Крилаті вислови |
|
На сайті працюють |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
| | |
|
У розділі матеріалів: 1429 Показано матеріалів: 121-130 |
Сторінки: « 1 2 ... 11 12 13 14 15 ... 142 143 » |
Районний методичний центр забезпечує науково-методичний супровід процесу фахового зростання педагогів.
Робота педагогічної спільноти району координується методцентром на реалізацію науково-методичної теми: «Вироблення системи методичних дій і заходів, спрямованих на активізацію самоосвітньої діяльності вчителя, використання інноваційного потенціалу педагогів в умовах реформування системи освіти».
Неперервна педагогічна освіта, впровадження інновацій, швидка реакція на зміни в галузі освіти, створення оптимального освітнього середовища для педагогів в процесі їх атестації,- коло питань, які координує РМЦ. Далі-тисни тут |
Головною метою вивчення предмета «Зарубіжна література» в загальноосвітній школі є виховання в шкільної молоді високої читацької і загальної культури, естетичного смаку шляхом залучення її до найвищих досягнень світової літератури та культури, загальнолюдських і національних духовних цінностей.
Ця мета реалізується в таких першорядних завданнях: формування гуманістичного світогляду та гуманітарної свідомості самостійної, творчої особистості; стимулювання інтересу до читання в цілому; відчуття краси та виразності художнього слова; плекання вміння сприймати прекрасне, творити власну особистість його засобами; сприяння виробленню естетичних смаків, поглядів і уподобань учнів; формування читацької культури, творчих здібностей, критичного мислення, навичок аргументованого оцінювання прочитаного; підвищення загального рівня культури учнів як повноправних членів соціуму та активних учасників соціальних процесів; виховання в учнів поваги до національної культури та інших етнокультурних традицій; формування планетарного мислення, вільної орієнтації в розмаїтті культурних явищ. Далі-тисни тут |
Повноцінна людина повинна мати свою Батьківщину і знати про неї якомога більше - про її історію, територію, народ, його культуру, ставлення до моралі та до інших народів. Ці цінності осягаються в процесі навчання не відразу і не одночасно. Як і будь-яке інше пізнання, вивчення Батьківщини розпочинається з того, що природно дитині найближче і з чим вона зустрічається найперше: від рідної хати, родини, села чи вулиці, місцевості, звичаїв, мови. Все це пізнається шляхом поступового розширення сфери сприймання. Треба розпочинати з того оточення, в якому живуть учні. Не "взагалі", а на "матеріалі малої батьківщини" діти пізнають геологічні особливості землі, одержують поняття про гори і долини, річки і ставки, дізнаються про небо і сонце, повітря, про тварин і рослини. До поняття рідної природи додається інформація про життя народу, про його працю. Українознавство, як навчальна дисципліна успішно реалізує дані цілі, адже це - предмет не "разового" вивчення, а чинник постійного і поступового входження дитини в світ національних цінностей, що лежать в основі любові до Батьківщини. Такий навчальний і виховний предмет мають всі народи і плекають його вже давно.Далі-тисни тут. |
Українська мова - один із вирішальних чинників самобутності українського народу. Тому без набуття учнями елементарної лінгвістичної освіти, без мовленнєвих умінь і навичок неможливо говорити про розвиток особистості, котра усвідомлює себе частиною нації. Минулорічні низькі результати зовнішнього незалежного оцінювання і державної підсумкової атестації учнів з української мови стали основою для вироблення освітньої стратегії і тактики, накреслили пріоритетні напрями роботи вчителів української мови та літератури у 2018/2019 н. р. Педагогами визначено фактори, які сприятимуть підвищенню якості знань учнів з української мови як державної, розроблено власну систему зростання мотивації учнів та отримання якісних освітніх послуг.
Сучасне життя потребує активної творчої особистості, сформувати яку можна лише впровадженням у педагогічну практику сучасних методів навчання й виховання учнів.
Тому за період навчального року було проведено 4 засідання методичного об’єднання. Перше з них - аналіз роботи РМО в 2017-2018 н. р. На ньому вчителі ознайомилися з методичними рекомендаціями МОН України та ІППО ЧО щодо вивчення української мови і літератури в навчальному році. Далі-тисни тут. |
Правоосвітня та правовиховна робота спрямована на пропаганду серед учнів та батьків правових знань у галузях адміністративного, кримінального законодавства України, законодавства про освіту для формування в учнів правової культури та свідомості, виховання законослухняних громадян України, попередження правопорушень.
Превентивно-профілактична робота щодо попередження злочинності й правопорушень серед учнівської молоді у закладах освіти Глибоцького району здійснюється відповідно до законів України «Про охорону дитинства», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», «Про основи соціального захисту бездомних громадян і безпритульних дітей», «Про запобігання та протидію домашньому насильству», Указів Президента України «Про національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року» від 25.06.2013 №344/2013, «Про Національну програму правової освіти населення» від 18.10.2001 № 992/2001, Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 №988-р, розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.03.2018 №155-р «Про затвердження плану заходів на 2018 рік щодо реалізації правопросвітницького проекту “Я маю право!”», наказу Міністерства освіти і науки України від 31.10.2011 №1243 «Про Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», Комплексної програми підвищення якості національно-патріотичного виховання дітей та молоді Чернівецької області на 2017-2021 роки (із змінами), затвердженої рішенням 12-ї сесії обласної ради VII скликання від 24.03.2017 №9-12/17, Регіональної програми запобігання дитячій бездоглядності та розвитку сімейних форм виховання на 2017-2021 роки, затвердженої рішенням ІХ сесії Чернівецької міської ради VІІ скликання від 01.12.2016 № 223-9/16, Стратегії виховання особистості в системі Чернівецької області на 2016-2021 роки, наказу Департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 18.08.2016 №342 «Про затвердження Плану заходів щодо профілактики правопорушень серед учнівської та студентської молоді на період до 2021 року».
На виконання наказу управління освіти Глибоцької райдержадміністрації від 25.01.2019 № 62 «Про вивчення стану організації правовиховної роботи у закладах освіти Глибоцького району у 2018/2019 н.р.» була здійснена перевірка стану превентивного виховання у 26 закладах загальної середньої освіти району та ОТГ.
Аналіз управлінської діяльності закладів освіти, у яких вивчалось питання щодо забезпечення контролю за станом правовиховної роботи та роботи з формування здорового способу життя, свідчить, що в ЗЗСО забезпечено контроль питань правового виховання.
У всіх закладах робота з профілактики правопорушень передбачена річним планом роботи. Далі-тисни тут. |
На виконання наказу управління освіти Глибоцької райдержадміністрації від 27 березня 2019 року № 186 «Про проведення моніторингу якості підготовки учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Глибоцького району до ЗНО – 2018 з іноземних мов» та відповідно до плану заходів із активізації вивчення громадянами англійської мови у період з 01.04.2019 по 15.04.2019 року на сайтах lv.testportal.gov.ua:8080, та osvita.ua учні проходили он-лайн тестування з англійської та французької мов.
Метою моніторингового дослідження було вивчення стану готовності учнів до ЗНО з іноземних мов. Далі-тисни тут |
На виконання наказу Департаменту освіти і науки Чернівецької ОДА від 22.04.2016 №209 «Про затвердження плану заходів, спрямованих на активізацію вивчення громадянами англійської мови, на період до 2020 року», наказу Департаменту освіти і науки Чернівецької ОДА від 06.05.2019 р. №226 «Про затвердження заходів щодо організації змістовного дозвілля, відпочинку та оздоровлення дітей області влітку 2019 року», з метою вдосконалення мовних навичок учнів. Далі-тисни тут |
Методична робота у галузі освіти – це система заходів з забезпечення фахового росту, розвитку та самореалізації педагогів. Координатором методичної роботи у закладах загальної середньої освіти, закладах дошкільної освіти та закладах позашкільної освіти Глибоцького району, Глибоцької, Волоківської, Тереблеченської, Чагорської об`єднаних територіальних громад є методичний ценр управління освіти Глибоцької РДА.
Робота педагогічної спільноти району координується методцентром на реалізацію науково-методичної теми: «Вироблення системи методичних дій і заходів, спрямованих на активізацію самоосвітньої діяльності вчителя, використання інноваційного потенціалу педагогів в умовах реформування системи освіти».
Неперервна педагогічна освіта, впровадження інновацій, швидка реакція на зміни в галузі освіти, створення оптимального освітнього середовища для педагогів в процесі їх атестації,- коло питань, які координує РМЦ. Далі-тисни тут |
На виконання графіку районних семінарів, затвердженого наказом управління освіти від 03.01.2019 р. № 2 «Про підсумки районних семінарів
у I семестрі 2018/2019 навчального року» , відповідно до плану роботи РМЦ на 2018/2019 навчальний рік, планів роботи методичних об`єднань вчителів базових дисциплін, початкових класів, вихователів ДНЗ, психологів, бібліотекарів, постійно діючих семінарів завідуючих ДНЗ, директорів шкіл та заступників директорів шкіл, з метою забезпечення якісного методичного супроводу навчально-виховного процесу, підвищення фахового рівня педагогічних працівників району протягом IІ семестру 2018/2019 навчального року районним методичним центром було заплановано 44 семінари.
Семінари-практикуми, виїзні семінари, майстер-класи, клуби, студії, творчі групи, семінари-наради, школи педагогічної майстерності, методоб`єднання та семінари-навчання організовувались на базі РМЦ, навчальних закладів району, сусідніх районів, м. Чернівці, Румунії.
План - графік семінарів виконано.
Організаційно-практичний та науково-методичний супровід районних семінарів забезпечували методисти РМЦ. У роботі ряду семінарів брали участь методисти ІППОЧО, організаторами та активними учасниками всіх семінарів були вчителі - члени методичних об`єднань та педагогічні колективи шкіл, на базі яких проводились семінари.Далі-тисни тут. |
Предмет румунська мова та література (румунська і зарубіжна) в закладах загальної середньої освіти викладають 36 вчителів. Серед них: 24 вчителів вищої категорії, 7 - першої категорії, 3 - другої категорії, 2 - спеціалістів, з них 9 – зі званням «Старший вчитель», 3 – зі званням «Вчитель- методист» .
Усі вчителі румунської мови та літератури (румунської і зарубіжної) усвідомлюють завдання, які сьогодні поставлені перед школою і працюють на кінцевий результат – виховання свідомого громадянина України, формування освіченої, творчої особистості, яка досконало володіє рідною мовою як інструментом спілкування, мислення, самовираження й пізнання світу.
Інновації, які охопили сучасну освіту, органічно вплітаються в навчально-виховний процес. Їх активно запроваджують вчителі-словесники, чиї уроки вирізняються:
- сучасністю (постійним прагненням до новизни й удосконалення змісту);
- оптимальністю (спробами досягти навчально-виховних цілей при економному використанні часу);
- інтегральністю (синтезом знань із мови, літератури, історії, художньої культури, краєзнавства, музики, живопису, театрального мистецтва тощо);
- науковістю (опорою на досягнення сучасної науки).
Далі - тисни тут. |
| |
| | |
|
Календар |
|
|