Субота, 27.04.2024, 00:41















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2017 » Березень » 03

   Робота з підвищення якості, ефективності і результативності сучасного уроку – один із найважливіших аспектів діяльності Школи молодого вчителя «Надія» у Багринівській ЗОШ. Молоді педагоги опрацьовують літературу про сучасний урок, знайомляться з методикою викладання, досвідом майстрів педагогічної праці, беруть участь у практичних семінарах. Згідно плану роботи з молодими вчителями відбулося чергове засідання Школи молодого вчителя «Надія» на тему: «Впровадження в практику роботи нових педагогічних технологій та інновацій». Була проведена дискусія-зустріч із педагогами-майстрами школи присвячена питанню «Інноваційні технології: пошуки, проблеми», за круглим столом Дякон В.Г., заступник директора з навчально-виховної роботи, ознайомила молодих колег з передовим педагогічним досвідом вчителів району. Доцільними були поради від директора школи Акатріні М.М. «Молодий вчителю, вироби свій стиль».

Василь Сухомлинський говорив: «Чим більше ви вивчаєте й спостерігаєте досвід своїх старших колег, тим необхідніші вам самоспостереження, самоаналіз, самовдосконалення, самовиховання. На основі самоспостереження, самоаналізу у вас народжуватимуться власні педагогічні ідеї» . Саме враженнями: «У своїй роботі я буду...» ділилися молоді вчителі після відвідуваних уроків, що проводили досвідчені вчителі школи: Топало М.Г., Дякон В.Г., Тофан М.Г., Тудосій Д.І., Василович Н.І., Возняк М.В.

Сподіваємось, що на цьому старання та успіхи наших вчителів-початківців не закінчаться, і вони ще з більшим ентузіазмом працюватимуть і надалі, пам’ятаючи слова К.Д. Ушинського «Справжній вчитель - це той вчитель, який вчиться впродовж всього життя».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проглядів матеріалу: 443 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 03.03.2017 | Комментарії (0)

   3 березня в багатьох країнах світу відзначається день письменника. Це свято створено з ініціативи 48-го конгресу Міжнародного PEN-клубу, від 12 січня 1986 року.
PEN-клуб був заснований 5 жовтня 1921 року в Лондоні. Ініціатором створення клубу стала англійська письменниця Кетрін Емі Доусон-Скотт, яка вирішила створити організацію для спілкування, де б збиралися однодумці, ділилися новими ідеями і обговорювали питання, які їх хвилюють. PEN – це абревіатура від англійських слів: Poet –поет, Essayist – есе, нарис, Novelist – романіст. Підібране поєднання слів складає з перших букв англійське «pen» — ручка, головний інструмент письменника.
Першим президентом PEN-клубу став Джон Голсуорсі, автор "Саги про Форсайтів". У 1923 році відбувся перший міжнародний конгрес PEN-клубу в Лондоні, після чого PEN-центри було створено в 11 країнах світу. Сьогодні подібні центри діють в 130 державах.
Завдяки авторам книг читачі дізнаються про життя людей різних країн і епох, вчаться розуміти себе і оточуючих, знаходять відповіді на питання, отримують естетичну насолоду.
Для самого поета, прозаїка, драматурга важливо, щоб його твори користувалися заслуженим визнанням, не піддавалися жорстокій цензурі, видавалися у відповідності з принципом свободи інформації. Привернути увагу людей до літературної творчості покликаний Всесвітній день письменника.
Проглядів матеріалу: 405 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 03.03.2017 | Комментарії (0)

Посередній учитель розповідає,
Хороший учитель пояснює,
Кращий учитель демонструє,
Великий учитель надихає

 З 20 по 24 лютого в Багринівській ЗОШ пройшов Тиждень педмайстерності вчителів, що атестуються. Мета тижня: прогресивні технології навчання у роботі. Він являв собою калейдоскоп відкритих уроків, під час яких учителі Тудосій Д.І., Возняк М.В., Василович Н.І. прагнули показати свою майстерність, продемонструвати вже опановані ними інтерактивні, проектні та інформаційно-комп’ютерні технології. Кожен бажаючий мав можливість відвідати уроки колег і жоден не пошкодував про це, тому що подібні заходи - не тільки демонстрація рівня професійної діяльності вчителя, а й безцінний обмін практичним досвідом. Всі проведені заходи стали свідченням зростання рівня викладання та педагогічної майстерності вчителів, показали прагнення педагогів до творчого пошуку та впровадження новітніх технологій.

В.Г. Дякон,

заступник директора з НВР

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проглядів матеріалу: 418 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 03.03.2017 | Комментарії (0)

    В сучасних умовах розвитку освіти кожен педагог, що усвідомлює потреби сучасного суспільства і власну відповідальність за якість надання освітніх послуг не тільки перед державними органами, а перш за все перед своїми учнями, їхніми батьками та колегами-педагогами, намагається впроваджувати у свою роботу нові освітні технології, підходи, форми та методи педагогічних інновацій.

З метою підвищення педагогічного, психологічного та фахового рівня педагогічних працівників Грушівського НВК, задоволення потреб щодо професійного зростання спеціалістів, 2 березня 2017 року відбувся «День відкритих дверей», в рамках якого організовано відкриті уроки з предметів та заняття у дошкільному підрозділі вчителями та вихователями, які атестуються у цьому навчальному році. На уроках були присутні: методист районного методично центру Глибоцької райдержадміністрації Колесник Альона Іванівна та адміністрація Грушівського НВК.

День відкритих дверей, відзначився розмаїттям тем та використанням інноваційних освітніх технологій. Впродовж дня педагогічної майстерності проведено калейдоскоп відкритих уроків:

- літературне читання ( Попеску М.Г, 4- кл.);

- румунська література ( Галушка Ж.І, 8кл.);

- математика (Кімчинська М.І., 1 кл.);

- дитина в соціумі (Головата М.В., група « Веселка»).

На уроці літературного читання в 4-му класі на тему: „V. Alecsandri. Poezia „Primăvara”, вчитель Попеску М.Г. поповнила знання учнів про життя і творчість румунського письменника В. Александрі; сприяла формуванню навиків виразного читання, вміння відчувати емоційний зміст поезії, логічно та змістовно висловлювати свої думки, збагачувати словниковий запас учнів. Окрасою даного уроку був портрет відомого поета та книжкова виставка. Мультимедійна презентація доповнювала зміст поезії про весну, що символізує пробудження навколишнього світу.

На уроці румунської літератури в 8-му класі на тему: «C. Negruzzi „Alexandru Lăpuşneanu”. Individualitatea complexitatea spirituală a personajelor», вчитель Галушка Ж.І. проаналізувала з учнями твір, з використанням різноманітних методів та форм роботи, а саме: вправи, бесіди, метод виразного читання, інтерактивні методи («Horoscop», «Brainstorming») тощо. Урок сприяв формуванню естетичних смаків, моральних переконань, наповнений цікавим змістом та мовним матеріалом, що сприяло активізації навчального процесу та забезпечило належний рівень результативності роботи учителя.

На уроці математики, в 1-му класі, з теми: «Scrierea numerelor din zecea a doua cu cifre. Compararea numerelor», Кімчинська М.І. ознайомила учнів із записом і читанням чисел другого десятка. На уроці було використано різні форми подання матеріалу: словесний (пояснення, усний рахунок), практичний (робота з підручником, робота з роздатковим матеріалом), наочний (демонстраційний матеріал, презентація), логічні прийоми (аналіз, синтез). Даний урок сприяв формуванню свідомого засвоєння учнями значення цифр та десяткового складу чис ... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 476 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 03.03.2017 | Комментарії (0)

    28 лютого 2017р. на базі Чернівецького обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді відбувся обласний конкурс української декоративної творчості.

Учасниками конкурсу стали 38 учнів (вихованців) позашкільних та загальноосвітніх закладів Чернівецької області, міст Чернівців та Новодністровська.

Завданням конкурсу було дослідити особливості вишиваної сорочки різних регіонів України від Києва до Криму та представити маленьку сорочку, власноруч вишиту у відповідності до особливостей обраного регіону.

конкурсу провели кропітку пошукову та дослідницьку роботу, знайшли у «бабусиних скринях» та відтворили чудові вишиті сорочки Буковини, Хмельниччини, Полтавщини, Київщини, Чернігівщини, Тернопільщини, Львівщини, Волині, Закарпаття, Луганська, Донецька. Наш район представляв національний кримсько-татарський костюм, який презентувала учениця Карапчівського ліцею Бостан Одоріка. Вона розпочала свій виступ з танцю, а потім у формі читання вірша Олександри Приходько-Возняк відбувся захист роботи.

За рішення журі Одоріка нагороджена грамотою за ІІІ місце у обласному конкурсі української декоративної творчості.

У спадок нам предки залишили Крим

Й надію на жилаві руки…

У щасті і в горі завжди бути з ним,

Здолавши негоди і муки…

Моя батьківщина - наш сонячний Крим,

Де гори прадавні й долини;

Край теплих вітрів і прадавніх могил;

Й зірок золотаві краплини.

Завжди ідентичність свою бережем;

Свій одяг, пісні наші й танці…

Ай-Петрі і Ялта, Форос, Аю-даг...

Аллаха ми вірні посланці.

Вітри заплітали дівочу косу

На березі Чорного моря

І Криму сини зберігали красу –

Легенди про шлях наш говорять…

Розгубились чисті роси,

Ніби освятили тихий рай!

Де благословення кожен просить:

Порятуй наш рідний край!

Боже!Збережи наш Крим

Дай без горя жити в нім

Вільне покоління хай зросте!»

Дім, Вітчизну береже!

Криме наш квітучий раю

Тебе люблю й пам’ятаю –

Шторм і буря … Море стогн ... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 511 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 03.03.2017 | Комментарії (0)


Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024