Субота, 08.08.2020, 08:16















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 11
Гостей: 11
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2014 » Квітень » 7 » «Роль, місце та основні функції практичного психолога та соціального педагога в організації навчально-виховного процесу».
11:04
«Роль, місце та основні функції практичного психолога та соціального педагога в організації навчально-виховного процесу».

       На виконання наказу МОНУ від 06.08.2013 №1106 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки щодо розвитку психологічної служби на період до 2017 року», наказу ДОНМС від 19.09.2013 №849 «Про затвердження Програми розвитку психологічної служби Чернівецької області на період до 2017 року» та рішення  Вченої ради ІППОЧО від 13.03.2014 , у конференц-залі  управління освіти Глибоцької РДА, 04.04.2014 відбувся  І етап реалізації Програми розвитку психологічної компетентності керівників ЗНЗ у формі семінару-практикуму.

  Відкрив семінар начальник управління освіти Глибоцької РДА – В.Г. Швець з доповіддю «Розвиток психологічної компетентності керівників навчальних закладів, педагогічних працівників», в якій наголосив що, професійна взаємодія психолога з директором ЗНЗ є однією з найважливіших умов успішності психологізації навчально-виховного процесу в тому числі розвитку психологічної компетентності педагогів.

Далі робочу зустріч  продовжила завідуюча РМЦ Глибоцької РДА -  О.С. Намака, яка відзначила  актуальність психологічної компетентності керівників навчальних закладів та педагогічних працівників.

Методист-психолог РМЦ – А.І. Колесник, продовжила роботу семінару-практикуму з презентації мети, завдань та очікуваних результатів реалізації Програми розвитку психологічної компетентності керівників навчальних закладів, а також   ознайомила всіх присутніх з основними функціями практичних психологів та соціальних педагогів в організації навчально-виховного процесу.  

 Наступним етапом семінару став діагностичний блок (анкетування, опитування, тестування) керівників ЗНЗ, а також вхідне анкетування щодо визначення рівня мотиваційної готовності особистості щодо застосування сучасних технологій практичної психології, який провели найдосвідченіші працівники психологічної служби району, а саме: В.В. Каменюк – соціальний педагог Старововчиецького ліцею, В.М. Колесник – психолог Гибоцького ліцею, Н.Г. Цуренко соціальний педагог Глибоцької ЗОШ, А.П. Москалюк – психолог Тарашанської ЗОШ, Г.В. Гребенщикова – психолог Волоцької ЗОШ, А.І. Унгурян – психолог Михайлівського НВК, Н.С. Юрковська соціальний педагог Корчівецької ЗОШ, А.В. Ванзуряк – психолог Купського НВК. Також, як  «домашнє завдання»,  директори мали можливість обрати за власним бажанням кілька діагностичних методик, які були їм запропоновані у комплекті діагностичних матеріалів для використання  під час реалізації даної програми та провести їх у навчальних закладах в яких працюють.

 Слід зазначити, що під час семінару – практикуму були застосовані як теоретичні так і практичні методи та форми роботи, адже основною метою реалізації даної програми є оволодіння керівниками ЗНЗ навичками та знаннями саме з практичної психології. Серед практичних форм роботи ми використали: роботу в групах, дискусії, мозковий штурм, такі вправи як «Очікування», «Функції», «Колесо життя», «Діамант», «Скринька сподівань», а також релаксаційну вправу «Занедбаний сад», яка надзвичайно сподобалася керівникам, як і ті, які зазначені вище.

 Керівники навчальних закладів мали також можливість ознайомитися з основними напрацюваннями та здобутками працівників психологічної служби, про які  їм розповіла та продемонструвала  психолог Михайлівського НВК – А.І. Унгурян, а соціальний педагог Глибоцької ЗОШ – Н.Г.Цуренко презентувала основні шляхи збереження психічного здоров’я особистості.

 Заключним етапом семінару-практикуму був зворотній зв'язок, вручення пам’яток  щодо способів збереження психічного здоров’я, а також вироблення стратегій роботи в подальших зустрічах.

 

 Методист-психолог РМЦ  управління освіти Глибоцької РДА             А.І. Колесник

Переглядів: 930 | Додав: Ulia_RMC | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

На допомогу

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Квітень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2020