У березні місяці психологом Старововчинецького ліцею Тюфтій І.І. було проведено заняття з елементами тренінгу з учнями 8-А класу на тему: «Профілактика насилля в учнівському середовищі». Перед початком заняття учням було прокоментовані результати попереднього дослідження міжособистісних взаємин у сім'ї братів і сестер за методикою «Казок Дюса».
|
02 квітня 2014 року Грушівський НВК радо відкрив двері для дорогих гостей - учителів 3-их класів шкіл з румунською мовою навчання на чолі з методистом РМЦ – Леонтій Е. М. Семінар-практикум проводився з теми: «Розвиток пізнавальної діяльності учнів, що сприяє розвитку пам’яті, мислення та уяви».
Третьокласники разом із класоводом Беженар Р.В. повели гостей у царство цікавої математики, де розв’язували приклади і задачі, ребуси та кросворди, використуючи різноманітні нестандартні форми і методи роботи.
Потім учасники семінару відвідали театралізований виховний захід «Здрастуй, весно!», який підготувала Мудрак М.Г.
Потім вчителі 3 класів працювали за «круглим столом», де обговорювали роботу вчителів Грушівського НВК та обмінювалися досвідом роботи з викладання уроків математики, а також познайомилися із передовим педагогічним досвідом з даного напрямку.
Методист РМЦ Е.М. Леонтій зупинилась саме на особливостях використання у навчально-виховному процесі нових освітніх технологій для успішного розвитку у дітей пізнавальної активності і самостійності, здатності до творчості, самовираження і спілкування в сумісній діяльності, які так успішно показали вчителі НВК.
Підводячи підсумки, вчителі висловили думку, що семінар проведено на високому науково-методичному рівні. Присутні взяли багато корисного для себе: як використовувати інтерактивні форми роботи; застосовувати фізкультхвилинки, дидактичні ігри на різних етапах уроку.
|
18 - 20 березня 2014 року у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» (вул. Салютна, 2-Б) відбулася головна подія освітньої галузі - П’ята Міжнародна виставка «Сучасні заклади освіти – 2014».
Організатори виставки: Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, компанія «Виставковий Світ».
Розпорядженням Кабінету Міністрів України виставці «Сучасні заклади освіти» з 2010 року офіційно надано статус міжнародної та включено до переліку виставок, що проводяться в Україні.
Свої вагомі інноваційні досягнення презентували 995 навчальних закладів різних рівнів і форм власності, наукових установ, методичних центрів, органів управління освітою, асоціацій, закордонних освітніх агенцій, видавництв, підприємств та бізнес-структур, що забезпечують засобами навчання галузь освіти з усіх регіонів України, а також учасники з Естонії, Литви, Польщі, США, Росії, Молдови та Узбекистану. Зокрема,
147 – університетів, академій, інститутів, коледжів, технікумів, наукових установ;
12 – зарубіжних закладів освіти та міжнародних представництв;
667 – органів управління освітою, закладів післядипломної освіти, загальноосвітніх шкіл, гімназій, ліцеїв, дошкільних та позашкільних навчальних закладів;
136 – професійно-технічних навчальних закладів, навчально-методичних центрів професійно-технічної освіти;
33 – виробники та дистриб’ютори сучасних засобів навчання, проекти, програми та рішення для галузі освіти, видавництва, освітні портали.
Підприємства та представництва індустрії сучасних засобів навчання, електронних систем, програм та рішень для галузі освіти презентували електронні та технічні новинки освітнього ринку, можливості, переваги та досвід їх упровадження у навчальний процес.
У межах виставки відбулося:
- Нагородження переможців рейтингового виставкового конкурсу Гран-Прі «Лідер вищої освіти України», «Лідер післядипломної освіти України», «Лідер міжнародної діяльності», «Лідер наукової та науково-технічної діяльності», «Лідер професійно-технічної освіти України».
- Нагородження переможців конкурсу з тематичних номінацій золотими, срібними та бронзовими медалями.
Приємно, що серед пеоеможців конкурсу є і управління освіти Глибоцької РДА
- Вручення Сертифікату «Якість наукових публікацій».
Уперше в межах виставки відбувся День професійно-технічної освіти України, який супроводжувавтеатралізований показ мод, семінар та робота майстер-класів «Місто майстрів».
Виставку супроводжувала змістовна тематична програма, яка включала педагогічні читання, науково-практичні конференції, семінари та круглі столи – всього 59 заходів, на яких відбулася презентація сучасних досягнень освітянської практики, творчих здобутків в інноваційній модернізації галузі освіти, здійснювався обмін досвідом між фахівцями освітньої галузі різних країн, що стане поштовхом до народження нових ідей з питань розвитку міжкультурного освітнього діалогу.
З детальною інформацією про виставку можна тут
|
З 28 березня в Глибоцькій дитячо-юнацькій спортивній школі проходила декада по благоустрою території школи, складських приміщень та об’єктів, які підпорядковуються навчальному закладу. В акції взяли участь: адміністрація школи, тренерсько-викладацький склад та обслуговуючий персонал.
В зв’язку із переходом на весняно-літній період адміністрація школи, тренерсько-викладацький склад та обслуговуючий персонал повністю очистили від сміття гандбольний майданчик ДЮСШ, була зроблена розмітка площадки, провели частковий ремонт огорожі і повністю підготували його для навчально-тренувального процесу.
Озеленення території призначене для навчально-виховних цілей, фізичного розвитку і відпочинку вихованців, тому адміністрація школи приклала максимум зусиль для засадження 15 дерев та було засіяно високоякісну траву англійського походження на території спортивної школи.
Після цієї акції, подвір’я спортивної школи стало чисте та привабливе, адже як відомо «Не там чисто, де прибирають, а там де не смітять».
|
Трудова діяльність одна із важливих чинників виховання особистості. Включаючись у трудовий процес, дитина докорінно змінює уявлення про себе, навколишній світ. Радикальним чином змінюється самооцінка. Вона змінюється під впливом праці, що у свою чергу змінює авторитет школяра.
Педагогічна наука приділяла і продовжує приділяти значну увагу проблемам трудової підготовки підростаючого покоління, трудового виховання школярів.
В Черепковецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів протягом цього та наступного тижня проходить акція «Благоустрій»(прибирання території та посадка дерев),
у процесі якої розвиваються здібності, трудові вміння і навички школярів. У трудовій діяльності відбуваються формування нових видів мислення. У результаті колективності праці школяр отримує навички роботи, спілкування, співробітництва, що покращує адаптацію у суспільстві.
Педагог організатор Барарюк В.І.
|
Сьогодні важко уявити своїх дітей без комп’ютера. З його допомогою можна пізнавати навколишній світ дошкільникові, він може стати хорошим другом у приготуванні уроків школярам, про невичерпні можливості в пізнавальній і навіть науковій діяльності студентів годі і говорити. Але цей витвір людини не є досконалим.
При роботі на комп’ютері організм людини отримує певні навантаження, що характеризуються розумовою, зоровою і фізичною напругою, що може привести до порушення опорно-рухового апарату, ураження хребта – порушення постави, сколіозу, ураження променезап’ясткового суглоба – тунельного синдрому, артрозу, порушення зору – зорового синдрому. Технічний прогрес зупинити неможливо – комп’ютерів усе одно більшатиме. Тому таким важливим є виховання правильного, грамотного ставлення до новинок техніки.
Єдиний на справжній момент перевірений спосіб не дати дитині опинитися в залежності від комп'ютера - це залучити його до процесів, не пов'язані з комп'ютерною діяльністю, щоб віртуальний світ не став для нього заміною реальності. Головне - показати зростаючий людині, що існує багато цікавих і корисних розваг, крім комп'ютера, які не тільки дозволяють пережити гострі відчуття, але також тренують тіло й нормалізують психічний стан.
Поради батькам:
1. При установці вдома комп’ютера поставити монітор в кутку кімнати або в такому місці, де під час роботи ніхто б не знаходився позаду або збоку від нього. Це допоможе захистити дитину та близьких від електромагнітного випромінювання.
2. Звернути увагу на організацію робочого місця навколо комп’ютера; щоб уникнути появи відблисків поверхня екрану монітора розташовується перпендикулярно до вікна. Яскраве світло не повинно падати на монітор, біля нього не бажані блискучі предмети.
3. Встановлювати екран монітора не ближче ніж на 45 – 70 см від очей, верхня частина екрану повинна знаходитися на рівні очей.
4. Стежити за тим, щоб дитина не знаходилася за комп'ютером довгий час в одному і тому ж положенні. Дитина до 6 років повинна проводити за комп’ютером не більше 10-15 хв. І то не щодня. Для дітей 7-12 років обмеження становить 20 хв. На день.. Старшим дітям можна сидіти за комп’ютером не більше години в день. Для дітей, що відносяться до групи ризику за станом зору, час, проведений біля комп’ютера, потрібно дозувати індивідуально. При цьому періодичність занять з дитиною повинна бути не більше 2-х разів на тиждень.
5. Звернути увагу, як сидить дитина за комп’ютером: чи правильна постава, чи спирається обома ногами на підлогу, чи не тягнеться вона за "мишею", перенапружуючи кисть, руку в цілому.
6. Учити дитину чергувати роботу з «мишею» і клавіатурою, що забезпечить почерговий відпочинок.
7. Періодично цікавитися «набором» улюблених комп’ютерних ігор сина (дочки). Звертати увагу на поведінку дитини після гри на комп’ютері. Якщо вона поводиться агресивно, підібрати розвиваючу або повчальну гру.
8. Намагатися не відривати різко дитину від комп’ютерної гри або роботи. Пам’ятати: діти в молодшому шкільному віці дуже сильно захоплюються грою і не можуть відразу перелаштуватися на виконання іншої діяльності. Якщо дитина грає і не помічає вас, то голосна вимога припинити гру може її налякати, що викличе у неї негативну емоційну реакцію по відношенню як до батьків так і до пропонованої ними діяльності.
9. Прагнути не використовувати комп’ютер як засіб покарання або заохочення. Завжди пам’ятати: комп’ютер – це засіб навчання, розвитку, а не засіб дії на дитину і маніпулювання нею.
10. Намагатися привчити дітей правильно організовувати свій робочий час, чергувати та розподіляти навантаження, тобто навчити їх самостійно піклуватися про своє здоров’я, оскільки жоден профілактичний захід батьків, вчителів не дасть ефекту без особистої участі самої дитини в збереженні свого здоров’я.
|
З метою пропаганди здорового способу життя психологічна служба Молодійської школи провела перегляд фільмів «Правда про куріння», «Вплив алкоголю на організм людини» та «Тайна вируса смерти» для старшокласників. Учні уважно переглянули кінострічки. Та було обговорено ряд питань, які їх зацікавили. Обговорення провели за круглим столом.
|
Саме під такою назвою в Черепковецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів, сьогодні розпочалися уроки історії та науково - практична конференція.Старшокласники розповіли присутнім всю суть трагедії,зокрема про те, що у березні 1941 р. в селах Глибоцького та Сторожинецького районів Чернівецької області, невідомі особи агітували мешканців йти в Румунію, заявляючи, що нібито 1 квітня буде відкритий кордон та всі бажаючі зможуть безперешкодно перейти його. Люди повірили, сформувалася колона з кількох тисяч осіб, серед яких були і молодь, і літні люди. Величезна колона рухалася з церковними хрестами та хоругвами, оскільки люди сподівалися, що у хрести стріляти не будуть.
«На кордоні першу чергу з кулеметів та автоматів дали в повітря, а далі – по хоругвах з якими йшли біженці... Люди кинулися врозтіч по лісі. Лив сильний дощ. Я до опівночі блукав лісом, аж поки не повернувся додому», - згадує Георгій Сидоряк. Поблизу кордону їх знову намагалися зупинити, зробили кілька попереджувальних пострілів, але даремно. Не відпускали вже й людей, які просто приєднались до колони аби дізнатись, що відбувається. Першими йшли священики та діти з образами. Коли підійшли до урочища Варниця, їх зустріли військовики-прикордонники. Стріляли у всіх без розбору. Очевидці трагедії розповідають, що розстріляні тіла просто присипали землею, не всі були вбитими. Можна було спостерігати, як ґрунт «здіймався» від ще живих людей. Однак вони так і залишились заживо похованими. Сьогодні на місці розстрілу, що знаходиться за два кілометри від лінії сучасного україно-румунського кордону, встановили пам’ятний знак загиблим. 1 квітня щороку тут відправляють панахиду, у якій беруть участь представники Генерального консульства Румунії в Чернівцях, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, керівники румунських національно-культурних товариств, місцеві мешканці, родичі загиблих із сусідньої Румунії.
Дані заходи повинні привити молоді патріотичні переконання, розвинути розуміння того яким кривавим та ненажерним був комуністичний режим і до чого нам не слід повертатися більше ніколи.
Вчитель історії Барарюк В.І.
|
|