Субота, 16.10.2021, 11:57















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2018 » Червень » 22

    Українським центром оцінювання якості освіти визначені та оголошені результати зовнішнього оцінювання з усіх тестових предметів, які були включені до програми тестування в 2018 році.

Тестові роботи всіх учасників тестування розпізнані, ідентифіковані та перевірені. Результати тестування розміщені на інформаційних сторінках абітурієнтів. В основу визначення рейтингу кожного абітурієнта покладені його результати, обраховані на основі загальної суми отриманих тестових балів.

Усі учасники, які подолали визначені експертами порогові бали з певного предмета, отримали рейтингову оцінку, що визначена за шкалою від 100 до 200 балів.

Отриманий результат тестування учасники ЗНО зможуть використовувати під час вступної кампанії до закладів вищої освіти.

Максимальний результат – 200 балів – отримали 222 учасники тестування. З них 12 вступників отримали по 200 з двох предметів: у Києві – 4 вступники, Харківській області – 4, Львівській області – 2, Полтавській області – 1, Волинській області – 1.

Від загальної кількості осіб, які складали ЗНО, пороговий бал подолали з:

  • історії України – 89,51 % учасників;
  • географії – 87,67 % учасників;
  • фізики – 83,18 % учасників;
  • хімії – 89,51 % учасників;
  • української мови і літератури – 86 % учасників;
  • математики – 81 % учасників;
  • біології – 92 % учасників;
  • англійської мови – 87 %, німецької – 82 %, французької – 86 % та іспанської – 88 %.

Інформаційну картку зі своєї сторінки учасники зможуть роздрукувати з 22 червня.

Починаючи з 22 червня, учасники ЗНО матимуть можливість роздрукувати Інформаційну картку з результатами тестування. Картка є додатком до сертифіката ЗНО і подаватиметься до приймальних комісій вишів під час вступної кампанії.

Навчальні заклади, учні яких проходили державну підсумкову атестацію у формі зовнішнього незалежного оцінювання, отримали її результати за шкалою від 1 до 12 балів.

Усі результати ЗНО - 2018

Проглядів матеріалу: 294 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 22.06.2018 | Комментарії (0)

     Шкільний англомовний табір працював в Коровійській ЗОШ І-ІІІ ступенів в період з 04 по 08 червня 2018 року. У таборі діти мали можливість спілкуватися англійською мовою та застосовувати її у різних формах діяльності (в ігрових та концертних програмах, театральних виставах, конкурсах, тощо). До мовного табору «Посмішка» («Smile») було залучено 25 учнів та 4 педагогічних працівників. Керівником табору призначено заступника директора з виховної роботи Простебі М.М., вихователями – вчителів іноземної мови Чобан В.А., Палагнюк О. О. та Чимчинську О.І., які обрали краєзнавчо-народознавчий напрямок роботи табору.

В понеділок, 4 червня табірна зміна розпочалася Днем урочистого відкриття таборуOpening Party. Метою цього заходу було дати гарний старт довгоочікуваним літнім канікулам та створити мотивацію для подальшого удосконалення навичок володіння англійською мовою.

В актовій залі зібралися учні 4 -7 класів та вчителі. Керівник табору ознайомила всіх присутніх з планом роботи. Учні разом з вчителями заспівали табірну пісню «We can smile. We are the best», вивчили девіз, склали правила табору та написали свої очікування на паперових долоньках.

На святі відкриття можна було побачити різноманітні танцювальні номери, пісні ан ... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 288 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 22.06.2018 | Комментарії (0)

    З метою популяризації вивчення іноземних мов в Україні, з 29 травня по 04 червня 2018 року в Нижньосиньовецькій ЗОШ працював літній мовний табір з денним перебуванням для учнів 5-8 класів.

Відповідальними за організацію роботи мовного табору було призначено вчителів французькоъ мови Урсу К.М., Костенюк М.І., Атодиресі В.В. Для учнів було проведено урочисте відкриття та закриття табору, забезпечено належну організацію змістовного дозвілля дітей. Учні перебували в мовному таборі з 09.00 до 14.00 години.

Основне завдання, яке поставили вчителі перед початком роботи табору: виховання культури спілкування, прагнення до спілкування французькою мовою, висловлення власних думок та поглядів французькою мовою, розвиток та розкриття творчих здібностей школярів, спонукання до саморозвитку та самовдосконалення. Вчителі обирали різні форми занять для забезпечення учнів знаннями з теми, які надалі будуть для них корисними в школі та у випадку спілкування поза межами у франкомовному середовищі. Протягом 5 робочих днів мовного табору була проведена наступна робота:

29 травня – відкриття табору, вирішення організаційних моментів, повідомлення теми та мети занять, обговорення плану роботи табору та уподобання учнів, засвоєння необхідного лексичного мінімуму.

30 травня – Ігрова розважальна програма «À travers les pays francophones». Перегляд відеофільму «Le français dans le monde». Вікторина «Сторінками історії та географії Франції»

31 травня Віртуальна подорож «Disneylandmon rêve».Конкурс малюнків на асфальті «Les symboles de la France».

01 червня – Парад дитячих пісень та віршів «La langue française en fête». Гра «Les stars sur la scène».

04червня – Урочиста лінійка, присвячена закриттю мовного літнього табору. Обговорення роботи табору та висловлення думок та побажань щодо роботи літнього мовного табору 2019 року.

Підводяч ... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 228 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 22.06.2018 | Комментарії (0)

     На базі Глибоцької гімназії уже в черговий раз відкрив свою роботу Літній англомовний табір. Провідною темою став девіз: «Ми за здоровий спосіб життя».

Табір розпочав свою роботу з 01.06, з учнями працювали Писарук Г.П., Білоус І.М., Шевчук А.М. Перший день в таборі був дуже насиченим: зранку – зарядка, ігри для знайомства, розподіл на групи. Вихованці були зайняті виготовленням символіки загону та вивченням девізу. Цікаві ігри, різноманітні види діяльності та мовна практика чекали їх попереду. Основна тема табору - здоровий спосіб життя – надихала учнів і залучала їх до роботи в групах. Результатом цього стали проекти та постери. 5 групам були роздані плакати з темами: «Фрукти», «Овочі», «Напої», «Головні страви» та «Десерти». Кожна група вписувала слова з даної теми, через певний час вони обмінювались темами за годинниковою стрілкою. Гра завершилась, коли учні назад отримали свої перші теми. Потім вони презентували свою лексику, а інші групи змагалися в перекладі. Друге місце посіли аж три команди.

Не менш цікавою для дітей стала гра «Odd one out». Вчитель тільки подав приклад, а діти вже підхопили естафету та не раз були ведучими.

Далі вони детальніше розглянули піраміду харчування. Спочатку вони переглянули та обговорили навчальне відео по темі. Разом з учителем вони закріпили вивчений матеріал, вивчивши запальну пісню «Alive with five». Дехто відкрив в собі талант читання репу.

Головним узагальненням теми стала карта пам’яті «Healthy lifestyle», яку діти в групах виконали на плакаті. Вона складалася з 6 секцій: «Healthy food», «Healthy drinks», «Sport», «Healthy hobbies», «Health care» та «Environment». Діти були вельми задоволені результатом своєї роботи. Окрім роботи в групах, презентацій діалогів, дискусій проводилися спортивні естафети та дозвілля поза межами школи, в парку, де малювали свої улюблену їжу і вдосконалювали англійську мову шляхом рольових ігор. Кемпери брали активну участь в різних іграх, їм було досить цікаво спілкуватися англійською мовою та співпрацювати один з одним. Атмосфера усім днів у таборі надихала та мотивувала дітей до обговорення та створення одного єдиного проекту на тему «Здоровий спосіб життя».

Наостанок підсумком насиченого табору стали closing-up activities. Усі учні отримали нагороди за індивідуальну та колективну роботу в таборі.

... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 250 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 22.06.2018 | Комментарії (0)

   Перший день табору  у Молодійській ЗОШ розпочався 29 травня 2018 року. У цей день було проведено вступне заняття. Діти ознайомились з режимом роботи та правилами поведінки в таборі. Шляхом голосування було обрано назву табору – «Creative unicorns». Пізніше відбувся круглий стіл «Відкрий себе», де учасникам було запропоновано представити себе та намалювати свою долоню, частинку себе, на постері. День закінчився інтерактивною грою «Хрестики- нулики».

Другий день, 30 травня, учні розучували пісню-зарядку. Цей день було присвячено Великобританії : спочатку учні переглянули цікаві відео про країну, її символи та цікаві факти. Згодом дітей було поділено на команди, де кожен презентувала розповідь про одну із англомовних країн. Учні виготовили стіннівку «Подорож країнами Великобританії». А також відбулася гра - змагання «Fly catcher».

Третій день – «День природи. День мандрівника» у таборі розпочався ранковою зарядкою. Учні мандрували рідним селом. Мандрівка допомогла визначити ставлення кожного учня до природи та навколишнього середовища. На природі учасники табору грали в рухливі ігри з м`ячем, де в кожного учасника була змога продемонструвати не лише свої фізичні вміння, а й інтелектуальні. Також у цей день учні брали участь у грі «Who am I» .

Четвертий день у таборі пройшов під назвою « Я – людина мистецтва». Діти з задоволенням переглянули фільм англійською мовою, а також спробували себе у перекладі даного фільму. Розучування сучасних пісень мовою оригіналу, а також «Караоке на шкільному майдані» не залишили осторонь жодного учасника та були гарним завершенням цього дня.

П`ятий день – останній день роботи мовного табору. У цей день діти вивчили та продемонстрували флешмоб «Funny English». Відбулося урочисте закриття табору, а на завершення табірної зміни було проведено загальне свято. 

Проглядів матеріалу: 248 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 22.06.2018 | Комментарії (0)

    Участь у мовному таборі допомагає дітям розкрити свої таланти та отримати досвід спілкування іноземною мовою. При цьому знання дитини не оцінюються і дитина має змогу сприймати навчання як гру.

Саме тому учні 3-5 класів Купського НВК №2 з 29 травня по 15 червня 2018 року взяли участь у проекті літніх мовних таборів з метою підвищити рівень володіння англійською мовою

Під час роботи цього табору головною метою вчителя - вихователя було підвищити рівень володіння іноземною мовою (англійська) удосконалюючи усне мовлення, поєднуючи навчання із захоплюючим відпочинком.

Робота літнього мовного табору була спланована за тематичними днями, а саме: Відкриття літнього мовного табору з англійської мови , День ознайомлення з англомовними країнами , День подорожі Україною, День захисту прав дитини , День захисту навколишнього середовища , День музики , День спорту і здоров’я , День нових вражень , День мандрівки , День мрій , День квітів , День довкілля , День дружби , Закриття табору. Завдяки чому вдалося створити відповідне мовне середовище та умови для заохочення учнів до вивчення англійської мови.

29.05 відбулося урочисте відкриття табору. Кожного дня учні допомагали проводити зарядку під англомовні пісні. Кожного дня проводилася мовна розминка

Цікавими були настільні ігри, які спонукали дітей до комунікації іноземними мовами (в даному випадку англійською).

Було організовано дві захоплюючі екскурсії: на природі та історичними місцями села .

Отже, перебування учнів у таборі дало можливість дітям вивчати іноземну мову у цікавій формі, весело провести час разом із друзями, розвинути свої таланти, отримати пізнавальну інформацію, навчитися новому.

Проглядів матеріалу: 214 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 22.06.2018 | Комментарії (0)


Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2021