Крилаті вислови |
|
На сайті працюють |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
| | |
|
У розділі матеріалів: 1429 Показано матеріалів: 151-160 |
Сторінки: « 1 2 ... 14 15 16 17 18 ... 142 143 » |
Український центр оцінювання якості освіти оприлюднив завдання тестів пробного зовнішнього незалежного оцінювання, що були використані під час проведення пробного тестування. Також оприлюднені правильні відповіді до всіх предметних тестів.
Учасники, які брали участь у пробному тестуванні, можуть перевірити правильність виконання завдань і вирахувати кількість набраних тестових балів.
Завдання та відповіді тестів пробного ЗНО: |
На сайті «ЗНО онлайн» розміщено тест пробного зовнішнього незалежного оцінювання 2019 року з історії України.
Завдяки цьому сервісу всі майбутні учасники ЗНО можуть безкоштовно пройти тест, що був запропонований для виконання учасникам пробного ЗНО 23 березня 2019 року.
Спосіб виконання всіх завдань у запропонованому тесті максимально наближений до реального тесту, а форма відповіді відповідає виду, що пропонується випускникам у бланку відповідей під час проходження реальних тестів ЗНО.
Після виконання тесту вам будуть надані правильні відповіді на всі завдання та розрахований ваш результат у тестових балах.
Максимальна кількість тестових балів, що може отримати учасник тесту з історії України, дорівнює 94 балам.
ПРОБНИЙ ОНЛАЙН-ТЕСТ
Окрім тесту пробного ЗНО 2019 року, на сайті також пропонуються інші онлайн-тести з історії України, що були запропоновані для виконання абітурієнтам впродовж останнього десятиліття. |
21 березня 2019 року відбулося підведення підсумків фінального етапу IV Всеукраїнської олімпіади з румунської мови та літератури та нагородження переможців.
Успішно виступили школярі Глибоцького району:
Дипломами ІІ ступеня
Нагороджено:
Дулгер Анну-Ренату Василівну, ученицю 9 класу Купського НВК №2, Глибоцького району, Чернівецької області.
Єремко Крістіну Корнеліївну, ученицю 11 класу Карапчівського ліцею, Глибоцького району.
Дипломами ІІІ ступеня
Опаєць Мар’яну Федорівну, ученицю 9 класу Карапчівського ліцею, Глибоцького району;
Костинян Адріяну Іванівну, ученицю 10 класу Карапчівського ліцею, Глибоцького район.
Вітаємо переможців ІV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад. Бажаємо успіхів, творчих злетів, життєвих перемог, натхнення та міцного здоров’я! |
Людина сьогодні звикла сподіватися не на захисні сили свого організму, а на могутність медицини. №24 Академік Амосов стверджував: «Щоб бути здоровим, потрібні власні зусилля, постійні і значні. Замінити їх не можна нічим».
Саме тому головною мотивацією вважаю необхідність пильного ставлення учнів до власного здоров’я, заохочуючи їх до опанування умінь та навичок зі здорового способу життя.
Закладати фундамент з основ збереження життя та зміцнення здоров’я ефективно за допомогою інтерактивних технології навчання: рольових ігор, дискусій, дебатів, вікторин.
З учнями старшої вікової категорії вважаю за доцільне використовувати метод Воркшоп, а також дискусії «Шість капелюхів мислення» Використання різних методик розвиває як комунікативні, так і творчі навички, стимулює самостійний пошук інформації, необхідної для розв’язання ситуативних завдань.
Шляхи розвитку здоров’язбережувальної компетентності як учитель основ здоров’я поглибила нещодавньою курсовою підготовкою в інституті післядипломної педагогічної освіти. Одним з найбільш ефективних засобів підвищення професійної компетентності вчителя вбачаю у самоосвітній діяльності, про що свідчать численні сертифікати.
Останній із них отримала за участь у проекті «Родинна твердиня», що проводився Всеукраїнською громадською організацією «Міжнародний шкільний проект»
Як керівник шкільного методоб’єднання вчителів здоров’язберігаючого циклу, проводжу семінари, тренінги, відкриті уроки та майстер-класи для вчителів.
Яким повинен бути сучасний вчитель? Часто задаючи собі таке запитання, я розумію, що прагну цього. Заради знайомства з креативними та талановитими колегами беру участь у конкурсі «Вчитель року», очікую отримати ефективні інструменти для удосконалення власної педагогічної діяльності, бажаю обмінятися набутим досвідом.
Друзі! Щастя подібно до метелика. Чим більше ловиш його, тим більше воно вислизає. Пильніше придивіться до себе й оточення – і воно обов’язково прийде до вас і тихенько сяде на плече. |
Пошук оптимальних шляхів зацікавлення учнів при вивченні французької мови, підвищення їхньої розумової активності шляхом впровадження в навчальний процес новітніх педагогічних технологій. Далі- тисни тут. |
Відповідно до Концепції національно – патріотичного виховання ідеалом виховання виступає різнобічно та гармонійно розвинений національно свідомий, високоосвічений, життєво компетентний громадянин, здатний до саморозвитку та самовдосконалення. Форми й методи виховання базуються на українських народних традиціях, кращих надбаннях національної та світової педагогіки й психології.
Формування й розвиток в учнів загальнолюдських ціннісних орієнтирів, національної гідності й гордості, культури міжнаціональних відносин, морально-психологічних якостей громадянина-патріота вважаю важливим моментом у роботі. На мій погляд, одне з найважливіших сучасних умінь національно свідомої особистості - це вміння своє право вимірювати своїм обов’язком, бути готовим до виконання громадянського і конституційного обов’язку із захисту національних інтересів, цілісності, незалежності України. Тому на вчителя предмета «Захист Вітчизни» покладена велика відповідальність організувати навчальний процес таким чином, щоб допризовник володів певними вміннями, якостями, ключовими компетенціями: активною життєвою позицією, толерантним ставленням до інших культур та традицій, готовністю до прийняття самостійних рішень, до захисту інтересів Батьківщини. |
16 березня відбулося пробне зовнішнє незалежне оцінювання з української мови та літератури.
У Чернівецькій області на пунктах тестування, які були створені в кожному районі/місті, проведення пробного тестування забезпечували 884 педагогічних працівника, які пройшли відповідне навчання.
Загальна кількість зареєстрованих учасників на пробне тестування з української мови та літератури складала 5317 осіб. Варто зазначити, що явка на пункти тестування була високою. 5142 (96,7% від загальної кількості зареєстрованих) учасників виконували пробне зовнішнє незалежне оцінювання з предмета.
Як і минулого року, цьогоріч для учасників пробного зовнішнього незалежного оцінювання діятиме спеціальний онлайновий сервіс, з допомогою якого можна визначити результат тестування. Сервіс буде доступний з 16 березня на сайті Українського центру оцінювання якості освіти та в особистих кабінетах учасників пробного ЗНО, створених на сайтах регіональних центрів.
Для того щоб отримати результат з певного навчального предмета, необхідно виконати такі кроки:
- за персональним номером і паролем увійти до сервісу визначення результатів;
- натиснути кнопку «Заповнити бланк А» в особистому кабінеті;
- заповнити бланк А, перенісши до електронної форми відповіді, надані в бланку відповідей під час проходження пробного ЗНО;
- ознайомитися зі Схемою нарахування балів за виконання сертифікаційної роботи, розміщеною в інформаційному бюлетені, який учасники пробного ЗНО отримають у пункті проведення пробного ЗНО;
- самостійно визначити орієнтовну кількість балів за виконання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю;
- зазначити встановлений бал за результатами власного оцінювання, натиснувши кнопку «Заповнити бланк Б».
Можливість заповнення бланків буде надано з 15:00 в день проведення пробного ЗНО з відповідного предмета.
Учасники пробного ЗНО зможуть вносити відповіді до сервісу впродовж трьох днів із дня проходження певного тестування: до 18 березня включно – з української мови і літератури, до 25 березня включно – з решти предметів.
Результати тестування з української мови і літератури буде оприлюднено на інформаційних сторінках учасників 22 березня, з інших предметів – 29 березня.
|
Цього року вступна кампанія до вишів розпочнеться 1 липня. Саме цього дня стартує процес реєстрації електронних кабінетів вступників та завантаження до них документів, а прийом заяв про вступ до вишів розпочнеться 10 липня.
Учасники вступної кампанії, які вступатимуть на бакалаврат у 2019 році, матимуть можливість подати 7 заяв про вступ не більше ніж на 4 спеціальності.
Зважаючи на те, що кожна з поданих вступником заяв повинна мати свій пріоритет, для вступників та їхніх батьків важливо оцінити конкурсну ситуацію у вишах з метою створення власної стратегії вступу.
Таку можливість надає Інформаційна система Вступ.ОСВІТА.UA, що містить повну статистичну інформацію вступної кампанії в кожному українському закладі вищої освіти за минулий рік, яка стане у пригоді при визначені пріоритетів заяв.
Зокрема, використовуючи систему можна дізнатись про середні бали вступників зарахованих на бюджет або контракт, кількість зарахованих на бюджетну або контрактну форми навчання за кожною спеціальністю, конкурс на одне бюджетне місце за кожною спеціальністю тощо.
Ця та інша статистична інформація допоможе вступникам та їхнім батькам зорієнтуватись у конкурсній ситуації у кожному виші за результатами вступної кампанії минулого року та оцінити власні шанси вступу до кожного закладу вищої освіти в 2019 році.
Окрім цього, вступникам необхідно мати на увазі, що цього року розширено практику встановлення мінімальної кількості балів для вступу на спеціальності з особливо високим рівнем суспільної відповідальності. Йдеться про спеціальності «Право», «Публічне управління та адміністрування», «Міжнародні відносини», «Міжнародні економічні відносини», «Міжнародне право», «Фармація, промислова фармація». Щоб подати заяву на ці спеціальності, вступник повинен мати конкурсний бал не менше 130.
Мінімальний поріг також встановлено на спеціальності «Стоматологія», «Медицина», «Педіатрія». Для участі у конкурсі на ці спеціальності вступник повинен мати не менш як 150 балів з другого та третього предметів ЗНО. |
| |
| | |
|
Календар |
|
|