Середа, 03.03.2021, 21:03















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2017 » Березень » 22 » Тиждень педагогічної майстерності
09:29
Тиждень педагогічної майстерності

    З 13 березня по 17 березня 2017 року в Купському НВК №2 відбувся тиждень педагогічної майстерності з метою професійного зростання педагогічного колективу, активізації творчості вчителів, поширення передового педагогічного досвіду. Така нетрадиційна форма методичної роботи сприяє активізації всього педагогічного ко­лективу, спонукає до творчості, постійної самоосвіти, активного впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес.

Відбулися такі методичні заходи: творчі звіти вчителів, що атестуються ( Пенюк Л.С., Скутарь В.І., Тіміш В.Г.), презентації досвіду, виставки педагогічних надбань, панорама педагогічних ідей, майстер-клас, фестивалі творчих уроків тощо.

З метою поширеня передового педагогічного досвіду відбулися показові, відкриті уроки із запрова­дженням інноваційних технологій, інтерактивних методів навчання, які стають найважливішим інструментом модернізації школи. Участь у різних методичних заходах під час тижня профмайстерності дало змогу простежити професійне зростання : від творчого вчителя до майстра своєї справи, що позитивно впливає на загальний результат роботи вчителя.

Адже тільки у творчого педагога — творчо розвинені учні. Учитель має навчатися впродовж усього життя. І тільки беручи участь у всіх методичних заходах, педагоги навчаються самі й навчають інших.

Інноваційне спрямування методичних заходів допомагає активізувати творчість учителів, спонукає їх до впровадження нововведень.

Показовий урок фізики в 8 класі провів вчитель Тіміш В.Г.

Тема уроку: Електричний опір

Мета: Ознайомити учнів з електричним опором та з причинами його існування, одиницею вимірювання опору. Довести, що опір є властивістю даного конкретного провідника. Виховати уміння учнів абстрактно мислити. Виховувати інтерес до вивчення теми.

Вчитель вів урок у вигляді діалогу. Спочатку були задані питання, щоб актуалізувати вже відоме для учнів. Далі відбулася постановка проблеми, яку сформулювати самі учні , вчитель лише підводив їх до цієї цілі. На даному уроці Віорел Георгійович зміг зацікавити учнів. Під час уроку розвивали вміння поєднувати теорію і практику, користуватися фізичними обладнанням.

Віорел Георгійович показав вагомість теми уроку , спонукав до зацікавленості шляхом поєднання теорії з повсякденним життям. Правильна організація уроку і розподіл часу самодисциплінували учнів. Зміст уроку подавався враховуючи виховну мету.

Показовий урок з румунської мови в 9 класі провела вчитель Скутарь В.І.

Тема уроку: Octavian Goga, «Bătrânii», Valorile morale și general-umane.

Мета: Să facă cunoștință cu opera lui O.Goga;

  • Să citească expresiv poezia;
  • Să sesizeze mesajul de idei și sentimente.
  • Să evedențieze figurile de stil;
  • Să descrie lumea satului după concepția scriitorului;
  • Să-și exprime propriile păreri și să le argumenteze.
  • Să demonstreze toleranță față de opiniile colegilor
  • Să-și înbogățească vocabularul.

Мета уроку досягнута повністю, урок високоефективний.

Вероніка Іллівна оптимально організувала навчальну діяльність учнів на основі самостійного здобуття знань під керівництвом учителя з урахуванням рівня їх пізнавальних можливостей. Під час уроку простежувалась креативність. Учні реалізували свої інтелектуально-пізнавальні потреби шляхом виконання групових та індивідуальних завдань .

Використання ІКТ на уроці ( презентація, слайд-шоу, аудіо записи музичного твору) сприяло більш ширшому використанню принципів розвиваючого та виховаю чого навчання.

Показовий урок з української мови провела вчитель Пенюк Л.С.

Тема уроку: «Узагальнення та систематизація знань з теми «Прислівник»

Мета: Повторити вивчене, узагальнити та систематизувати знання семикласників про прислівник як частину мови, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль, продовжити розвивати та вдосконалювати орфографічні навички та вміння; розвивати творчі здібності, формувати вміння висловлювати й доводити власну думку; виховувати тактовність у поведінці під час роботи в парах, сприяти формуванню моральності й духовної краси дітей.

Навчальний матеріал відповідає за складністю його типу. Урок проведено на високому рівні, створено позитивну атмосферу, що налаштовує на роботу, гарно підібрані форми та методи роботи з учнями. заслуговує уваги усвідомлення важливості систематичного закріплення набутих розумових вмінь школяра. Мова вчителя – грамотна, пояснення ведеться на високому рівні, спостерігається високий зворотній зв'язок.

Урок був урізноманітнений відео фрагментами з кліпів, аудіочитаннями віршів, дидактичними іграми, різними видами інтерактивного навчання: “Чиста дошка”, «Криниця мудрості”, “Логічні пари”, “Мікрофон”, «Мовознавчий відпочинок», «Лінгвістична реклама», «Акродиктант», Кодове письмо», «Від А доЯ» .

Тиждень педагогічної майстерності став поштовхом до пошуку творчих знахідок, впровадженню інтерактивних технологій у навчально – виховний процес учителями школи.

Заключною частиною тижня була атестація педагогічних працівників.

 

Заступник директора з навчально-виховної роботи

Кирстюк О.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 336 | Додав: Ulia_RMC | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2021