Крилаті вислови |
|
На сайті працюють |
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0 |
|
| | |
|
У категорії матеріалів: 42 Показано матеріалів: 21-30 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Комментарям ·
Завантаженням ·
Проглядам
У 2019 – 2020 н.р. у районі працює 101 вчитель хімії та біології. З них лише хімію читають 24 чол., біологію – 33, хімію і біологію викладають 44 вчителя. В основному – це досвідчені педагоги з багаторічним стажем роботи, творчі, наполегливі, віддані школі і дітям. 47 вчителям за наслідками атестації встановлено вищу кваліфікаційну категорію, 18 - присвоєно звання «Вчитель-методист», 9 – «Старший вчитель», 6 педагогів нагороджені знаком « Відмінник освіти України». 23 чоловіка мають стаж роботи більше 25 років, 28 - від 10 до 25років і 40 чоловік мають стаж до 10 років. Колектив хіміків та біологів щороку оновлюється. Для аналізу діяльності роботи вчителів району розроблене кваліметричне діагностування. Результати аналізу роботи, що здійснювалися за кваліметричними моделями та відповідними протоколами, подані на діаграмах в додатках. Далі- тисни тут |
Районний методичний центр забезпечує науково-методичний супровід процесу фахового зростання педагогів.
Робота педагогічної спільноти району координується методцентром на реалізацію науково-методичної теми: «Вироблення системи методичних дій і заходів, спрямованих на активізацію самоосвітньої діяльності вчителя, використання інноваційного потенціалу педагогів в умовах реформування системи освіти».
Неперервна педагогічна освіта, впровадження інновацій, швидка реакція на зміни в галузі освіти, створення оптимального освітнього середовища для педагогів в процесі їх атестації,- коло питань, які координує РМЦ. Далі-тисни тут |
Головною метою вивчення предмета «Зарубіжна література» в загальноосвітній школі є виховання в шкільної молоді високої читацької і загальної культури, естетичного смаку шляхом залучення її до найвищих досягнень світової літератури та культури, загальнолюдських і національних духовних цінностей.
Ця мета реалізується в таких першорядних завданнях: формування гуманістичного світогляду та гуманітарної свідомості самостійної, творчої особистості; стимулювання інтересу до читання в цілому; відчуття краси та виразності художнього слова; плекання вміння сприймати прекрасне, творити власну особистість його засобами; сприяння виробленню естетичних смаків, поглядів і уподобань учнів; формування читацької культури, творчих здібностей, критичного мислення, навичок аргументованого оцінювання прочитаного; підвищення загального рівня культури учнів як повноправних членів соціуму та активних учасників соціальних процесів; виховання в учнів поваги до національної культури та інших етнокультурних традицій; формування планетарного мислення, вільної орієнтації в розмаїтті культурних явищ. Далі-тисни тут |
Повноцінна людина повинна мати свою Батьківщину і знати про неї якомога більше - про її історію, територію, народ, його культуру, ставлення до моралі та до інших народів. Ці цінності осягаються в процесі навчання не відразу і не одночасно. Як і будь-яке інше пізнання, вивчення Батьківщини розпочинається з того, що природно дитині найближче і з чим вона зустрічається найперше: від рідної хати, родини, села чи вулиці, місцевості, звичаїв, мови. Все це пізнається шляхом поступового розширення сфери сприймання. Треба розпочинати з того оточення, в якому живуть учні. Не "взагалі", а на "матеріалі малої батьківщини" діти пізнають геологічні особливості землі, одержують поняття про гори і долини, річки і ставки, дізнаються про небо і сонце, повітря, про тварин і рослини. До поняття рідної природи додається інформація про життя народу, про його працю. Українознавство, як навчальна дисципліна успішно реалізує дані цілі, адже це - предмет не "разового" вивчення, а чинник постійного і поступового входження дитини в світ національних цінностей, що лежать в основі любові до Батьківщини. Такий навчальний і виховний предмет мають всі народи і плекають його вже давно.Далі-тисни тут. |
Українська мова - один із вирішальних чинників самобутності українського народу. Тому без набуття учнями елементарної лінгвістичної освіти, без мовленнєвих умінь і навичок неможливо говорити про розвиток особистості, котра усвідомлює себе частиною нації. Минулорічні низькі результати зовнішнього незалежного оцінювання і державної підсумкової атестації учнів з української мови стали основою для вироблення освітньої стратегії і тактики, накреслили пріоритетні напрями роботи вчителів української мови та літератури у 2018/2019 н. р. Педагогами визначено фактори, які сприятимуть підвищенню якості знань учнів з української мови як державної, розроблено власну систему зростання мотивації учнів та отримання якісних освітніх послуг.
Сучасне життя потребує активної творчої особистості, сформувати яку можна лише впровадженням у педагогічну практику сучасних методів навчання й виховання учнів.
Тому за період навчального року було проведено 4 засідання методичного об’єднання. Перше з них - аналіз роботи РМО в 2017-2018 н. р. На ньому вчителі ознайомилися з методичними рекомендаціями МОН України та ІППО ЧО щодо вивчення української мови і літератури в навчальному році. Далі-тисни тут. |
Правоосвітня та правовиховна робота спрямована на пропаганду серед учнів та батьків правових знань у галузях адміністративного, кримінального законодавства України, законодавства про освіту для формування в учнів правової культури та свідомості, виховання законослухняних громадян України, попередження правопорушень.
Превентивно-профілактична робота щодо попередження злочинності й правопорушень серед учнівської молоді у закладах освіти Глибоцького району здійснюється відповідно до законів України «Про охорону дитинства», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», «Про основи соціального захисту бездомних громадян і безпритульних дітей», «Про запобігання та протидію домашньому насильству», Указів Президента України «Про національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року» від 25.06.2013 №344/2013, «Про Національну програму правової освіти населення» від 18.10.2001 № 992/2001, Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 №988-р, розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.03.2018 №155-р «Про затвердження плану заходів на 2018 рік щодо реалізації правопросвітницького проекту “Я маю право!”», наказу Міністерства освіти і науки України від 31.10.2011 №1243 «Про Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», Комплексної програми підвищення якості національно-патріотичного виховання дітей та молоді Чернівецької області на 2017-2021 роки (із змінами), затвердженої рішенням 12-ї сесії обласної ради VII скликання від 24.03.2017 №9-12/17, Регіональної програми запобігання дитячій бездоглядності та розвитку сімейних форм виховання на 2017-2021 роки, затвердженої рішенням ІХ сесії Чернівецької міської ради VІІ скликання від 01.12.2016 № 223-9/16, Стратегії виховання особистості в системі Чернівецької області на 2016-2021 роки, наказу Департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 18.08.2016 №342 «Про затвердження Плану заходів щодо профілактики правопорушень серед учнівської та студентської молоді на період до 2021 року».
На виконання наказу управління освіти Глибоцької райдержадміністрації від 25.01.2019 № 62 «Про вивчення стану організації правовиховної роботи у закладах освіти Глибоцького району у 2018/2019 н.р.» була здійснена перевірка стану превентивного виховання у 26 закладах загальної середньої освіти району та ОТГ.
Аналіз управлінської діяльності закладів освіти, у яких вивчалось питання щодо забезпечення контролю за станом правовиховної роботи та роботи з формування здорового способу життя, свідчить, що в ЗЗСО забезпечено контроль питань правового виховання.
У всіх закладах робота з профілактики правопорушень передбачена річним планом роботи. Далі-тисни тут. |
На виконання наказу управління освіти Глибоцької райдержадміністрації від 27 березня 2019 року № 186 «Про проведення моніторингу якості підготовки учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Глибоцького району до ЗНО – 2018 з іноземних мов» та відповідно до плану заходів із активізації вивчення громадянами англійської мови у період з 01.04.2019 по 15.04.2019 року на сайтах lv.testportal.gov.ua:8080, та osvita.ua учні проходили он-лайн тестування з англійської та французької мов.
Метою моніторингового дослідження було вивчення стану готовності учнів до ЗНО з іноземних мов. Далі-тисни тут |
На виконання наказу Департаменту освіти і науки Чернівецької ОДА від 22.04.2016 №209 «Про затвердження плану заходів, спрямованих на активізацію вивчення громадянами англійської мови, на період до 2020 року», наказу Департаменту освіти і науки Чернівецької ОДА від 06.05.2019 р. №226 «Про затвердження заходів щодо організації змістовного дозвілля, відпочинку та оздоровлення дітей області влітку 2019 року», з метою вдосконалення мовних навичок учнів. Далі-тисни тут |
Методична робота у галузі освіти – це система заходів з забезпечення фахового росту, розвитку та самореалізації педагогів. Координатором методичної роботи у закладах загальної середньої освіти, закладах дошкільної освіти та закладах позашкільної освіти Глибоцького району, Глибоцької, Волоківської, Тереблеченської, Чагорської об`єднаних територіальних громад є методичний ценр управління освіти Глибоцької РДА.
Робота педагогічної спільноти району координується методцентром на реалізацію науково-методичної теми: «Вироблення системи методичних дій і заходів, спрямованих на активізацію самоосвітньої діяльності вчителя, використання інноваційного потенціалу педагогів в умовах реформування системи освіти».
Неперервна педагогічна освіта, впровадження інновацій, швидка реакція на зміни в галузі освіти, створення оптимального освітнього середовища для педагогів в процесі їх атестації,- коло питань, які координує РМЦ. Далі-тисни тут |
На виконання графіку районних семінарів, затвердженого наказом управління освіти від 03.01.2019 р. № 2 «Про підсумки районних семінарів
у I семестрі 2018/2019 навчального року» , відповідно до плану роботи РМЦ на 2018/2019 навчальний рік, планів роботи методичних об`єднань вчителів базових дисциплін, початкових класів, вихователів ДНЗ, психологів, бібліотекарів, постійно діючих семінарів завідуючих ДНЗ, директорів шкіл та заступників директорів шкіл, з метою забезпечення якісного методичного супроводу навчально-виховного процесу, підвищення фахового рівня педагогічних працівників району протягом IІ семестру 2018/2019 навчального року районним методичним центром було заплановано 44 семінари.
Семінари-практикуми, виїзні семінари, майстер-класи, клуби, студії, творчі групи, семінари-наради, школи педагогічної майстерності, методоб`єднання та семінари-навчання організовувались на базі РМЦ, навчальних закладів району, сусідніх районів, м. Чернівці, Румунії.
План - графік семінарів виконано.
Організаційно-практичний та науково-методичний супровід районних семінарів забезпечували методисти РМЦ. У роботі ряду семінарів брали участь методисти ІППОЧО, організаторами та активними учасниками всіх семінарів були вчителі - члени методичних об`єднань та педагогічні колективи шкіл, на базі яких проводились семінари.Далі-тисни тут. |
| |
| | |
|
Календар |
|
|