Крилаті вислови |
|
На сайті працюють |
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0 |
|
| | |
|
У категорії матеріалів: 42 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Комментарям ·
Завантаженням ·
Проглядам
Предмет румунська мова та література (румунська і зарубіжна) в закладах загальної середньої освіти викладають 36 вчителів. Серед них: 25 вчителів вищої категорії, 8 - першої категорії, 3 - другої категорії, з них 12 – з званням «Старший вчитель», 3 – з званням «вчитель – методист, 1- заслужений вчитель України.
Усі вчителі румунської мови та літератури (румунської і зарубіжної) усвідомлюють завдання, які сьогодні поставлені перед школою і працюють на кінцевий результат – виховання свідомого громадянина України, формування освіченої, творчої особистості, яка досконало володіє рідною мовою як інструментом спілкування, мислення, самовираження й пізнання світу.
Нові підходи вчителів до технології уроку забезпечують сприятливі умови для розвитку творчості учнів, формування мовної особистості. Але ці підходи ставлять і вимоги до вчителів, з якими вони успішно або частково справляються. Це насамперед уміння діагностувати цілі навчання, досконало володіти мовою, розробляти опорні конспекти та електронні уроки, володіти проблемним навчанням, організовувати індивідуальну та групову роботу учнів, залучати їх до роботи з комп’ютером. Особливе місце в роботі вчителів-словесників відводиться практичному засвоєнню шкільного курсу, широкому впровадженню граматико-стилістичних вправ, роботі з лексичними й граматичними синонімами, мовним спостереженням, конструюванню, редагуванню текстів, що сприяє засвоєнню теоретичних відомостей, удосконаленню культури мовлення, розвитку мовного чуття й логічного мислення школярів. Далі-тисни тут. |
І. Кадрове забезпечення викладання іноземних мов.
У 2019/2020 н.р. іноземні мови у 39 начальних закладах Глибоцького району викладали 80 вчителів іноземних мов.
Англійську мову, як основну та як другу іноземну мову, викладали 61 вчителів, з них:
спеціалістів - 12
спеціалістів ІІ категорії – 9,
спеціалістів І категорії – 5,
спеціалістів вищої категорії - 35,
зі званням «старший вчитель» – 6,
«вчитель – методист» – 5.
Французьку мову, як основну та як другу іноземну мову, викладали –17 вчитель, з них:
спеціалістів - -
спеціалістів ІІ категорії – 4,
спеціалістів І категорії – 2,
вчителів вищої категорії – 11,
«старших вчителів» - 3,
«вчителів-методистів» – 2.
Німецьку мову викладали 3 вчителів, з них:
спеціалістів - -
спеціалістів ІІ категорії - -
спеціалістів І категорії – 1,
спеціалістів вищої категорії – 2,
«старших вчителів» - -,
«вчителів-методистів» – 1.
Далі-тисни тут. |
На сучасному етапі інтенсивне впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у сферу освіти є національним пріоритетом. При цьому актуальною є проблема їх раціонального використання у навчально-виховному процесі. Як показує досвід, вирішення цієї проблеми можливе через зміну професіограми вчителя та компонентів його професійної компетентності.
Тому особливої актуальності набуває проблема організації, проведення моніторингу ІКТ-компетентності педагогічних працівників та розробки ефективної та гнучкої системи підвищення кваліфікації педагогів в галузі ІКТ та формування ІКТ-компетентності. Адже вчителі нового покоління повинні вміти кваліфіковано вибирати та застосовувати саме ті технології, які повною мірою відповідають змісту й цілям вивчення конкретної дисципліни, сприяють досягненню цілей гармонічного розвитку учнів з врахуванням їхніх індивідуальних особливостей, оскільки раціональне та грамотне впровадження вчителями ІКТ забезпечить індивідуалізацію процесу навчання, а, отже, дозволить покращити результативність використання ІКТ у навчально-виховному процесі. Далі-тисни тут |
Органічною частиною шкільної історичної освіти є культурно-освітній матеріал, вивчення якого сприяє формуванню загальної компетентності учнів, вихованню гармонійно розвиненої особистості. Одним із найважливіших завдань є підбір та розстановка педагогічних кадрів, що спрямовано, в першу чергу, на забезпечення ЗНЗ району кваліфікованими кадрами. На 2019/2020 н. р. загальноосвітні навчальні заклади Глибоцького району були забезпечені педагогічними кадрами достатньо високого освітньо-кваліфікаційного рівня. Щорічно збільшується відсоток педагогічних працівників з вищою педагогічною освітою, спостерігається процес омолодження педагогічних кадрів.
Викладання історії та правознавства забезпечують 67 вчителів району. Всі мають вищу освіту. Серед вчителів:
37 чол. - спеціалісти вищої категорії;
11 - І категорії;
10 - ІІ категорії;
9 – спеціалістів;
10 педагогів мають педагогічне звання «Вчитель – методист»;
12 педагогів мають педагогічне звання «Старший вчитель»;
2- кандидати історичних наук.
Районне методичне об’єднання вчителів історії та правознавства (керівник Передерко Катерина Аврамівна), забезпечує систему роботи з учителями історії та правознавства. Опорними навчальними закладами є Старововчинецький ліцей, Димківський НВК та Глибоцька гімназія. Далі- тисни тут. |
Математику в 2019-2020 навчальному році викладають 132 вчителів, серед них:
55 вчителів - вищої категорії,
39 вчителів - першої категорії,
19 вчителів - другої категорії,
19 вчителів – спеціаліст.
З метою підвищення кваліфікації вчителів математики в 2019-2020 н.р. методобєднання працювало по такій проблемі: «Підвищення професійної майстерності вчителів математики через розвиток творчої активності та ефективне проведення занять».
За минулий навчальний рік проведено чотири семінари-практикуми: на базі Молодійської ЗОШ - з математики, з фізики - на базі Станівецького НВК, трудового навчання - на базі Станівецького та Димківського НВК. Також проведено наради по матеріалах конкурсу «Кенгуру», «Левеня». Далі- тисни тут. |
Інтегрований предмет «Основи здоров’я» передбачає формування мотивації щодо здорового способу життя учнівської молоді.
Мета інтегрованого предмета: формування в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров’я, оволодіння основами здорового способу життя, життєвими навичками безпечної для життя і здоров’я поведінки.
Завдання предмета:
- формування в учнів мотивації до дбайливого ставлення до життя і здоров’я;
- формування у школярів стійких переконань щодо пріоритету здоров’я як основної умови реалізації фізичного, психічного, соціального та духовного потенціалу людини з урахуванням її індивідуальних особливостей;
- виховання у підлітків бережливого, дбайливого та усвідомленого ставлення до власного здоров’я як однієї з найвищих людських цінностей, потреби самопізнання та всебічного самовдосконалення;
- ознайомлення учнів з основними принципами та закономірностями життєдіяльності людини в природному та соціальному середовищах, спрямованої на збереження життя і зміцнення здоров’я;
- формування в учнів сталої мотиваційної установки на здоровий спосіб життя як провідної умови збереження і зміцнення здоров’я;
- ознайомлення учнів з основними принципами, шляхами й методами збереження життя і зміцнення усіх складових здоров’я;
- навчання учнів методам самозахисту в умовах загрози для життя;
- навчання учнів методам самооцінки і контролю стану і рівня здоров’я протягом усіх років навчання;
- розвиток життєвих навичок учнів, спрямованих на заохочення вести здоровий спосіб життя.
Далі-тисни тут. |
Протягом 2019/2020 навчального року в загальноосвітніх навчальних закладах Глибоцького району працювало 222 педагоги початкових класів, з них: спеціалістів вищої категорії – 110, спеціалістів І категорії – 27, спеціалістів ІІ категорії – 16, спеціалістів – 69; з педагогічним званням «старший вчитель» - 91, «вчитель – методист»-12 , з педагогічною відзнакою «Відмінник освіти України» - 5; кількість неспеціалістів – 3, зі стажем педагогічної освіти від 0 до 3 років – 9, від 3 до 10 років – 30, від 11 до 20 років – 51, від 21 до …. років – 132, пенсіонерів - 17.
Учителі початкових класів займаються самоосвітою, вдосконаленням фахової педагогічної майстерності, згідно графіка ,вчасно проходять курсову перепідготовку. В цьому навчальному році педагоги, які підлягали черговій атестації, успішно атестувалися. Далі-тисни тут. |
Протягом 2019/2020 навчального року в ЗЗСО району викладання української мови у початкових класах забезпечують 38 вчителів, з них: спеціалістів вищої категорії – 18, спеціалістів І категорії – 10, спеціалістів ІІ категорії – 2, спеціалістів – 8; з педагогічним званням «старший вчитель» - 14, «вчитель – методист »- 3 ; кількість неспеціалістів – 4, зі стажем педагогічної освіти від 0 до 3 років – 3, від 3 до 10 років – 12, від 11 до 20 років – 15, від 21 до …. років – 8; пенсіонерів - 6.
Учителі займаються самоосвітою, вдосконаленням фахової педагогічної майстерності, згідно графіка вчасно проходять курсову перепідготовку .В цьому навчальному році педагоги, які підлягали черговій атестації, успішно атестувалися.
Члени методичного районного об’єднання вчителів української мови працювали над проблемою « Підвищення грамотності та розвиток творчих здібностей у процесі вивчення державної мови» та розв’язанням першочергових завдань:
- усіма засобами й методами сприяти росту якості знань учнів;
- покращити якість роботи вчителів із обдарованими дітьми;
- через позакласні заходи підвищувати мотивацію учнів до вивчення української мови;
- сприяти розвитку методичної обізнаності вчителів української мови засобами самоосвіти;
- впроваджувати в практику нові педагогічні технології. Далі -тисни тут. |
Українська мова - один із вирішальних чинників самобутності українського народу. Тому без набуття учнями елементарної лінгвістичної освіти, без мовленнєвих умінь і навичок неможливо говорити про розвиток особистості, котра усвідомлює себе частиною нації. Минулорічні низькі результати зовнішнього незалежного оцінювання і державної підсумкової атестації учнів з української мови стали основою для вироблення освітньої стратегії і тактики, накреслили пріоритетні напрями роботи вчителів української мови та літератури у 2019/2020 н. р. Педагогами визначено фактори, які сприятимуть підвищенню якості знань учнів з української мови як державної, розроблено власну систему зростання мотивації учнів та отримання якісних освітніх послуг.
Сучасне життя потребує активної творчої особистості, сформувати яку можна лише впровадженням у педагогічну практику сучасних методів навчання й виховання учнів. Далі-тисни тут. |
Протягом 2019-2020 навчального року змін у кількісних показниках в мережі шкіл та кадрового складу працівників району не відбулося. Уроки з фізичної культури проводяться в 25 спортивних залах, на 20 футбольних полях, 35 спортивних майданчиках. 89% навчальних закладів забезпечені вуличним нестандартним тренажерним обладнанням. Заняття в дошкільних навчальних закладах проводяться на 33 спортивних майданчиках в 21 спортивному залі, маємо 4 кімнати «Здоров’ячок», решта в музично – спортивних кімнатах.
Навчально – виховний процес у загальноосвітніх навчальних закладах здійснюють 56 вчителів, з яких 45 чоловік (80.3 %) мають вищу освіту, 10 чоловік (17.9%) середньо – спеціальну, 1 чоловік (1.8%) навчається за спеціальністю. Вирішено питання щодо направлення молодих фахівців з фізичного виховання та спорту на роботу в заклади освіти. Цього року вдділом освіти, культури, молоді та спорту райдержадміністрації було прийнято на роботу 2 вчителів фізичної культури.
Державні вимоги до системи виховання учнів здійснюються відповідно до Законів України «Про фізичну культуру і спорт», «Про освіту», Державної програми розвитку фізичної культури і спорту в Україні та навчальних програм, які спрямовані на їх реалізацію. Далі-тисни тут |
| |
| | |
|
Календар |
|
|