Четвер, 28.03.2024, 14:58















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2018 » Вересень » 11
    Добірка ігрових прийомів, які можна використати під час третього тижня навчання для створення дружнього середовища у класі, формування доброзичливого і толерантного ставлення до людей.

Як відомо, авторський колектив під керівництвом Р. Б. Шияна на допомогу вчителям-новаторам розробив до кожного навчального тижня НУШ Модельну навчальну програму для першого класу та навчально-методичні матеріали. А освітній проект «На Урок» пропонує добірку ігрових прийомів, які можуть стати цікавим доповненням до неї. Оскільки третій тиждень НУШ, як зазначено у документі, має назву «Мої друзі», ці вправи та ігри мають допомогти першокласникам розібратися, хто такий друг, які існують правила дружньої поведінки і якими є принципи дбайливого ставлення до тварин.

Ігри, які допоможуть створити у класі дружнє середовище

«Ім’я-асоціація»

Пропонована гра дозволить дітям навчитися визначати важливі риси-характеристики оточуючих, коректно формулювати свої твердження, розглядати осіб, предмети, події та явища з різних точок зору, аналізувати і сприймати різні характеристики. Дітям у класі вона допоможе краще пізнати одне одного.
Завдання може бути пов’язане з однією темою – задайте її: наприклад, рослини, квіти, явища природи. Ускладнений варіант гри – попросіть дитину пояснити свою асоціацію: «Маша – це дощик, бо вона часто сумує».
Орієнтовний час: 5–7 хв.
Хід гри:
І варіант
Діти разом з учителем сідають колом. Кожен по черзі називає своє ім’я і слово, з яким воно асоціюється. Тут важливо одразу визначити, асоціація пов’язана із самим іменем чи особою, яка його має; мова йде про звучання імені чи про конкретну дитину. Учителеві варто почати, щоб задати тон гри, показати можливі варіанти. Такий варіант покаже, які власні риси дитина вважає найважливішими.
ІІ варіант
Діти разом з учителем сідають колом. Кожен по черзі називає ім’я однокласника, якого хоче схарактеризувати, і слово-асоціацію. Учитель, починаючи, демонструє, яким чином можна підкреслити певні риси особистості, як бути коректним, обережним і в той же час влучним та цікавим.
 

... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 753 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 11.09.2018 | Комментарії (0)

 Сьогодні, 11 вересня, у Затоці розпочала свою роботу нарада-семінар для представників органів місцевого самоврядування.

Захід, що організовує Українська асоціація районних та обласних рад, згуртувала керівників місцевих рад зі всієї країни.

Програма розрахована на три дні та передбачає низку питань для розгляду, які були сформовані самими учасниками. Зокрема будуть підніматися теми стану реалізації та перспектив нормативного забезпечення децентралізації, медичної та освітньої реформи, комунальної власності, фіскальної політики, залучення інвестицій, а також інше.

Спікери заходу – високопосадовці органів державної влади та експерти з різних галузей.

Нарада-семінар проходить у інтерактивному форматі.

За результатами роботи заходу, буде підготовлений офіційний документ, що підсумовуватиме роботу наради-семінару.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проглядів матеріалу: 360 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 11.09.2018 | Комментарії (0)


Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024