Кожен педагог пам'ятає слова великого попередника К. Ушинського: «Учитель живе доти, допоки навчається, як тільки-но він перестає навчатися, у ньому помирає педагог». З погляду сьогодення можна сказати, що учитель живе доти, доки йде попереду своїх вихованців. А йтиме він попереду тільки за умови постійного навчання, бо як тільки він перестане вчитися—учні випередять свого вчителя. Щоб учні зійшли на вершину своїх особистих досягнень — спочатку вони мають цього захотіти, тобто піти за вчителем. А підуть вони за вчителем за умови, якщо їм це буде цікаво. А цікаво вчитися в Майстра своєї справи. Сучасне суспільство постійно перебуває у вирі змін, а відтак потребує фахівців, які вміють, готові й здатні нестандартно реагувати на ці зміни. Відповідні умови в школі, і розвиток мотивації до творчості, і наявність особистої творчої концепції. Все це сприяє творчості й постійному пошуку вчителя. Серед педагогічних інновацій надається перевага особистісно орієнтованим технологіям, а саме: - технології організації самостійної роботи (портфоліо), - інформаційним технологіям; - комп'ютерним технологіям консультування. Саме для вмотивованих і творчих вчителів проводився в нашій школі місячник «Педагогічної майстерності». В рамках місячника було проведено ряд відкритих уроків: Ісопеску Д.Ю. - урок французької мови в 7 класі «Пори року», Тудосій Д.І. – урок трудового навчання в 1 класі «Аплікація «Курча», Василович Н.І.- урок української мови в 6-А класі «Ступені порівняння прикметників. Тренувальні вправи», Присакар О.М. - урок французької мови в 9-А класі «Франція. Урок-подорож», Карпюк І.І. – Урок з технології в 10-А класі «Створення банку ідей. Використання ІКТ». Уроки у видалися надзвичайно захоплюючими і цікавими, тому що були проведені у різних нестандартних формах: урок-подорож, бейн-ринг, банк ідей. На всіх уроках було використано комп’ютерне обладнання. Досвід роботи переконує, що використання комп'ютера є важливим засобом унаочнення навчального процесу, підвищення зацікавленості учнів навчанням, розвитку творчих здібностей та пізнавальної активної самостійності, розвитку алгоритмічного мислення, формування інформаційної культури. За допомогою ПК розкривається практична значущість вивченого матеріалу, учні мають можливість розкрити свої розумові здібності у невимушеній обстановці, проявити оригінальність, пропонувати будь-які рішення задачі без ризику отримати негативну оцінку. А далі учні занурились у вир цікавих непередбачуваних завдань. Відгадували кросворди, вирішували тестові завдання, згадували правила, демонстрували таблиці, презентації, проекти, грали у різні ділові ігри, брали участь в естафеті, у вікторині, розгадували головоломки, проявляли свої творчі здібності. Так як наш педагогічний колектив працює над темою «Впровадження нових освітніх технологій навчання», то кожен із вчителів намагалися реалізувати цю тему на своїх уроках. Давно відома істина: бути вчителем — то не проста справа. А в умовах сьогодення й поготів. Сьогодення вимагає від нього постійного пошуку нового — творчості. А творчість — це само¬вдосконалення, особисті відкриття, знаходження й застосування оригі¬нальних прийомів та нестандартних способів розв'язування педагогіч¬них завдань, уміння довести їх новизну й дієвість. Щодня опрацьовувати новий матеріал, освоювати нове, прагнути до педагогічної досконалості – це прагнення творчих вчителів нашої школи.
Надія Василович, вчитель української мови та літератури Багринівської ЗОШ І-ІІІ ступенів