Крилаті вислови |
|
На сайті працюють |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
| | |
|
У розділі матеріалів: 1429 Показано матеріалів: 271-280 |
Сторінки: « 1 2 ... 26 27 28 29 30 ... 142 143 » |
У розділі розміщені тести ЗНО онлайн з історії України, що були запропоновані для виконання абітурієнтам під час основних та додаткових сесій зовнішнього незалежного оцінювання, а також варіанти тестів, що пропонувались абітурієнтам під час пробного зовнішнього незалежного оцінювання.
Під кожним завданням у тестах з історії України ви знайдете посилання на опис правильного виконання завдання та схему його оцінювання.
Спосіб виконання всіх завдань у запропонованих тестах ЗНО онлайн з історії України максимально наближений до реального тесту, а форма відповіді відповідає виду, що пропонується абітурієнтам у бланку відповідей під час проходження реальних тестів ЗНО.
Після виконання всіх тестів вам будуть надані правильні відповіді на всі завдання та розраховано ваш результат у тестових та рейтингових балах.
Після завершення тесту буде зазначено час, який ви витратили на його виконання. Ви можете завершити тест достроково натиснувши відповідну кнопку поряд із кожним завданням.
Також, за останнім посиланням у списку тестів на цій сторінці, ви можете відкрити повний список всіх тестових завдань зовнішнього незалежного оцінювання з історії України. У цьому варіанті проходження ЗНО онлайн ви отримуєте правильну відповідь на кожне завдання відразу після його виконання.
|
8 грудня 2017 року відбулося фінальне засідання Венеціанської комісії, а офіційно висновки опублікують на сайті комісії приблизно 11 грудня.
МОН вітає послідовну позицію Комісії в питанні місця й ролі державної мови в освітньому процесі.
Підтримано позицію, що стаття 7 є рамковою та підлягає подальшій деталізації, зокрема у Законі «Про загальну середню освіту». Спільно з національними громадами МОН працюватиме над подальшою розробкою різних підходів до навчання меншин, з урахуванням їхніх освітніх потреб. Основна ціль – забезпечити достатній рівень володіння як державною, так і рідною мовами.
Одна з важливих рекомендацій Комісії – видовжити перехідний період для імплементації статті. Так, наразі Закон «Про освіту» вказує, що повноцінно в силу мовна стаття має вступити в 2020 році. Міністерство освіти і науки України погоджується, що з педагогічної точки зору продовження перехідного періоду є обґрунтованим і повністю підтримає цю рекомендацію. Комісія також підкреслила, що Україна має максимально широко використати можливості пункту 4 статті 7, що МОН і планує зробити.
Україна вдячна Венеціанській комісії, що запит на підготовку аналізу українського законодавства на його відповідність існуючим міжнародно-правовим стандартам було опрацьовано у стислі терміни, і сподівається, що зауваження української сторони будуть відображені у фінальному висновку.
Україна готова й надалі співпрацювати з відповідними експертними органами Ради Європи задля розвитку законодавчої бази в сфері забезпечення прав національних меншин. Крім того, Україна закликає партнерів-сусідів до конструктивного діалогу.
Джерело: Міністерство освіти і науки
|
25 січня 2018 року на базі ОЦЕВ «Юність Буковини» відбулася нарада з відповідальними за ЗНО в районі/місті/ОТГ, відповідальними за формування комплектів реєстраційних документів осіб, які складатимуть ДПА з української мови, в закладах професійної (професійно-технічної) та вищої освіти І-ІІ р.а. щодо актуальних питань реєстрації на ЗНО-2018.
Відкрив нараду заступник директора Центру якості освіти Вовк Андрій Миколайович, який ознайомив присутніх з порядком роботи.
П’яста Оксана Антонівна, методист Івано-Франківського регіонального центру оцінювання якості освіти звернула увагу присутніх на особливості реєстрації ЗНО-2018. Зокрема, вона зазначила, що з 10:00 6 лютого за допомогою сервісу «Зареєструватися», розміщеному на офіційному сайті Українського центру (testportal.gov.ua), можна сформувати та роздрукувати реєстраційну картку в закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти І-ІІ р.а., що є одним з обов’язкових документів для здійснення реєстрації. Після обробки документів на адресу закладів від регіонального центру надійдуть сертифікати зовнішнього незалежного оцінювання, інформаційні бюлетні та реєстраційні повідомлення учасників ЗНО.
Кожен учасник ЗНО має право скласти тести не більш як із чотирьох навчальних предметів. Основну сесію буде проведено з 22 травня по 13 червня, додаткову – з 2 по 11 липня.
Детальну інформацію про порядок реєстрації на зовнішнє незалежне оцінювання буде подано на офіційному сайті Українського центру оцінювання якості освіти (testportal.gov.ua). |
Запитання: які нововведення очікують ЗНО в 2018 році?
Відповідь: найсуттєвішими нововведеннями у проведенні зовнішнього незалежного оцінювання в 2018 році стали:
- запровадження ДПА з української мови у формі ЗНО для учнів (студентів) закладів професійної та вищої освіти;
- визначення результатів ДПА з іноземних мов за двома рівнями (стандарт і профільний);
- запровадження перевірки розуміння мови на слух у тестах з іноземних мов;
- апробація технології проведення ЗНО для осіб з порушеннями зору, які використовують у процесі навчання шрифт Брайля.
Актуальні новини щодо проведення зовнішнього незалежного оцінювання ви можете отримувати за посиланням. |
6 лютого розпочнеться реєстрація на цьогорічне Зовнішнє незалежне оцінювання і триватиме до 19 березня. Змінити реєстраційні дані буде можливо до 2 квітня.
Кожен учасник ЗНО має право обрати для складання максимум 4 предмети з 11 доступних. Обов’язково — "Українська мова і література”, а також на вибір: "Математика” або "Історія України”. У цьому році для вступу до вишу абітурієнти зможуть подавати сертифкіати ЗНО за 2016 та 2017 роки (окрім іноземної мови) та 2018 років.
Водночас учні професійно-технічних навчальних закладів та ВНЗ, які складатимуть ДПА цього року, здаватимуть ЗНО поки що лише з одного предмета – української мови та літератури. У майбутньому цей перелік планують розширити.
З 22 травня до 13 червня триватиме основна сесія ЗНО, а додаткова – з 2 до 11 липня.
Нагадуємо, що найсуттєвішими нововведеннями у проведенні зовнішнього незалежного оцінювання в 2018 році стали:
- запровадження ДПА з української мови у формі ЗНО для учнів (студентів) закладів професійної та вищої освіти;
- визначення результатів ДПА з іноземних мов за двома рівнями (стандарт і профільний);
- запровадження перевірки розуміння мови на слух у тестах з іноземних мов;
- апробація технології проведення ЗНО для осіб з порушеннями зору, які використовують у процесі навчання шрифт Брайля.
|
Графік
семінарів на ІІ півріччя 2017 / 2018 навчального року -тисни тут |
Іншим, протилежним до репродуктивного навчання, є підхід, у якому акцент перенесено на самостійну активну навчальну діяльність учнів. Вчитель здійснює лише "підтримку" цієї діяльності, тобто забезпечує матеріалами й опосередковано управляє нею, ставить перед учнями проблеми. Така модель навчання має назву "навчання, в центрі якого знаходиться учень". Але вчитель не є виключним центром навчання, джерелом знань та інформації. В основу такого навчального процесу закладено співробітництво і продуктивне спілкування учнів, спрямоване на спільне розв'язання проблем, формування здібностей виділяти важливе, ставити цілі, планувати діяльність, розподіляти функції, відповідальність, критично міркувати, досягати значимих результатів. В українській педагогіці такий підхід пов'язано з використанням проблемного та проектного методів навчання, у яких навчальну діяльність учнів спрямовано на успішну роботу в умовах реального суспільства. Результатом навчання стає вже не засвоєння знань, вмінь і навичок, а формування основних компетентностей, які забезпечують успіх практичної діяльності- тисни тут |
Мета моєї педагогічної діяльності в першу чергу створення ситуації успіху, сприятливих умов для повноцінної діяльності кожної дитини.
Завдання:
- розвиток в учнів музичних здібностей і формування музичної культури;
- залучення учнів до «золотого фонду» музики;
- розвиток художньо - образного мислення;
- володіння інтонаційно - образною мовою;
- наявність цілісного уявлення про національну художньої та музичній культурі і їх місце у світовій культурі;
- активізація спрямованості музичних знань і вмінь у діяльності класного та шкільного колективів, у побуті і на дозвіллі;
- уміння застосовувати в самостійному ознайомленні з музикою різні технічні засоби, користуватися довідковою та спеціальною літературою та засобами масової інформації.
- вміння використовувати інформаційні технології в знайомстві з музичної культурою.
Однією з найважливіших завдань сучасної школи є виховання морально розвиненої, духовно багатої особистості. Тільки морально здорова людина має відповісти сам собі: чи вмію я любити дерево під моїм вікном, місто, де народився, країну, де виріс, тих, кому я в любові клянуся? Вмію я бути добрим?
Я давно усвідомив, яке велике місце в моєму житті займає музика. Музика пронизує мою мову, мою ходу, моє мислення, мій голос. Я постійно шукаю оптимальні шляхи проникнення «великий» музики в житті дітей, шляхи посилення її впливу на них. Хоча б на короткий час, занурюючи дітей музику Бетховена, Чайковського, Шостаковича, я розумію, скільки потаємних сил відкриває в душі кожного проникнення в атмосферу найбільших творчих зусиль, злетів, розчарувань. Щоразу шукаю і відчуваю нитки, які пов'язують мене з учнем, а його - з світом музики.
У своїй роботі я використовую програму з музичного мистецтва для початкової школи авторів Л. Аристової, В. Сергієнко, та основної загальноосвітньої школи Л.Г. Кондратової складено у відповідності з основними положеннями художньо-педагогічної концепції і зразковими програмами загальної освіти. Зміст програм базується на художньо-образному, морально-естетичному досягненні школярами основних пластів світового музичного мистецтва: фольклору, духовної музики, творів композиторів-класиків та сучасних композиторів- тисни тут
|
Реєстрація учасників пробного зовнішнього незалежного оцінювання розпочнеться 09 і триватиме до 31 січня 2018 року.
Як і в попередні роки, пробне ЗНО проводитиметься з метою ознайомлення всіх бажаючих із процедурою проведення зовнішнього незалежного оцінювання, структурою та змістом тестового зошита, порядком доступу учасників до пункту тестування та робочого місця.
Участь у пробному ЗНО є однією зі складових підготовки до тестування. Завдання, що створюються у формі предметних тестів, відповідатимуть програмам зовнішнього оцінювання, характеристикам та структурі сертифікаційних робіт, а процедура проведення є наближеною до процедури проведення основного ЗНО.
Зареєструватись для участі в пробному зовнішньому незалежному оцінюванні можна буде на сайтах регіональних центрів оцінювання якості освіти.
Кожен зареєстрований учасник зможе взяти участь у пробному ЗНО з української мови та літератури (24 березня), а також у одному із запропонованих предметів за вибором (31 березня): історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії, англійської, іспанської, німецької або французької мов.
Пробні тести з біології, географії, історії України, математики, фізики і хімії, з урахуванням реєстраційних даних учасників, можуть бути перекладені кримськотатарською, молдовською, польською, російською, румунською та угорською мовами.
Участь у пробному зовнішньому незалежному оцінюванні є платною. Вартість одного тестування для одного учасника кожний регіональний центр оцінювання якості освіти визначатиме окремо. Цю інформацію буде розміщено на сайтах регіональних центрів оцінювання якості освіти.
Реєстрація для проходження пробного тестування не передбачає автоматичної реєстрації для участі в основній сесії зовнішнього незалежного оцінювання.
Результати пробного зовнішнього незалежного оцінювання не зараховуються як оцінки за державну підсумкову атестацію та не використовуються для участі в конкурсному відборі під час вступу до вищих навчальних закладів. |
Educația reprezintă un fenomen social fundamental apărut odată cu societatea umană și este specific fiecărei organizări sociale, îndeplinind funcțiile de informare și de formare a omului din punct de vedere intelectual, moral, artistic, fizic.
Prin educație le atribui o doză de imunitate contra influienței nefaste a străzii, a viciilor moderne..
Educația extrașcolară este realizată dincolo de procesul de învățământ și își are rolul și locul bine stabilit în formarea personalității elevilor. Activitățile extrașcolare contribuie la gândirea și completarea procesului de învățare, la dezvoltarea înclinațiilor și aptitudinilor elevilor, la rațională și plăcută a timpului lor liber. Având un caracter atractiv, copiii participă într-o atmosferă relaxantă, cu însuflețire și dăruire, la astfel de activități. Scopul activităților extrașcolare este dezvoltarea aptitudinilor elevilor, antrenarea elevilor în proiecte diferite bogate în conținut, fructificarea talentelor. Activitățile extrașcolare au menirea de a valorifica timpul liber al elevilor într-un mod plăcut. Elevii au nevoie de acțiuni care să le lărgească lumea lor spirituală, să le împlinească setea de cunoaștere, să le ofere prilejuiri de a se emoționa și de a-și forma convingeri durabile-тисни тут |
| |
| | |
|
Календар |
|
|