Вівторок, 19.03.2024, 06:54















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2014 » Січень » 31

     З 27 по 31 січня в Турятському НВК відбулося 3 заняття «Знай правила гри!» для учнів 7-11 класів. Метою було повторити й закріпити знання про шляхи передачі ВІЛ та способи захисту від ВІЛ-інфекції.

        Заняття пройшли у формі гри «Правда чи не правда?» та «Світлофор». Клас об’єднувався  у дві групи та виконував команди тренера.

    В результаті  -  учні дізналися  про шляхи передачі ВІЛ та способи захисту від ВІЛ-інфекції, уміють пояснити способи, за допомогою яких можна уникнути розповсюдження ВІЛ, мотивовані дотримуватися поведінки, безпечної щодо інфікування ВІЛ.

 

                                                            Соціальний педагог Гімчинська М.Д.

Проглядів матеріалу: 1321 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 31.01.2014 | Комментарії (0)

Зима - прекрасна пора року. Чистий сніжок, морозець, слизькі крижані гірки піднімають настрій.

    Але це не тільки сніги та морози, але ще й велика радість дітям. Адже тільки взимку можна покататися на ковзанах, на лижах, на санчатах. А скільки дивного і неповторного несе вона у світ!

     29 січня у Тарашанському ДНЗ з  дошкільнятами старших груп  ,   вихователі  Заіць М.М.,  Чуляк Ю.К.,  Кудрик Л.М.  провели  нетрадиційне заняття з образотворчої діяльності. Фарби в дитячих руках поводилися не зовсім звично: розпливалися, розтікалися, змішувалися, але  малята їм  в цьому не заважали -  навпаки дошкільнята створювали нові кольори прямо на снігу, основними інструментами при цьому були пензлики, губки та ємкості з розпилювачами.    

    Малята не задумуючись перевтілили на сніговій галявині свій літній настрій.

    Світ дитинства – це світ казки, гри, творчості. І саме вони допомагають достукатися до дитячого серця, вселяти  в нього любов, доброту, милосердя, щедрість та радість.

Проглядів матеріалу: 1434 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 31.01.2014 | Комментарії (2)

       Цими днями Шевченкове слово лунає всюди, не лишаються осторонь і учні Йорданештської ЗОШ №2, які під керівництвом вчителя української мови – Гушулей Р.В. згадали про «Троянди Шевченкової любові»,  яких він любив і які прикрасили його «сад життя».

   Ведучі заходу  розповіли учням старших класів про Тараса Григоровича про жінок, яких він зустрів на своєму життєвому шляху, в яких закохувався, які ставали музами його поезії.

   Мало кому в коханні так не щастило, як Тарасові Шевченку. Маючи унікальні таланти, гострий розум, товариську вдачу, привабливу зовнішність, він, здавалось би, був приречений на успіх у жінок. Натура творча і вразлива Кобзар часто закохувався. І в нього закохувалися. Та особисте життя великого українця так і не склалося. Не судилося Тарасові Шевченку продовжити свій родовід у наступних поколіннях.

 

   Діти з захопленням слухали і багато дізналися про особисте життя Тараса Шевченка. Про перше сильне почуття Тараса до сусідської дівчини Оксани Коваленко - юної Беатріче його поезії, до польської дівчини Дуні Гусиковської, яку він зустрів в юні роки в Варшаві, і до Феодосії Кошиць, з якою він хотів одружитися перебуваючи в 1843 р. в рідному селі Кирилівці.

 

   А далі було велике кохання до Ганни Закревської, якій він присвятив багато віршів, про те ким була для нього Варвара Рєпніна, яку роль зіграла вона в його долі. А ще Агата Ускова, Катерина Піунова, Ликера Полусмакова.

Скільки прекрасних троянд зустрів Шевченко на своєму шляху, та, на жаль, усі вони зів'яли так і не подарувавши поетові такого бажаного щастя.

Опаіць Марія Іванівна

педагог-організатор та вчитель румунської мови

Йорданештської ЗОШ №2

Проглядів матеріалу: 1461 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 31.01.2014 | Комментарії (2)

        Здоров’я – поняття багатопланове, це не лише відсутність хвороб, але й високий рівень, пристосування, благополуччя, комфортне психологічне самопочуття, толерантні соціальні відносини. Проект «Fair Play – Чесна Гра» реалізується Державною службою України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань спільно з Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ) та Державною службою молоді та спорту України в рамках Національної соціальної ініціативи «Давай разом!», а також  в рамках Національної інформаційної кампанії «Не дай СНІДу шанс!». У нашій Багринівській ЗОШ І-ІІІ ступенів продовжується акція «Профілактика ВІЛ/СНІДу серед молоді в Україні» за проектом «Чесна гра» впровадженого німецьким товариством міжнародного співробітництва. Під час акції учні  брали участь у тренінговій вікторині «Підтримуємо імунітет»,яку провів практичний психолог школи Топало Юрії. Вчитель фізичної культури Андрухович Євген провів з учнями гру "Світлофор”. Учням було запропоновано розглянути карточки із життєвими ситуаціями та разом обговорювати ситуації і вирішувати безпечні вони чи небезпечні. Через естафету «Підтримуємо імунітет» та гру  «Світлофор», вчителя навчали дітей, як запобігти поширенню ВІЛ/Сніду. Наша школа являється базовим навчальним закладом для впровадження стандартів якості превентивної освіти у Глибоцькому районі.

Завдяки проекту «Fair Play – Чесна Гра» тисячі хлопчиків і дівчаток, у тому числі з уразливих верств населення, зможуть відчути переваги здорового способу життя та відповідального ставлення до власних рішень і вчинків, а також навчитися грі в футбол, взяти участь у спортивних турнірах, змістовно проводити вільний час.

 

Проглядів матеріалу: 1492 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 31.01.2014 | Комментарії (2)

   31 січня на базі  методцентру управління освіти Глибоцької РДА відбулось засідання РМО вчителів , які викладають українську мову в початкових класах  з проблеми:"Текстоцентричний підхід до вивчення української (державної) мови і формування навчальних компетентностей учнів.”

Відкрила засідання ,ознайомила присутніх з планом роботи семінару та розкрила зміст  лінгвістичних дослідженнях у формуванні навчальних та  комунікативних компетентностей учнів-методист РМЦ Леонтій Е.М. Керівник РМО - вчитель Грушівського НВК Оленюк В. О. розповів про форми , методи роботи над текстом та розробив методичні рекоменда-

 ції ,щодо роботи над текстом з учнями початкових класів.

На високому рівні свій досвід роботи з проблеми семінару та пристендовий урок з  теми « Дієслово» презентувала вчитель Багринівської ЗОШ І-ІІІст. Заболотнюк М. Г.

Учасники семінару  затвердили рекомендації,які стануть засобом підвищення фахової майстерності вчителя, якості викладання цього предмету в школі , які вирішили провести в початкових класах тижні української мови , також конкурс читців присвяченого  200 – річчю  від дня народження    Т.Г. Шевченка.







Проглядів матеріалу: 1347 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 31.01.2014 | Комментарії (0)


Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Січень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024