Субота, 23.01.2021, 10:06















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2017 » Червень » 21

    20 червня 2017 року на базі Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області відбулося засідання науково-методичної ради, на якій було розглянуто наступні питання:

науково-методичне забезпечення викладання виховного курсу «Культура добросусідства» щодо виконання плану роботи Міністерства освіти України на 2016 рік щодо співпраці з офісом Верховного комісара ОБСЕ у справах національних меншин;

основні психолого-педагогічні закони професійного розвитку особистості вчителя;

вивчення досвіду роботи переможця Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2017. Біологія» Надії Станіславівни Засимович;

про роботи обласної Школи професійного зростання методиста на базі ІППОЧО;

затвердження методичних рекомендацій щодо викладання інваріантної та варіативної складової базових дисциплін навчальних планів ЗНЗ, організації навчально-виховного процесу у 2017/2018 н.р.

Як результат науково-методичної ради було ухвалено ряд пропозицій.

Проглядів матеріалу: 326 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 21.06.2017 | Комментарії (0)

    Однією з важливих колективних форм методичної роботи педагогічних колективів є робота над єдиною науково-методичною проблемою (НМП).

За умови правильного добору загальної НМП та цілеспрямованої роботи педагогічного колективу ДНЗ щодо її реалізації НМП діє організуюче, робить цілісним увесь комплекс форм методичної роботи, є свого роду системоутворюючим фактором, одним з головних показників результативності роботи педколективу ДНЗ. Результативне опрацювання НМП дозволяє якісно здійснювати освітньовиховний процес, творчо працювати, виховувати творчу особистість вихованця, досягати вагомих успіхів в навчально-виховному процесі.

При виборі НМП треба мати на увазі, що вона має бути цікавою і посильною для опрацювання, а головне – корисною кожному конкретному педагогу в конкретному ДНЗ.

Обираючи тематику НМП слід керуватися такими критеріями:

  1. Вона має бути:
  • актуальною, тобто сучасною і своєчасною;
  • нестандартною (цікавою);
  • перспективною, тобто працювати на майбутнє і відповідати вимогам наступництва;
  • практично вагомою і мати на меті розв’язання певних досягнень педагогічної науки та формування в педагогів ДНЗ установки на їх реалізацію.

 

Вибір науково-методичної проблеми ДНЗ повинен, перш за все, бути пов’язаний з аналізом роботи педколективу ДНЗ за певний проміжок часу (3 або 5 років, впродовж яких опрацьовувалась попередня НМП). Радимо виділити на основі аналізу роботи ДНЗ і залежно від поставленої мети кілька найважливіших напрямків підвищення результативності навчально-виховного процесу та запропонувати педагогам вибрати за принципом значущості три проблемні теми із запропонованих:

  • Сучасне заняття в контексті особистісно-орієнтованої освіти.
  • Ситуація успіху як засіб розвитку особистості дитини.
  • Стимулювання пізнавальної діяльності як засіб саморозвитку і самореалізації особистості в освітньому процесі.
  • Сучасні методи організації навчально-пізнавальної діяльності.
  • Диференціація навчально-виховного процесу – шлях до гуманізації освіти.
  • Розвиток творчих здібностей дітей на основі впровадження нових педагогічних технологій навчання.
  • Активні методи та інтерактивні технології навчання як засіб розвитку творчого потенціалу вихованця.
  • ... Читати далі - тисни тут
Проглядів матеріалу: 486 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 21.06.2017 | Комментарії (0)

     Згідно ст. 53 Конституції України кожен має право на освіту. Держава забезпечує доступність дошкільної освіти в державних і комунальних учбових закладах. Згідно з рішенням Конституційного суду України від 04.03.2004 р. №5-рп/2004 доступність освіти, як конституційна гарантія реалізації права на освіту означає, що нікому не може бути відмовлено у праві на освіту і держава має створити можливості для реалізації цього права.

Відповідно до ст. 34 Закони України «Про освіту», прийом дітей в дошкільні навчальні заклади проводиться за бажанням батьків.

Згідно ст. 36 «Про дошкільну освіту», батьки мають право вибирати дошкільний навчальний заклад.

Відповідно до Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 р. №305 (із змінами):

6. Прийом дітей до навчального закладу здійснюється керівником протягом календарного року на підставі: заяви батьків або осіб, які їх замінюють, медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати дошкільний навчальний заклад, довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження.

Для прийому дітей до дошкільного навчального закладу (групи) компенсуючого типу, а також для прийому дітей з порушеннями слуху, зору, мови, опорно-рухового апарату, інтелекту, затримкою психічного розвитку в інклюзивні групи додатково подається висновок психолого-медико-педагогічної консультації, територіального лікувально-профілактичного закладу чи тубдиспансеру, направлення місцевого органу управління освітою та індивідуальна програма реабілітації для дітей з інвалідністю.

 

7. Під час прийому дитини до дошкільного навчального закладу, керівник зобов’язаний ознайомити батьків або осіб, що їх замінюють, із статутом дошкільного закладу, іншими документами, що регламентують його діяльність.

 

8. Групи у дошкільному навчальному закладі комплектуються за віковими (одновіковими, різновіковими), сімейними (родинними) ознаками.

(Відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 №2628-ІІІ, наповнюваність груп у дошкільному навчальному закладі становить (частина друга ст.14): для дітей віком від одного до трьох років – до 15 осіб; для дітей віком від трьох до шести – до 20 осіб).

 

10. Переведення дітей з однієї вікової групи до іншої, формування новостворених груп здійснюється наприкінці оздоровчого періоду (серпень).

 

11. За дитиною зберігається місце в дошкільному навчальному закладі державної та комунальн ... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 280 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 21.06.2017 | Комментарії (0)

    Інформація для громадян України, які бажають вступати до вищих навчальних закладів України у 2017 році

Після основної сесії ЗНО

Вступ до вищих навчальних закладів

Вступ до магістратури з права

Інші посилання:

Проглядів матеріалу: 354 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 21.06.2017 | Комментарії (0)


Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Червень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2021