Крилаті вислови |
|
На сайті працюють |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
| | |
|
У розділі матеріалів: 1429 Показано матеріалів: 581-590 |
Сторінки: « 1 2 ... 57 58 59 60 61 ... 142 143 » |
Департамент освіти і науки нагадує, що в разі неявки на основну сесію зовнішнього оцінювання з української мови та літератури через поважні причини, випускник матиме право за рішенням регламентної комісії пройти це тестування під час додаткової сесії. Для цього необхідно протягом п’яти робочих днів (враховуючи день проходження ЗНО) надіслати до регламентної комісії Івано-Франківського регіонального центру відповідну заяву. Єдиним документом, який підтверджує факт хвороби в день тестування, є медична довідка форми 095/о.
|
УКРАЇНА
ГЛИБОЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
60400, смт.Глибока, Чернівецької області, вул.Шевченка,1 тел.: (03734) 2-13-63, glibosvit@ukr.net
НАКАЗ
смт.Глибока
14.04.2015 р. № 240
Про закінчення опалювального сезону
2014-2015 років в освітніх закладах
Глибоцького району
Відповідно до правил надання послуг з централізованого опалення,постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення,постачання холодної та гарячої води і водовідведення,затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630, згідно розпорядження Глибоцької районної державної адміністрації № 90 від 23.03.2015 року «Про закінчення опалювального сезону 2014-2015 років», наказую:
- Закінчити опалювальний сезон 2014-2015 років в освітніх закладах Глибоцького району 15.04.2015.
- Керівникам освітніх закладів:
- Приступити до виконання заходів по підготовці до осінньо-зимового періоду 2015-2016 років.
- Залучити на засадах громадських робіт всіх операторів котелень до поточного ремонту та підготовки до нового опалювального сезону.
- Данний наказ розмістити на сайті управління освіти Глибоцької райдержадміністрації.
- Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління освіти В.Г.Швець |
Зовнішнє незалежне оцінювання з іноземних мов передбачає оцінювання основних видів мовленнєвої діяльності з метою визначення рівня сформованості комунікативної компетенції учасників зовнішнього незалежного оцінювання відповідно до вимог чинних навчальних програм.
Рівні сформованості комунікативної компетенції визначені як середній (А2+), достатній (В1+) та високий (В2).
Читання. Оцінюється рівень розуміння матеріалу, котрий читається, вміння узагальнювати зміст прочитаного, виокремлювати ключові слова та визначати за контекстом значення незнайомих слів. Тексти являють собою матеріали, які відображають реалії життя у країнах з мов яких проводиться тестування. Різниця між рівнями забезпечується двома основними підходами:
- шляхом підбору автентичних текстів (основні ознаки – відображення реалій справжнього життя, обізнаність учасника тестування із життєвими ситуаціями), що стосуються відповідних сфер;
- підбору завдань за складністю з огляду на критерії: лінгвістична складність, тип тексту, структура дискурсу (усне чи писемне мовлення), обсяг тексту.
|
Атестація з іноземних мов проводиться у письмовій формі і складається з трьох частин (читання, використання мови та письмове повідомлення) за матеріалами, підготовленими вчителем.
При цьому необхідно дотримуватися основних вимог щодо підготовки завдань, насамперед - відповідності завдань рівням зазначених у державних стандартах та навчальних програмах для загальноосвітніх навчальних закладів: рівень А2+; для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов рівень В1.
Матеріали повинні забезпечити виявлення рівня сформованості в учнів умінь за двома видами мовленнєвої діяльності та виявляти рівень володіння учня (учениці) іноземною мовою. |
30 березня 2015 року було проведена науково-практична он-лайн конференція «Дошкільна освіта: інновації для особливих дітей».
Проведення конференції було організовано Департаментом загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України спільно з Інститутом спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України.
Основні питання, які були розглянуті під час конференції:
- розвиток і навчання дитини дошкільного віку з розумовою відсталістю;
- психолого-педагогічні умови навчання та виховання із затримкою психічного розвитку;
- система корекції тяжких мовленнєвих порушень у дітей в умовах дошкільного закладу;
- дошкільна освіта дітей з порушеннями слуху: зміст та його реалізація;
- практичне використання комплексної програми розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом «Розквіт».
Переглянути відеозапис відеоконференції можна ТУТ
|
19 березня 2015 року відбувся обласний вебінар-семінар щодо узагальнення результатів відбору електронних версій оригінал-макету підручників з української мови для учнів 4-го класу.
В роботі семінару бере участь Захарійчук М.Д., автор підручника «Українська мова» для 4-го класу, кандидат педагогічних наук, доцент Київського університету ім. Б.Грінченка НАПН України.
Переглянути відеозапис вебінару можна ТУТ
|
| |
| | |
|
Календар |
|
|