допоможе дитині навчитися робити висновки про можливі причини тих чи інших дій або явищ, узагальнити знання про погоду. Виконуючи завдання комплекту, дитина розвиватиме навички малювання, уяву, вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки.

Кольорові пори року: кольори весни. Це завдання допоможе формувати художньо-продуктивну компетентність дитини. Його виконання сприятиме розвитку уявлень дитини про природні явища, сезонні зміни й кольори в природі.

Що я люблю робити навесні. Це завдання допоможе дитині навчитись аналізувати та описувати, що їй подобається робити навесні. Дитина повинна намалювати чотири малюнки: своє улюблене заняття, свій улюблений одяг, свою улюблену їжу та своє улюблене місце відпочинку навесні, а потім підписати ці малюнки.

Весна: знайди відмінності та розмалюй. Це завдання-розмальовка допоможе дитині розширити уявлення про весну та розвинути навички порівняння. Воно містить два малюнки на весняну тематику, що мають 10 відмінностей, які потрібно відшукати та розмалювати.

Склади прислів’я: вчимося говорити про весну. Це завдання допоможе дитині дізнатися більше про весну через долучення до скарбниці народної творчості. Воно містить шість прислів’їв, що стосуються цієї пори року. Знання прислів’їв допоможе дитині навчитися влучно формулювати власні думки про весну.

Сприймаємо світ навесні: 5 органів чуття. Це завдання допоможе дитині проаналізувати роботу своєї сенсорної системи, зокрема кожного з п’яти органів чуття. Оскільки завдання присвячене весні, воно пропонує дитині написати чи намалювати те, що вона бачить, сприймає на слух, нюх, відчуває на дотик і розпізнає на смак саме навесні.

Кросворд «Пори року»: весна. Цей тематичний кросворд надасть дитині можливість поміркувати над різними явищами та предметами, пов’язаними з весною, а також проявити кмітливість і відповідні знання. Кросворд побудований за класичним принципом.

Зашифровані картини: віднімання в межах 10. Це завдання допоможе дитині навчитися усно виконувати арифметичну дію віднімання в межах 10. Воно містить 8 прикладів та фрагментів малюнків. Дитині потрібно розв’язати приклади, вирізати фрагменти та зібрати зображення.

Малювання по крапках: хмарки та сонечко. У завданні дитині необхідно намалювати хмарки та сонечко, рахуючи крапки та поступово з’єднуючи їх прямими лініями, відповідно до зразка, намальованого у завданні, та розмалювати зображення у будь-які кольори.

Малювання по крапках: квітка. Ви бажаєте розвинути у дитини більш чітку координацію дрібних рухів та просторове сприйняття? Це завдання слугуватиме вам добрим помічником у цій справі. Виконуючи завдання, дитина тренуватиме всі функції уваги, навички рахунку та зорову пам’ять.

Переглядів: 304 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 15.03.2019 | Коментарі (0)

   Тематична анаграма «Великдень». Це завдання познайомить дитину з анаграмами та допоможе повторити правопис дев’яти слів великодньої тематики. Завдання не містить жодних підказок, окрім самої назви, що побічно допомагатиме дитині проявляти кмітливість і розшифровувати написані слова.

Великодня головоломка «Знайди слова». Це тематичне завдання-головоломка допоможе дитині повторити правопис слів великодньої тематики, потренувати увагу та пам’ять, а також дасть можливість попрактикувати навички читання.

Створюємо листівку: Великдень. Це завдання покликане надихнути дитину на створення привітальної листівки до Великодня. Воно містить два варіанти ескізу листівки. У першому варіанті дитині пропонується намалювати листівку за контурними лініями, а в другому – проявити фантазію та самостійно домалювати відсутні елементи.

Розмальовка «Великодня арифметика». Це тематичне завдання має всі переваги розмальовки та дає можливість потренувати навички додавання й віднімання в невимушеній, творчій формі. Виконуючи завдання, дитина тренуватиме увагу, дрібну моторику та творче мислення.

Арифметична розмальовка «Веселий кролик». Це тематичне завдання пропонує зображення писанки та веселого кролика, а також різноманітні математичні приклади, кожний з яких написаний на певному фрагменті зображення. Розв’язуючи приклади, дитина отримуватиме результат, що буде вказувати їй на певний колір, в який треба розмалювати відповідну ділянку малюнка.

Розмальовка «Великодня симетрія». Це завдання-розмальовка допоможе дитині навчитись малювати симетричні зображення без жодних орієнтирів і підказок, покладаючись виключно на власні зір, увагу, просторове мислення та зорово-моторну координацію. У кінці їй треба все розмалювати на власний розсуд, застосувавши творче мислення й уміння підбирати кольори.

«Писанка»: учимось підбирати кольори. Ця тематична великодня розмальовка дозволить дитині виразити себе й потренувати творче мислення. У завданні дитині пропонуються зображення п’яти писанок з різним орнаментом, вона повинна розмалювати їх, підібравши потрібні кольори на власний розсуд.

Числові ваги: порівняння в межах 100. Дитині пропонується записати числа на вагах, ураховуючи їхнє положення. У процесі виконання цього завдання дитина вчитиметься практично застосовувати досвід навчальної математичної діяльності в життєвих ситуаціях, розвиватиме увагу й логічне мислення, спостережливість і зорове сприйняття.

Числа по порядку: вивчаємо послідовний рахунок. Цей комплект завдань допоможе дитині відпрацювати навички послідовного рахунку та закріпити знання чисел від 1 до 30. У кожному завданні дитині пропонується вирізати числа, символічно представлені овочами або фруктами, й приклеїти на порожні місця, заповнивши пропуски в тризначних числових послідовностях згідно з порядком у числовому ряді.

Переглядів: 416 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 15.03.2019 | Коментарі (0)

    З’явився модуль (орієнтовне календарно-тематичне планування) з інтегрованого курсу “Українська мова” на двадцять п’ятий тиждень для 2-го пілотного класу.

У ньому окреслено змістові лінії, запропоновано зміст і також є додатки з активностями.

Авторками цього календарно-тематичного планування є Ірина Старагіна, Аліна Ткаченко, Людмила Гуменюк та Оксана Волошенюк.

Дивіться також тижневі кейси на

п’ятий, шостий, сьомий, восьмий, дев’ятий, десятий, одинадцятий, дванадцятий,

тринадцятий, чотирнадцятий, п’ятнадцятий, сімнадцятий, вісімнадцятий, дев’ятадцятий,

двадцятий, двадцять перший, двадцять другий, двадцять третій і двадцять четвертий тижні.

Переглядів: 356 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 13.03.2019 | Коментарі (0)

     Інститут модернізації змісту освіти запрошує вчителів здійснити вибір підручників для 2 класу.

Можливість ознайомлення з фрагментами електронних версій підручників буде відкрита до 10 березня.

В Інституті модернізації змісту освіти звертають увагу освітян, що безпосередній вибір проектів підручників здійснюють вчителі, а їх вибір затверджується педагогічною радою закладу освіти.

За підручниками обраними у 2019 році, учні будуть навчатись наступні п’ять років.

У випадках впливу або бажання третіх осіб вплинути на вибір учителів кожен педагогічний працівник має право повідомити про це на «гарячу телефонну лінію» МОН (044) 248-17-50, (044) 248-21-61).

З фрагментами електронних версій підручників для 2 класу можна ознайомитись в електронній бібліотеці Інституту модернізації змісту освіти.

Ознайомитись з підручниками

Переглядів: 344 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 01.03.2019 | Коментарі (0)

     Сучасний підручник має повністю відповідати навчальній програмі, сприяти розвитку мовленнєвих навичок, заохочувати дітей до вивчення предмета, розвивати компетенції ХХІ століття, навчати кращим моральним цінностям. Окрім вище зазначеного, підручник повинен відповідати вимогам часу, бути систематичним та апробованим в шкільній практиці.

Протягом року вчителі молодшої школи більш ніж в 100 школах України пілотують підручник Smart Junior 2 for Ukraine, а 22% першачків з усієї країни вивчають англійську за сучасними підручниками Smart Junior. Автори отримали безліч відгуків вчителів про їх досвід роботи з підручником, і це допомогло створити якісні книги для другого класу.

Переглядів: 441 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 01.03.2019 | Коментарі (0)

    Сайт Розвиток дитини пропонує додаткові навчальні матеріали та завдання для 23-го тижня 1-го класу Нової української школи за темою «Професії».

Гра «Знайди пару»: професії. Це завдання допоможе дитині розвинути пам'ять, увагу, навички читання й розширити лексичний запас за темою «Професії». Дитина повинна знайти пари (малюнок і слово), по черзі відкриваючи картки, розкладені малюнками й написами вниз. У завданні використано наступні назви професій: художник, будівельник, шеф-кухар, лікар, фермер, пожежник, листоноша, вчитель.

Професії: хто чим займається? Пропоноване завдання допоможе дитині дізнатися про професії й сформувати ціннісне ставлення до праці людини. Дитині пропонується з’єднати слово, що характеризує професію, з відповідним малюнком. Також дитина може поміркувати про те, ким би вона хотіла стати у майбутньому, що потрібно вивчити, щоб опанувати цю професію.

Вивчаємо професії: кухар, пожежник, лікар. Для виконання завдання дитині пропонується ознайомитись із трьома вказаними професіями та вибрати серед різноманіття предметів, розташованих у нижній частині завдання, ті, які застосовуються у професіях кухаря, пожежника та лікаря

Вивчаємо професії: спортсмен, маляр-штукатур, учитель. Для виконання завдання дитині пропонується ознайомитись із трьома вказаними професіями та вибрати серед різноманіття предметів, розташованих у нижній частині завдання, ті, які застосовуються у професіях спортсмена, маляра-штукатура та учителя.

Вивчаємо професії: фокусник, художник, космонавт. Для виконання завдання дитині пропонується ознайомитись із трьома вказаними професіями та вибрати серед різноманіття предметів, розташованих у нижній частині завдання, ті, які застосовуються у професіях фокусника, художника та космонавта.

Переглядів: 349 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 01.03.2019 | Коментарі (0)

   Сайт «Розвиток дитини» пропонує додаткові навчальні матеріали та завдання для 24-го тижня 1-го класу Нової української школи за темою «Час. Як керувати часом?».

Визначаємо час. Завдання стануть чудовою практикою та допоможуть дитині у майбутньому із легкістю визначати час, як на цифровому, так і на аналоговому годиннику. Комплект складений із кількох завдань різної складності, у яких потрібно встановлювати та записувати час.

Вчимося визначати час на циферблаті годинників. Це завдання допоможе дитині навчитися визначати час на циферблаті годинників і закріпити навички написання цифр, знання чисел від 1 до 12, розвинути уважність, посидючість, дрібну моторику та зорове сприйняття.

Додаємо й рахуємо час, що пройшов. Цей комплект завдань надає дитині можливість потренувати одразу кілька важливих навичок, а саме арифметичні навички додавання та вміння визначати час, що пройшов (у комплекті використовується 12-годинний формат обчислення часу).

Кросворд «Час»: тренуємо мислення. Це завдання-кросворд допоможе дитині потренувати пам’ять, логічне мислення та увагу, а також такі корисні поведінкові навички, як цілеспрямованість і посидючість. Кросворд побудований за класичним принципом.

Доміно часу: учимось граючись. Це завдання в яскравій ігровій формі навчить дитину визначати час за аналоговим та електронним годинниками, закріпить її знання, допоможе краще сприймати показники електронного табло й подумки порівнювати їх з аналогічним часом, який показує відповідне розташування хвилинної й годинної стрілок.

Переглядів: 602 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 01.03.2019 | Коментарі (0)

   Про організацію наставницької підтримки педагогів закладів загальної

середньої освіти в умовах впровадження Нової української школи-ТИСНИ ТУТ

Переглядів: 339 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 25.02.2019 | Коментарі (0)

    Урізноманітнити уроки можна не лише за допомогою ігор чи технічних засобів, а й завдяки додатковим книжкам. “Нова українська школа” публікує добірку книжок для різних предметів, що зібрав простір української дитячої книги “Барабука“. Впевнені, що серед них відшукаєте чимало, що допоможуть зацікавити учнів навчанням.

Українська мова та література

1.Шептицький від А до Я“, Галина Терещук, Оксана Думанська (Видавництво Старого Лева)
2.Франко від А до Я“, Богдан Тихолоз, Наталя Тихолоз (Видавництво Старого Лева)
3.Шевченко від А до Я“, Леонід Ушкалов (Видавництво Старого Лева)
4. Серія “Життя видатних дітей” (Видавництво “Грані-Т”)
Серія об’єднує понад 30 книжок сучасних українських авторів про дитинство видатних письменників, художників, архітекторів, математиків, медиків, фізиків, спортсменів та інших. Книжки серії виходили друком протягом 2007 – 2012 років.
5.Стильна книжка для панянки“, Оксана Караванська (Видавництво Старого Лева)
6. “Як писали класики”, Ростислав Семків (Пабулум)
7.100 експрес-уроків української“, Олександр Авраменко (Книголав)

Хімія, фізика, біологія, інформатика

1. “Жуки та інші поважні особи”, Олесь Ільченко (Грані-Т)
2. “Український квітник”, Зірка Мензатюк (Грані-Т)
3. “Дерева”, Олесь Ільченко (Грані-Т)
4. “Риби річок та озер”, Олесь Ільченко (Грані-Т)
5. “Наші птахи”, Олесь Ільченко (Грані-Т)
6. “Бджолині родичі”, Олесь Ільченко (Грані-Т)
7. “Український космос”, Іван Малкович, Валерій Чередниченко, Сергій Грабовський, Віталій Абліцов, Віктор Гаркуша (А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА)
8.Цікава хімія. Життєпис речовин“, Юлія Смаль (Видавництво Старого Лева)
9.Біла трішки чорна-пречорна книжка“, Кузько КУЗЯКІН (Віват)
10.Як не заблукати в павутині: порадник з комп’ютерної грамоти“, Тетяна Щербаченко (Видавництво Старого Лева)

Переглядів: 317 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 22.02.2019 | Коментарі (0)

   Як учитель може дізнатися, чи учні добре засвоїли навчальний матеріал, чи їм подобаються методи роботи в класах? Запитання “в лоба” працюють не завжди і часом можуть викликати зворотну реакцію - учні закриваються. Щоб цього не сталося, у нагоді вчителю можуть стати методики зворотного зв’язку.

Про різноманіття таких методик розповіла вчителька фізики, інформатики, математики Білоцерківської спеціалізованої школи №12 з поглибленим вивчення інформаційних технологій Оксана Журибеда під час регіональної (не)конференції miniEdCamp Чернігів.

Що таке рефлексія, і як краще її проводити

Чи потрібна рефлексія на уроці? – Потрібна. Питання в тому, яким чином ми звертаємось до неї. Ми, здебільшого, звикли виділяти її як окрему частину уроку. Але це не є частиною уроку - це метод моніторингу, інструмент для аналізу. Ваше завдання – отримати якомога більше інформації - при чому ця інформація може бути як від учня, так і від вас.

Помилково ставити рефлексію на кінець уроку – її можна проводити впродовж. Коли ми рефлексуємо нашу діяльність з дітьми, краще щоб вони не були до цього готові і говорили те, що їм прийде в голову. Сьогодні провела рефлексію зразу після мотивування, далі – після роботи в групах, третій варіант – після проведення практичної роботи, а четвертий – на загал про вивчення теми. Коли діти не готові, вони відтворюють інформацію за всіма чинниками, які мене цікавлять, – емоційним, знаннєвим, практичним.

Перші рефлексії тривали на моїх уроках приблизно 15 хвилин, зараз ми вкладаємося в 3-4 (але це залежить від методики). Часом ми проводимо рефлексію за допомогою інтернету, коли учні вже вдома.

Здебільшого моделі, які ми з вами спостерігаємо в школі, можна описати метафорою: ми в ролі змії, яка обвиває кролика (дитину) своїм хвостом, і запитує: “Про що ти дізнався на уроці?”. І дитина боїться щось сказати.

Ще варіант: “Давайте оцінимо вашу роботу” – не спитавши дітей, чи вони готові до цього, учитель зразу проводить оцінювання без елементарного зворотного зв’язку. Але є ідеальний варіант: “Який висновок ми можемо зробити з цього уроку”, і учень каже, як може це використати.

Переглядів: 353 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 22.02.2019 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024