Понеділок, 30.11.2020, 09:27















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 10
Гостей: 10
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2014 » Січень » 21 » Психолого-педагогічний семінар «Психологічний супровід адаптації учнів 1-го класу до навчання в школі»
13:26
Психолого-педагогічний семінар «Психологічний супровід адаптації учнів 1-го класу до навчання в школі»
                      17 січня 2014 року в Нижньосиньовецькій ЗОШ І-ІІІ ст.було  проведено психолого-педагогічний семінар на тему  «Психологічний супровід адаптації учнів 1-го класу до навчання в школі».

 Актуальність зазначеної проблеми полягає в тому, що багато батьків вважають, що якщо дитина навчилася читати і писати, то її пора віддавати в школу. Вміння читати, писати і рахувати не гарантує успішності навчання дитини, а також не є критеріями її готовності до школи. Психологічна готовність до навчання, насамперед, передбачає готовність розумову, мотиваційну, емоційно-вольову та соціальну.

Семінар організовано і проведено з метою:

-Ознайомити з теоретичними аспектами базових положень теорії роботи з дітьми 6-річного віку в системі особистісно-орієнтованої освіти: психологічна готовність дитини до школи; компоненти готовності дитини до навчання у школі; фактори, що сприяють підвищенню рівня адаптації дитини до умов шкільного життя; психолого-педагогічний супровід першокласника; психолого-педагогічні рекомендації щодо розв’язання проблеми шкільної дезадаптації; роль співпраці школи і батьків у створенні комфортних умов для навчання шестирічних першокласників.

-Сприяти розвитку компетентності практичних психологів та соціальних педагогів у роботі з дітьми 6-річного віку, їх батьками та вчителями відповідно психологічного супроводу навчально-виховного процесу.

-Визначити ефективний напрямок роботи психологічної служби загальноосвітнього навчального закладу щодо подолання труднощів, пов’язаних із входженням дітей у шкільний колектив.

-Продовжити пошук шляхів продуктивної роботи психологічної служби з метою розв’язання не тільки проблем, пов’язаних з адаптацією учнів 1-х класів, а й з моделюванням перспектив розвитку кожного учня й колективу класу загалом.

Виступили

 Директор школи Панчук О.І. встановила основні особливості  протікання адаптаційних процесів 6-річних першокласників.

Практичний психолог школи Зегря К.Д. продемонструвала фрагмент психологічного заняття з 6-тирічками.

Класний керівник 1-го класу Романюк О.Г. розповідала про основні труднощі роботи з учнями у період адаптації до школи та про шляхи подолання.

Логопед Мітран Н.Г. встановила основні мовленеві помилки, які допускають учні у мовленні.

Ці виступи викликали жваві обговорення в аудиторії іншими спеціалістами.

Переглядів: 1932 | Додав: Ulia_RMC | Теги: Психолого-педагогічний семінар «Пси | Рейтинг: 4.5/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Січень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2020