Крилаті вислови |
|
На сайті працюють |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
| | |
|
У розділі матеріалів: 1429 Показано матеріалів: 131-140 |
Сторінки: « 1 2 ... 12 13 14 15 16 ... 142 143 » |
Сучасна психологічна служба системи освіти здійснює низку важливих завдань: психологічний супровід усіх учасників освітнього процесу школи, профілактика та корекція відхилень в особистісному розвитку школярів та забезпечення безпечного освітнього середовища.
Психологічна служба Глибоцького району складається з психологів та соціальних педагогів, всього 56 осіб ( 57,75ставок ) в ЗДО, ОЗО, ЗЗСО та позашкіллі. Далі-тисни тут. |
Протягом 2018-2019 навчального року змін у кількісних показниках в мережі шкіл та кадрового складу працівників району не відбулося. Уроки з фізичної культури проводяться в 25 спортивних залах, на 20 футбольних полях, 35 спортивних майданчиках. 89% навчальних закладів забезпечені вуличним нестандартним тренажерним обладнанням. Заняття в дошкільних навчальних закладах проводяться на 33 спортивних майданчиках в 21 спортивному залі, маємо 4 кімнати «Здоров’ячок», решта в музично – спортивних кімнатах.
Навчально – виховний процес у загальноосвітніх навчальних закладах здійснюють 55 вчителів, з яких 39 чоловік (70.9 %) мають вищу освіту, 9 чоловік (16.4%) середньо – спеціальну, 7 чоловік (12,7%) навчаються за спеціальністю. Вирішено питання щодо направлення молодих фахівців з фізичного виховання та спорту на роботу в заклади освіти. Цього року управлінням освіти райдержадміністрації було прийнято на роботу 2 вчителів фізичної культури. Далі-тисни тут. |
Інтегрований предмет «Основи здоров’я» передбачає формування мотивації щодо здорового способу життя учнівської молоді.
Мета інтегрованого предмета: формування в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров’я, оволодіння основами здорового способу життя, життєвими навичками безпечної для життя і здоров’я поведінки.
Завдання предмета:
- формування в учнів мотивації до дбайливого ставлення до життя і здоров’я;
- формування у школярів стійких переконань щодо пріоритету здоров’я як основної умови реалізації фізичного, психічного, соціального та духовного потенціалу людини з урахуванням її індивідуальних особливостей;
- виховання у підлітків бережливого, дбайливого та усвідомленого ставлення до власного здоров’я як однієї з найвищих людських цінностей, потреби самопізнання та всебічного самовдосконалення;
- ознайомлення учнів з основними принципами та закономірностями життєдіяльності людини в природному та соціальному середовищах, спрямованої на збереження життя і зміцнення здоров’я;
- формування в учнів сталої мотиваційної установки на здоровий спосіб життя як провідної умови збереження і зміцнення здоров’я;
- ознайомлення учнів з основними принципами, шляхами й методами збереження життя і зміцнення усіх складових здоров’я;
- навчання учнів методам самозахисту в умовах загрози для життя;
- навчання учнів методам самооцінки і контролю стану і рівня здоров’я протягом усіх років навчання;
- розвиток життєвих навичок учнів, спрямованих на заохочення вести здоровий спосіб життя.
Викладання предмета «Основи здоров’я» у ЗНЗ відіграє важливу роль у створенні умов для здобування школярами знань, формування ставлення й розвитку навичок, які сприятимуть мотивації до здорового способу життя, збереженню та зміцненню здоров’я. Саме цьому й підпорядковані зміни в навчальній програмі. Далі-тисни тут |
Протягом 2018/2019 навчального року в загальноосвітніх навчальних закладах Глибоцького району працювало 219 педагогів початкових класів, з них: спеціалістів вищої категорії – 114, спеціалістів І категорії – 27, спеціалістів ІІ категорії – 14, спеціалістів – 64; з педагогічним званням «старший вчитель» - 89, «вчитель-методист» -10; з педагогічною відзнакою «Відмінник освіти України» - 4; кількість неспеціалістів – 4, зі стажем педагогічної освіти від 0 до 3 років – 12, від 3 до 10 років – 25, від 11 до 20 років – 52, від 21 до …. років – 130,молодший спеціаліст – 6, пенсіонерів- 17. Із 219 педагогів району 132 здобули вищу освіту.
Учителі початкових класів займаються самоосвітою, вдосконаленням фахової педагогічної майстерності, згідно графіка вчасно проходять курсову перепідготовку при ІППОЧО.В цьому навчальному році педагоги, які підлягали черговій атестації, успішно атестувалися.
Згідно мережі класів – комплектів в початковій ланці в 2018/2019 навчальному році навчалося 4108 учнів у 219 класі. А саме: 1-й клас – 56 класів – 1096 учень, 2-й клас – 55класів – 1010 учнів, 3-й клас - 55 класів – 1042 учнів,
4-й клас – 53 класи – 960 учні.
Для успішного навчання та виховання в загальноосвітніх навчальних закладах району забезпечено всі необхідні умови, створена спеціалізована матеріальна база, згідно єдиних санітарно-гігієнічних вимог оформлені класні кімнати, забезпечення підручниками 100%. Належна увага оснащенню класних кімнат, поповненню матеріальної бази приділяється в Глибоцькому ліцеї, Глибоцькій гімназії, Кам’янській ЗОШ І-ІІІст., Коровійській ЗОШ І-ІІІст., Молодійській ЗОШ І-ІІІст., Старововчинецькому ліцею, Турятському НВК, Петричанському НВК, Йорданештській ЗОШ І-ІІІст.,Опришенській ЗОШ І-ІІІст, Димківському НВК, Тереблеченській ЗОШ І- ІІІст.,Багринівській ЗОШ І-ІІІст. Далі-тисни тут. |
В умовах реалізації Концепції Нової української школи важливе місце належить дошкільній галузі, яка є невід’ємною складовою процесу реформування освітньої системи в Україні. На часі реальне, а не тільки вже давно задеклароване в дошкільній освіті, використання на практиці принципу інтеграції та індивідуалізації, застосування діяльнісного, особистісно-орієнтованого підходу до розвиту особистості; формування життєздатної, гнучкої, свідомої, творчої людини.
Дошкільна освіта в Глибоцькому районі залишається першою і найважливішою ланкою в системі розвитку освіти.
Пунктом 1 ст. 4 Закону України «Про дошкільну освіту» визначено, що дошкільна освіта є обов'язковою первинною складовою частиною безперервної освіти в Україні. При цьому держава визнає пріоритетність дошкільної освіти та забезпечує умови для її здобуття.
Дошкільна освіта району забезпечує збалансований розвиток дитини, відкриває широкі можливості для самореалізації, саморозвитку та самозбереження, сприяє сформованості базису особистісної культури. Особливу увагу педагогічні працівники закладів дошкільної освіти та дошкільних підрозділів навчально-виховних комплексів приділяють розвитку особистості дошкільника, вихованню в нього шанобливого ставлення до сім’ї, родини, держави, забезпеченню якісної підготовки до школи та до подальшого життя. Далі-тисни тут. |
У 2018 – 2019 н.р. у районі працює 42 вчитель хімії. В основному – це досвідчені педагоги з багаторічним стажем роботи, творчі, наполегливі, віддані школі і дітям. 21 вчителю за наслідками атестації встановлено вищу кваліфікаційну категорію, 7 - присвоєно звання «Вчитель-методист», 5 – «Старший вчитель», 4 педагогів нагороджені знаком « Відмінник освіти України». 6 вчителям присвоєна І категорія, 5 вчителів атестовані на ІІ категорію, 10 спеціалістів. Колектив хіміків щороку оновлюється, 6 молодих вчителів викладають хімію. Для аналізу діяльності роботи вчителів району розроблене кваліметричне діагностування. Результати аналізу роботи, що здійснювалися за кваліметричними моделями та відповідними протоколами, подані в додатках. (1,2,3). Далі-тисни тут |
Органічною частиною шкільної історичної освіти є культурно-освітній матеріал, вивчення якого сприяє формуванню загальної компетентності учнів, вихованню гармонійно розвиненої особистості. Одним із найважливіших завдань є підбір та розстановка педагогічних кадрів, що спрямовано, в першу чергу, на забезпечення ЗНЗ району кваліфікованими кадрами. На 2018/2019 н. р. загальноосвітні навчальні заклади Глибоцького району були забезпечені педагогічними кадрами достатньо високого освітньо-кваліфікаційного рівня. Щорічно збільшується відсоток педагогічних працівників з вищою педагогічною освітою, спостерігається процес омолодження педагогічних кадрів.
Далі -тисни тут. |
Предмети духовно-морального спрямування вивчаються у освітніх закладах району за рахунок варіативної складової робочих навчальних планів та у відповідності до методичних рекомендацій з викладання навчальних дисциплін за програмами, рекомендованими МОНУ та ІППО ЧО.
«Основи християнської етики» ( Навчальна програма для учнів 1-4 класів, Жуковський В.М. та ін., рекомендована МОНУ (протокол1/ІІ-6347 від 13.07.2010р.)
«Християнська етика» (Ігумен Лонгін (Чернуха), Е.Бєлкіна, затв. листом МОНУ №1/11-4992 від 14.08.2006р)
«Християнська етика» .(Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 1-11 класи.-Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2010р.)
«Морально-духовні цінності в зарубіжній літературі» (Курс духовно-морального спрямування . 5-6 класи. С.І.Гнатчук; схвалено НМР ІППО ЧО, 2015р.)
«Етика» (Данилевська О.М., Пометун О.І., Київ, Генеза, 2005р.( лист МОНУ від 13.07.2009.№1/11-650)
«Етика» (Єфименко В.В., Мовчун А.І., Хорунжа Л.Л., Київ,2005 р. (лист МОНУ від 23.12.2004 р.№ 1/11-6611)
«Християнська етика в українській культурі». (Програма курсів за вибором для ЗНЗ. Варіативна складова Базового навчального плану 1-4 класів. Щербакова Л.Ф., Древаль Г.Ф.Тернопіль, 2009р., лист МОНУ 1/9-324 від 16.05.2013 р.)
Формування духовно-моральних цінностей. («Формування духовно-моральних цінностей» факультативний курс для учнів 5 – 6 класів спеціальної школи-інтернату Черноусова Лариса Іванівна.)
Основи гуманістичної моралі. «Основи гуманістичної моралі. 1-4 кл. Програма курсу за вибором для загальноосвітніх навчальних закладів. Варіативна складова Типових навчальних планів. 1-4 класи. Автор Киричок В.А. Схвалено МОН України. Лист ІІТЗО від 16.04.2015 № 14.1/12-Г-227.)
Етика і психологія сімейного життя. ( «Основи етики та психології сімейного життя». Програма факультативного курсу. Н.І. Андруша. 11кл.). Далі-тисни тут |
Викладання предмета «Захист Вітчизни» та військово-патріотична робота у закладах освіти району та ОТГ організовані у відповідності до вимог Закону України «Про освіту», відповідно до Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» (із змінами), Указів Президента України від 25.10.2002 № 948/2002 «Про Концепцію допризовної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді» (із змінами), від 13.10.2015 № 580/2015 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки», Постанови Кабінету Міністрів України від 30.11.2000 № 1770 «Про затвердження положень про допризовну підготовку і про підготовку призовників з військово-технічних спеціальностей» (із змінами), відповідно до навчальної програми «Захист Вітчизни» для навчальних закладів системи загальної середньої освіти (Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407), на виконання Плану заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді у навчальних закладах Чернівецької області на 2015-2020 роки (наказ Департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 25.08.2015 №337), Стратегії розвитку Чернівецької області на період до 2020 року (рішення XХХІ сесії обласної ради VІ скликання від 18 червня 2015 р. № 63-31/15), Стратегії виховання особистості в системі освіти Чернівецької області на 2016-2021 роки (рішення колегії Департаменту освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації від 15.04.2016 №1/2), Комплексної програми підвищення якості національно-патріотичного виховання дітей та молоді Чернівецької області на 2017-2021 роки (рішення ХІІ сесії VІІ скликання Чернівецької обласної ради від 24.03.2017 №9-12/17), плану роботи управління освіти Глибоцької райдержадміністрації.
Реалії українського сьогодення вимагають від педагогічних колективів такого виховання учнівської молоді, яке має бути спрямоване на формування патріота своєї Вітчизни, готового розбудовувати та захищати суверенну, демократичну українську державу. Далі- тисни тут |
Робота з обдарованими дітьми – один із важливих аспектів діяльності методичної служби Глибоцького району. На забезпечення якісної роботи з обдарованими учнями спрямовано зусилля управління освіти, педагогічних колективів, діяльність позашкільних закладів освіти.
На виконання наказів Міністерства освіти і науки України від 02.08.2018 № 849 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році», Департаменту освіти і науки від 22.11.2016 №494 «Про затвердження Умов проведення І-ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів», зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції в Чернівецькій області 25.11.2016 за №26/2468, Департаменту освіти і науки Чернівецької ОДА від 03.09.2018 року № 384 «Про проведення І-ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2018/2019 н.р. серед учнів ЗЗСО, ПТО», ДОН Чернівецької ОДА від 09.10.2018 №447 «Про внесення змін до наказу від 03.09.2018 № 384», управління освіти Глибоцької РДА від 28.09.2018 № 635 «Про проведення І-ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін серед учнів ЗЗСО, ЗПТО Глибоцького району, Глибоцької, Тереблеченської, Волоківської ОТГ у 2018/ 2019 н.р.», відповідно до Плану роботи управління освіти РДА, Плану роботи районного методичного центру, з метою пошуку, підтримки, розвитку творчого потенціалу обдарованої молоді протягом жовтня-грудня 2018 року в районі проведено І та ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з 18 базових дисциплін .
Для забезпечення якісної організації і проведення І та ІІ етапів олімпіад було здійснено ряд методичних заходів у ЗНЗ та на базі РМЦ. Питання організації роботи з обдарованими учнями та проведення учнівських інтелектуальних змагань розглядалось на засіданні Ради РМЦ у жовтні . Для забезпечення якісної організації проведення ІІ етапу олімпіад управлінням освіти було видано наказ, методистами РМЦ було забезпечено методичні рекомендації та орієнтовні завдання для проведення І етапу олімпіад. Відповідальними за проведення І етапу олімпіад було призначено заступників директорів з навчально-виховної роботи, з науково-методичної роботи.
Перший етап олімпіад проведено у школах, матеріали І етапу, звіти, підсумкові накази та кваліметрична оцінка якості виконання завдань оформлені відповідним чином та зберігаються у методичних кабінетах ЗЗСО. Далі-тисни тут. |
| |
| | |
|
Календар |
|
|