Крилаті вислови |
|
На сайті працюють |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
| | |
|
У розділі матеріалів: 1429 Показано матеріалів: 431-440 |
Сторінки: « 1 2 ... 42 43 44 45 46 ... 142 143 » |
На забезпечення викладання трудового навчання в 35 загальноосвітніх навчальних закладах району працюють 71 педагогічних працівників. Викладання в 24 ЗНЗ проводиться в 24 майстернях. В решті закладах – в кабінетах праці.
Відповідно до наказу МОН України від 22.05.2015 № 1/9-253 «Про структуру 2015/2016 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів» на вивчення трудового навчання у 2015/2016 навчальному році було передбачено: у 5, 6, 8 класах – 2 год. на тиждень; у 7, 9 класах – 1 год. на тиждень; у 10-11 класах (незалежно від профілю) – 1 год. на тиждень; у 10-11 класах технологічного профілю – 6 год. на тиждень.
У 2015/2016 навчальному році трудове навчання у 5-9 класах вивчалось за двома навчальними програмами: у 5-7 класах продовжувалось впровадження «Програми з трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів. 5—9 класи», (новий Державний стандарт освіти) (В.К .Сидоренко та ін.); учні 8-9 класів продовжували працювати за програмою «Трудове навчання. 5-9 класи(нова редакція)» (автор В. М. Мадзігон та ін.).
Нова навчальна програма з трудового навчання, яка впровадилася в 5-7 класах спрямована на досягнення головної мети трудового навчання в середній школі, а саме: формування технологічно освіченої особистості, підготовленої до самостійного життя і активної перетворювальної діяльності в умовах сучасного високотехнологічного, інформаційного суспільства.
Сучасне трудове навчання базується на практичній діяльності учнів. Кожен урок повинен містити практичну роботу. Зміст практичних робіт визначається вчителем самостійно залежно від теми уроку та виду робіт, що виконуватимуться під час уроку. Засвоєння теоретичного матеріалу проводиться під час практичних робіт, не витрачаючи на це окремого навчального часу. Однак, не виключалось можливість проведення уроків засвоєння нових знань, під час яких учитель може розкрити навчальний матеріал усього модуля, або його окремої частини.
Завдяки своїй спрямованості на реалізацію принципу варіативності, програма дозволяє планувати навчальний матеріал відповідно до матеріально-технічного та кадрового забезпечення навчального процесу, віково-статевих особливостей учнів та їхніх інтересів. Вона містить обов’язкову для вивчення складову та варіативну складову.
Обов’язкова для вивчення складова обирається шк |
Я з-за столу не вставала
На яєчку малювала
Роду нашого святиню –
Українську берегиню.
Гарна писанка у мене,
Бо вона для тебе, нене! |
Про затвердження Стратегії виховання особистості
в системі освіти Чернівецької
області на 2016-2021 роки
Заслухавши та обговоривши Стратегію виховання особистості в системі освіти Чернівецької області на 2016-2021 роки, презентовану начальником управління освіти і науки Департаменту освіти і науки облдержадміністрації Сакрієр О.Л., колегія Департаменту освіти і науки облдержадміністрації |
Сьогодні Україна переживає складний етап свого розвитку – Євромайдан і Революція гідності, тимчасова втрата Криму та військові дії на Сході країни, системна криза суспільства та проголошення європейського вектора цивілізаційного розвитку, початок цілого комплексу необхідних суспільству і державі реформ. У цих складних умовах викликів і загроз громадяни України стають творцями й безпосередніми учасниками процесів, покликаних забезпечити динамічний і складний перехід до нової якості демократичного суспільства, в якому підвищується рівень політичної участі громадян, ступінь забезпечення прав і свобод, утвердження їх гідності.
Нові виклики сьогодення дають підстави бути впевненими, що національна система освіти і виховання має стати потужною націєтворчою і державотворчою силою, рушієм побудови демократичної незалежної і цілісної України.
Перед системою освіти і виховання стоїть імператив докорінного оновлення, очищення від стереотипів, шаблонів мислення, псевдоідей і лжецінностей минулого і сучасного з метою успішного розв’язання державотворчих завдань.
Тому на часі є визначення нової стратегії виховання – узагальненої моделі дій, необхідних для досягнення поставлених перед системою освіти і виховання багатовекторних цілей шляхом координації та розподілу її ресурсів.
Варто визнати, що за період незалежності України на державному рівні було розроблено низку документів, які визначили концептуальні засади виховної роботи, зокрема: Концепція національного виховання (1994), Концепція виховання дітей та молоді у національній системі освіти (1996), Концепція національно-патріотичного виховання (2009), Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (2011), Концепція Загальнодержавної цільової програми патріотичного виховання громадян на 2013-2017 рр., Концепція громадянської освіти та виховання в Україні (2012). Вони залишаються актуальними в побудові сучасної системи виховної роботи. |
Методичні рекомендації щодо організації та проведення ДПА з інформатики у 2016 році додається:
informatyka-DPA-2016.docx
Орієнтовні вимоги до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) 4 класів у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році. Загальні положення додаються:
DPA-2016.docx
Методичні рекомендації по проведенню ДПА у 2015-2016 н.р. з хімії додаються:
DPA-Xim2016.doc
Рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з географії у 9 класах 2015-2016 н.р. додаються: DPA-Heografia-2016.docx
Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з української мови та літератури в загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів у 2015/2016 навчальному році додаються: met.-rek.-ukr.-mova-2016.doc
Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) навчальному році у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році - 11 клас додаються: met.-rek.-istoria.docx
Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації в 9-х класах з біології у загальноосвітніх навчальних закладах (2015/2016 н.р.) додаються: met.-rek.-biologia.docx
Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації в 9-х класах з МАТЕМАТИКИ у загальноосвітніх навчальних закладах (2015/2016 н.р.) DPA-9-matem.doc
Державна Підсумкова Атестація з німецької мови 2016 рік. Методичні рекомендації. Формат, критерії оцінювання та зразки тестів додається: _nmecka_mova_2016.pdf
Державна Підсумкова Атестація з французької мови 2016 рік. Методичні рекомендації. Формат, критерії оцінювання та зразки тестів додається: _francuzka_mova_2016.pdf
ДПА 2016
Загальна характеристика Державної Підсумкової Атестації 2016
list-DPA-2016.pdf |
Матеріал у завантаженому файлі |
Яскраве Свято зустрічі весни відбулося у 2-А класі. У святково прикрашеній залі початкової школи діти у національних костюмах інсценували народні звичаї закликання та зустрічі весни: співали веснянки, водили хоровод. Другокласники розповіли, що коли починали танути сніги й наставала тепла пора, виконувалися обряди зустрічі весни. Один з обрядів був дитячий. За давнім повір’ям вважалося, що весну з вирію, на своїх крилах, приносять птахи. Щоб прискорити приліт птахів, діти співали пісень, носили по селу випечених з тіста «жайворонків». Юні майстри 2-А класу виготовили вдома з татами шпаківні, які після свята почіплять у шкільному скверику і будуть щодня на групі продовженого дня годувати птахів. Батьки учнів, усі гості свята та навіть сама Весна, яка завітала на дійство, були приємно вражені талантами наших другокласників, особливо всіх знову порадував захоплюючий виступ шумового оркестру з новим номером «Український танок».
Віра Іванівна Косован, класовод 2-А класу ознайомила всіх із давніми народними звичаями, сформувала в дітей уявлення про усну народну творчість, розвинула бажання вивчати усну народну творчість, виховала любов до природи.
|
УКРАЇНА
ГЛИБОЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
У П Р А В Л І Н Н Я О С В І Т И
вул. Шевченка, 1, смт. Глибока, Глибоцький район, Чернівецька область, 60400, тел: 0 (3734) 2-13-63, e-mail 02147300@mail.gov.ua
НАКАЗ
Глибока
17.02.2016 № 135
Про організацію безкоштовного
харчування дітей-переселенців
із тимчасово окупованої території
України, зони АТО, дітей батьків -
учасників АТО, дітей, батьки яких
отримали посвідчення учасника
бойових дій, які подали необхідні
документи до централізованої бухгалтерії
управління освіти з 17.02.2016 р.
(повний текст наказу - в прикріпленому файлі) |
| |
| | |
|
Календар |
|
|