Крилаті вислови |
|
На сайті працюють |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
| | |
|
У розділі матеріалів: 1429 Показано матеріалів: 141-150 |
Сторінки: « 1 2 ... 13 14 15 16 17 ... 142 143 » |
19 червня експертна комісія Українського центру оцінювання якості освіти встановила поріг «склав/не склав» для зовнішнього незалежного оцінювання з чотирьох іноземних мов: англійської, німецької, французької та іспанської, який у 2019 році буде однаковим для усіх мовних тестів, і дорівнюватиме 19 тестовим балам.
Відповідне рішення комісії було прийняте під час засідання, що відбулося у Міністерстві освіти і науки.
Усі учасники тестування з англійської, німецької, французької та іспанської мов, результат яких дорівнює або є вищим за визначений поріг, матимуть можливість використати отримані результати під час участі у цьогорічній вступній кампанії до вишів.
Кількість учасників ЗНО, які не склали тест з англійської мови складає 11 583 осіб, що дорівнює 12.7 % від загальної кількості учасників тестування.
Кількість учасників ЗНО, які не склали тест з німецької мови - 402 особи, що дорівнює 20,6 % від загальної кількості учасників тестування.
Кількість учасників ЗНО, які не склали тест з французької мови - 68 осіб, що дорівнює 12,3 % від загальної кількості учасників тестування.
Кількість учасників ЗНО, які не склали тест з іспанської мови - 19 осіб, що дорівнює 16,67 % від загальної кількості учасників тестування.
До 20 червня будуть оголошені результати, отримані учасниками зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов та ухвалені таблиці відповідності тестових балів рейтинговій оцінці за шкалою 100-200 балів за виконання тесту.
Як відомо, результати ЗНО з іноземних мов також можуть бути враховані, як державна підсумкова атестація за шкільний курс вивчення предметів. Експертна комісія затвердить таблицю відповідності тестових балів оцінкам за шкалою 1-12 балів.
Максимальна кількість балів, яку мав можливість набрати учасник ЗНО, правильно виконавши всі завдання сертифікаційної роботи з іноземної мови, дорівнював 72 тестовим балам. |
19 червня експертна комісія Українського центру оцінювання якості освіти встановила поріг «склав/не склав» для зовнішнього незалежного оцінювання з біології, який у 2019 році дорівнюватиме 23 тестовим балам. Відповідне рішення комісії було ухвалене під час засідання, що відбулося у Міністерстві освіти і науки.
Усі учасники тестування, результат яких дорівнює або є вищим за визначений поріг, матимуть можливість використати отримані результати під час участі у цьогорічній вступній кампанії до закладів вищої освіти.
Кількість учасників ЗНО, які не склали тест з біології, складає 6 759 осіб, що дорівнює 8,89% від загальної кількості учасників тестування.
20 червня будуть оголошені результати, що отримані учасниками зовнішнього незалежного оцінювання з біології, а також ухвалені таблиці відповідності тестових балів рейтинговій оцінці за шкалою 100-200 балів за виконання тесту.
Як відомо, результати ЗНО також можуть бути враховані, як державна підсумкова атестація з біології за шкільний курс з предмета. Експертна комісія затвердить таблицю відповідності тестових балів оцінкам за шкалою 1-12 балів.
Максимальна кількість балів, яку мав можливість набрати учасник ЗНО, правильно виконавши всі завдання сертифікаційної роботи з біології, дорівнює 80 тестовим балам. |
Офіційна відповідь Українського центру оцінювання якості освіти на численні звернення щодо завдання № 58 сертифікаційної роботи зовнішнього незалежного оцінювання з історії України.
За результатами розгляду повідомляємо таке.
Перш за все, звертаємо увагу, що завдання № 58, як і інші завдання такого типу, скеровані не на перевірку механічного відтворення лише тих подій, дати яких зазначено в Програмі ЗНО з історії України, а насамперед на перевірку розуміння (засвоєння) загальної картини та логіки історичного розвитку на певному відрізку історичного часу. У цьому конкретному випадку йдеться про період кінця ХVІІ – першої половині ХVІІІ ст. Сама умова засвідчує, що серед наведених у завданні подій є події як «дев’яностих», так і «нульових» років відповідно ХVІІ та ХVІІІ століть. Крім того, зі змісту завдання чітко зрозуміло, що вони нерозривно пов’язані з постаттю гетьмана Івана Мазепи й напрямами його зовнішньої політики.
Варто наголосити, що всі зазначені події відповідають Програмі ЗНО з історії України. А саме:
- подія «ухвалення польським сеймом рішення про ліквідацію козацьких полків на Правобережній Україні» безпосередньо стосується повстання під проводом С. Палія (1702–1704 рр.), оскільки саме вона спричинила вибух цього козацького повстання;
- події «об’єднання під владою гетьмана І. Мазепи Лівобережної та Правобережної України, укладення таємного договору між шведським королем Карлом XII і гетьманом І. Мазепою, зруйнування за наказом московського царя Петра І гетьманської столиці Батурина» є складовими періоду гетьманування І. Мазепи.
Таким чином, можна відтворити загальну історичну картину, стрижнем якої є наведені в завданні події. |
3 червня у Грушівському НВК відкрився англомовний табір „RAINBOW” . Основна мета роботи табору – зацікавити учнів вивченням іноземних мов, допомогти подолати психологічний та мовний бар’єр, саме тому підібрані завдання розважального та розвивального характеру. Літній мовний табір – це чудова нагода пірнути у світ англійської мови та творчих майстер-класів.
Робота табору проходить у період з 3 по 7 червня поточного року. До роботи задіяні 25 учнів та 2 вчителів.
Перший день табору «День знайомств» розпочався з урочистої лінійки. Дітей ознайомили з режимом роботи, правилами поведінки в таборі та розподілом обов’язків. Протягом дня діти вивчили девізи, оформили плакат та отримали емблеми загонів «Stars» та «Black and White».
Вчителям Попович В.Г. та Садовей М.І. вдалося створити святкову та невимушену атмосферу. Діти залюбки грали в рухливі ігри, використовуючи свій мовний потенціал, та ділилися враженнями від першого дня перебування в таборі.
Заступник директора з НВР Д. В. Зінкевич |
Що потрібно знати батькам і педагогам
Обдарована дитина-це дитина,яка відрізняється яскравими, очевидними, іноді видатними досягненнями ( або має внутрішні передумови для таких досягнень) у тому чи тому виді діяльності.
Нині більшість психологів визнає, що рівень і характер розвитку обдарованості – це завжди результат складної взаємодії спадковості (природних задатків) і соціокультурного середовища, опосередкованого діяльністю дитини (ігровою, навчальною, трудовою). До того ж особливе значення мають сім`я і школа.
Обдаровані всі?
Одним із найбільш дискусійних питань стосовно обдарованих дітей є чистота вияву дитячої обдарованості. Існує два крайні погляди: « Усі діти обдаровані» - «Обдаровані діти зустічаються вкрай рідко». Прихильники першого з них вважають, що до рівня обдарованого можна розвинути практично будь-яку здорову дитину за умови створення сприятливих умов.
Для других обдарованість- унікальне явище. У такому разі основну увагу зосереджують на пошуку обдарованих дітей. Зазначена альтернатива не діє в межах такої позиції: потенційні передумови до досягнень у різних видах діяльності притаманні багатьом дітям, тоді як реальні високі результати демонструє значно менша частина дітей.
Та чи та дитина може виявити особливу успішність у досить широкому спектрі діяльностей, оскільки її психічні можливості надзвичайно пластичні на різних етапах вікового розвитку. Своєю чергою, це створює умови для формування різних видів обдарованості. Ба більше, навіть в одному й тому ж виді діяльності різні діти можуть виявити своєрідність свого обдарування щодо різних її аспектів.
Обдарованість часто виявляється в успішній діяльності , що має стихійний, самодіяльний характер. Наприклад, захоплена технічним конструюванням дитина може вдома з ентузіазмом будувати свої моделі, але при цьому не проявляти аналогічної активності активності ні в шкільній,ні в спеціально організованою позашкільній діяльності (гуртку, секції, студії). Окрім того, обдаровані діти далеко не завжди прагнуть демонструвати свої досягнення.
Дитина, яка складає вірші чи оповідання, може приховувати своє захоплення від педагога.
Отже, говорити про обдарованість дитини потрібно не лише за її шкільними або позашкільними справами, а й з ініційованих нею самою форм діяльності. У деяких випадках причиною, що затримує становлення обдарованості, попри потенційно високий здібностей, є ті чи ті проблеми розвитку дитини, наприклад: заїкання, підвищена тривожність, конфліктний характер спілкування тощо. |
Сценарій урочистої церемонії вшанування учнів району-переможців обласного та державного етапу інтелектуальних змагань
«Юна еліта Глибоччини-2019»-ТИСНИ ТУТ |
В Україні відбулося зовнішнє незалежне оцінювання з математики, в якому взяли участь понад 150 тисяч людей.
Про це повідомили на сайті Українського центру оцінювання якості освіти.
Тестування пройшли 94,5% зареєстрованих учасників. У центрі зазначили, що ті, хто не зміг потрапити на тестування з поважних причин, зможуть пройти оцінювання на додатковій сесії.
“Для цього необхідно упродовж 5 робочих днів (з урахуванням дня проведення тестування) подати до регіонального центру, у якому проходили реєстрацію, документ, що підтверджує причину неучасті в основній сесії, та відповідну заяву”, – пояснили там.
Детальніше про умови участі у додатковій сесії дивіться за цим посиланням.
Переглянути тести ЗНО з математики, які абітурієнти проходили сьогодні, можна у документі нижче.
Завантажити документ можна за цим посиланням.
Відповіді на тестові завдання опублікують 22 травня за цим посиланням.
Нагадаємо, з 2021 року ЗНО з математики та української матимуть два рівні складності. Також з 2021 року ЗНО з математики стане обов’язковим.
Дивіться також наші матеріали “Про що свідчать деякі результати моніторингового дослідження з математики” та “Як безкоштовно підготуватись до ЗНО: 6 онлайн-рішень”.
Ілюстрація: УЦОЯО |
26 квітня, на інформаційних сторінках учасників зовнішнього незалежного оцінювання 2019 року розміщено запрошення-перепустки, у яких зазначено адреси пунктів проведення тестування.
Для участі у тестуванні, учасникам зовнішнього незалежного оцінювання необхідно до 20 травня самостійно роздрукувати запрошення-перепустку зі своєї інформаційної сторінки на веб-сайті Українського центру оцінювання якості освіти.
Доступ до інформаційної сторінки здійснюється за номером сертифіката і пін-кодом, указаним в ньому.
Учасники, які не отримали конверт із сертифікатом, можуть перевірити його місцезнаходження. Для цього необхідно ввести номер реєстраційної картки до спеціального сервісу перевірки. Якщо учасника зареєстровано і йому відправлено лист із сертифікатом, то на сторінці буде зазначено ідентифікатор відповідного поштового відправлення, за яким можна відстежити стан надходження листа.
Учасники, які ще не отримали лист із сертифікатом, можуть звернутися до відповідного регіонального центру оцінювання якості освіти.
Нагадаємо, запрошення-перепустка є обов’язковим документом для допуску на пункт тестування. |
| |
| | |
|
Календар |
|
|