Вівторок, 11.08.2020, 18:55















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2017 » Жовтень » 25

      24 жовтня 2017 року у Молодійській ЗОШ І-ІІІ ступенів був проведений майстер-клас для методистів РМК/ММК, об’єднаних територіальних громад з проблеми «Інноваційні форми методичної роботи в процесі реалізації завдань Державного стандарту освіти».

Учасниками майстер-класу були: Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, районний методичний центр відділу освіти Глибоцької райдержадміністрації, Молодійська ЗОШ І-ІІІ ступенів Глибоцького району, методисти РМК/ММК, відповідальні за освіту в об’єднаних територіальних громадах.

Захід був спрямований на закріплення, збагачення та поглиблення знань педагогів із зарубіжної літератури, розвиток їхньої творчої майстерності, сприяння навчанню вчителів у моделюванні власного педагогічного досвіду.

З вітальним словом до учасників майстер-класу звернулася Л.І.Іванова, методист НМЦ суспільно-гуманітарних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, яка у своїй доповіді окреслила роль педагогічного досвіду у формуванні розвитку професійної компетентності словесника, що здатний вміло організувати діяльність учнів, передати їм певну суму знань щодо оволодіння певними компетентностями. Адже метою методичної роботи є забезпечення професійної підготовки учителів до реалізації Концепції Нової української школи через створення системи неперервного професійного розвитку кожного педагога.

Про педагогічну майстерність вчителів зарубіжної літератури Глибоцького району цікаво розповіла Л.С.Пенюк, методист районного центру відділу освіти Глибоцького РДА. Людмила Степанівна порушила досить актуальну для сьогодення проблему – психолого-педагогічні передумови узагальнення, вивчення, поширення ППД, зазначивши, що головне завдання методичних служб і керівників шкіл – створення керованої системи вивчення й упровадження найновіших досягнень науки та педагогічної практики у навчанні та вихованні учнів. «Передовий педагогічний досвід – творче активне засвоєння і реалізація вчителем у практичній діяльності засобів і принципів педагогіки з урахуванням конкретних умов, особливостей дітей, учнівського колективу і особи вчителя», – підкреслила Людмила Пенюк.

Особливу увагу аудиторії привернув цікавий виступ С.І.Гнатчук, учителя зарубіжної літератури Старововчинецького ліцею Глибоцького району стосовно формування морально-духовних цінностей на уроках зарубіжної літератури шляхом міжпредметних зв’язків. Мета такої роботи полягає у тому, щоб сприяти всебічному розвитку учнів, потреби бути активним членом суспільства, формувати поняття про вічні морально-духовні цінності людини, виховувати в учнів почуття патріотизму, гуманізму, відповідальності. Також Світлана Іванівна акцентувала на шляхах реалізації цієї проблеми і дала поради щодо індивідуальних завдань, які можна використовувати на уроках зарубіжної літератури. Завершила свій виступ Світлана Гнатчук цитатою Ліни Костенко «Школа скрізь і завжди повинна бути храмом духовності, поради і надії».

Про панораму методичних ідей «З Буковиною в серці» розповіли О.І.Радова та А.Д.Ганзій, учителі зарубіжної літератури Молодійської ЗОШ І-ІІІ ступенів Глибоцького району.

Підсумовуючи сказане, Лілія Іванова розкрила тему «Жанрова поліфонія творів на сучасному етапі розвитку системи освіти», нагадавши колегам про основні види творів, які варто вивчати на уроках.

Професійна координація діяльності навчальним закладом (директор Молодійської ЗОШ І-ІІІ ступенів Ф.В.Сарафінчан) забезпечує значну увагу до літературного краєзнавства. Тому учні демонстрували свої знання регіональних літературних творів.

Дипломами І-ІІІ ступенів були нагороджені переможці учнівського конкурсу «Стежками літературних героїв» та подяками Інституту модернізації змісту освіти – педагоги-переможці професійного конкурсу «На хвилі сучасності».

Насамкінець учасники майстер-класу долучилися до методичних діалогів з проблеми «Інноваційні форми методичної роботи в процесі реалізації завдань Державного стандарту освіти».

Проглядів матеріалу: 320 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 25.10.2017 | Комментарії (0)

     «Коли Ви вмирали, Вам дзвони не грали…» Ці слова Михайла Кураха стали лейтмотивом мітингу-реквієму, який відбувся 11 жовтня 2017 року у селі Купка Глибоцького району з нагоди встановлення пам’ятного знака – Хреста Слави загиблим воякам Української Повстанської Армії.

Трохи передісторії до зазначеної події. Боротьба ОУН – УПА за незалежність України на теренах Чернівецької області недостатньо висвітлена у працях дослідників. Про це свідчить і той факт, що у стотомному літописі УПА Чернівецькій області присвячений тільки один том (№19, упорядник Дмитро Проданик). І якщо боротьба повстанців у мононаціональних (заселених українцями) та гірських районах знайшла своє відображення у зазначеному літописі, то діяльність ОУН – УПА на теренах Глибоцького району, зокрема збройний спротив радянській владі, і досі залишається білою плямою в історіографії Чернівецької області. Справа, як видається, у строкатості етнічного складу цих теренів. Адже близько половини населення Глибоцького району складали румуни, поляки, росіяни, німці та представники інших національностей. Тому крайовий провід ОУН вважав ці терени малоперспективними для активної боротьби. Але і на Глибоччині жили патріоти, свідомі українці, які хотіли Самостійної Соборної України. І вони боролись за цю мрію.

Ще в середині 1942 року у Глибоці організувалась підпільна організація українських націоналістів мельниківського крила, яку очолив Михайло Зеленко. У середині 1943 року організація перейшла під бандерівське крило й активізувала свою діяльність. Була створена потужна організація у селі Кам’янка. Є достовірні відомості, що активними членами ОУН були також мешканці зі Стерче, Червоної Діброви, Тарашан, Старого Вовчинця, Просіки, Михайлівки та інших сіл Глибоцького району. Частина юнаків перейшли у Галичину і записались у дивізію «Галичина». З боку окупаційної румунської влади репресії у відповідь не забарились. Багато націоналістів були арештовані та відбували покарання в румунських тюрмах та на каторзі. З приходом на Буковину «других совітів» у березні 1944 року частина членів ОУН звільнилась.

Проте пильне око НКВС не дрімало: знайшли справи колишніх арештантів в архівах сигуранци – таємної румунської поліції, і невдовзі їм довелося знову йти у підпілля. Населення у своїй масі вороже ставилось до радянської влади. Всі принади «комуністичного раю» буковинці вже пізнали у 1940-41 роках. Це тисячі сімей репресованих і загиблих. Творились боївки і підрозділи Буковинського куреня УПА. Житель Глибоки Тітус Васильович Зеленко був учасником тих буремних подій і крізь роки лихоліття у свої 94 роки доніс до нас історичну правду.

Коли дії активістів, які насаджували радянську владу, ставали нестерпними, то після попереджень відбувались відплатні акції з боку боївок УПА. Прикладом є відплатна акція у селі Кам’янка 27 січня 1945 року. У цей час провідником Глибоцького районного проводу ОУН був Паламарюк Георгій Дорофтейович, 1920 року народження, мешканець с. Глибока, псевдо «Зелений» (у літописі УПА зазначений як Пономарюк Георгій Дорофійович).

17 лютого 1945 року через зраду одного з членів боївки енкаведисти схопили у селі Кам’янка зв’язкового районного провідника. Йому було 22 роки. Це вже вдруге він потрапив у полон. Та першого разу, 1944 року, цьому відчайдусі вдалося втекти з будівлі Глибоцького райвідділу НКВС. Він, не витримавши нелюдських знущань і тортур, які страшно й описати (все тіло було синє від побоїв, ребра переламані, а всі зуби вибиті), під дією психотропних ліків виказав місце криївки, де перебував Паламарюк Г. Д.

18 лютого 1945 року оперативна група РВ НКДБ-НКВС під керівництвом оперуповноваженого РВ НКДБ Вєдєрнікова прибула о 7:30 до будинку мешканців села Купка Глибоцького району подружжя Рипчуків Івана та Ревеки. У результаті обшуку була виявлена криївка, в якій перебували повстанці. Розгорівся запеклий бій. Підпільники хоробро відстрілювались із будинку, який оточили і рясно закидували гранатами енкаведисти. Бій тривав 2 години 30 хвилин, упродовж яких вояки УПА вели автоматний вогонь, періодично кидаючи гранати у відповідь. У нерівному бою загинули Паламарюк Георгій, Карлійчук Семен, Рипчук Іван та Рипчук Ревека, тіла яких знайшли. Та можна з великою мірою вірогідності стверджувати, що повстанців було більше. На це вказують такі непрямі свідчення, як вислови у спецповідомленні райвідділу НКВС від 20 лютого 1945 року : «…стрельбу бандиты временно прекратили и начали петь «националистический гимн», после чего усилили огонь…». Це вже відбулось після того, як були вбиті троє повстанців за хронологією спецповідомлення. У будинку залишався тільки один із повстанців, який, за логікою, не міг посилити автоматний вогонь. Крім того у спецповідомленні ствердж ... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 258 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 25.10.2017 | Комментарії (0)

    У середу, 25.10.2017р. на базі конференц - зали РМЦ відбулося теоретичне засідання РМО працівників ПС, яке працювало над проблемою: ««Попередження проявів суїцидальної поведінки в учнівському середовищі». Дана тема являється надзвичайно актуальною, а також рекомендованою Чернівецьким НМЦОІППО, центром практичної психології та соціальної роботи у 2017-2018н.р., тому потребує застосування нових методичних прийомів, розробок, форм і методів практичної, індивідуальної та групової форм роботи.

Найвищою соціальною цінністю держави є людина, її життя та здоров’я, честь і гідність, недоторканість та її безпека (стаття 3 Конституції України). Проте соціальні негаразди, які є зараз в суспільстві, призвели до збільшення числа самогубств (майже на 50% протягом останніх десяти років). Зростає кількість суїцидів серед неповнолітніх та молоді у світі. Частота самогубств серед молоді має майже епідемічні масштаби – щодня більше 1000 молодих людей у світі намагаються здійснити суїцид. Найбільша частота суїцидів - у віці 15-24 років. За останні 40 років самогубства дітей 8 – 14 років зросли у 8 разів.

Згідно проведеної роботи, яка була висвітлена на засіданні РМО, психологами та соціальними педагогами, була розроблена система психологічного супроводу щодо профілактики суїциду:

  1. Виявлення в учнів суїцидальних намірів шляхом опитування, інтерв’ювання, спостереження, проведення діагностичних методик з виявлення депресії, міжособистісних конфліктів, гострих стресових реакцій та розчарувань, деривації базових потреб та ін. При найменших підозрах проконсультуватися з методистом РМК/ММК або із фахівцем НМЦППСР ІППОЧО.
  2. Проведення навчальних семінарів-тренінгів з педагогами з метою роз’яснення основних причин, ознак суїцидальної поведінки підлітків та оволодіння практичними методами формування цінності життя на виховних годинах.
  3. Проведення просвіти і тренінгового навчання батьків щодо виявлення ознак суїцидальної поведінки дітей методом спостереження та оволодіння навичками довірливого, підтримуючого спілкування.
  4. Організація системи профілактичної роботи з учнями із формування морально-ціннісної сфери взагалі, цінності життя зокрема на виховних годинах, позакласних заходах, «годинах психолога», при проведенні тренінгових занять за просвітницько-профілактичними програмами.
  5. Впровадження у навчальних закладах тренінгових виховних та профілактичних програм для учнів 7-11 класів «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція», «Дорослішай на здоров’я», «Психологія особистості» та ін. Проведення діагностично-корекційної технології-гри «Мої цінності», програми тренінгових занять «Життя-найвища цінність». Усі перераховані програми розміщені на сайті ІППОЧО / сторінка науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи. Наприклад, перші теми тренінгового курсу «Дорослішай на здоров’я» якнайкраще підходять для формування цінності життя у підлітків, розуміння природи і феномену «людини».

6. Проведення на «годинах психолога» тренінгових занять з учнями: «Навчання технікам керування емоціями, зняття м’язового й емоційного напруження»; «Навчання конструктивних поведінкових реакцій у проблемних ситуаціях (тренінг проблемно-вирішальної поведінки)»; «Розвиток позитивної самооцінки та цінності особистості», «Психологічні техніки особистісного зростання».

7. При потребі – переадресування суїцидальної справи спеціалістам медичного профілю.

Отже, основною метою діяльності психологічної служби є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників: вихованців, учнів, ... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 224 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 25.10.2017 | Комментарії (0)

    20 жовтня 2017 р. відбувся районний етап обласного конкурсу «Байт» на кращу комп’ютерну програму серед учнів загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів, у якому прийняли участь команди наступних навчальних закладів: Багринівської ЗОШ, Глибоцької гімназії, Глибоцького ліцею, Йорданештської ЗОШ №2, Кам’янської ЗОШ, Коровійської ЗОШ, Купського НВК, Молодійської ЗОШ, Опришенської ЗОШ, Старововчинецького ліцею, Сучевенської ЗОШ, Тарашанської ЗОШ, Тереблеченської ЗОШ та Глибоцького РБТДЮ. Учасники у кожній номінації презентували домашнє завдання:

- створення анімації з використанням графічних можливостей мови програмування Pascal - „Правила переходу дороги по світлофору”, середовища програмування Scratch - „Правила дорожнього руху для велосипедистів”;

- графічний редактор (Paint) один малюнок - вітальна листівка на тему: „До Дня захисника України”;

- навчально-демонстраційні програми (Power Point) творчий проект на тему „Людина з моєї родини, якою я пишаюсь!” (статус в родині, приклади родинних справ, праця на благо інших, щоб мріяв наслідувати від своєї сім’ї) – 10 – 12 слайдів.

всіх домашніх завдань додавалась анотація з описом роботи, технікою виконання, схемами та фотографіями.

За результатами домашнього та конкурсного завдання Журі визначило переможців:

У номінації „Pascal”:

І місце – Алергуш Вікторія - вихованка гуртка „Комп’ютерна графіка та дизайн” Купського НВК, кер. Плеван І. В.;

ІІ місце – Алергуш Максим - учень Купського НВК, кер. Плеван І. В.;

ІІІ місце – Лодба Олександр - учень Молодійської ЗОШ, кер. Скаловська

С. С..

У номінації „Scratch”:

І місце – Баланюк Максим - учень Кам’янської ЗОШ, кер. Крамар О. І.;

ІІ місце ... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 411 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 25.10.2017 | Комментарії (2)

   Щоб привернути увагу всіх учасників освітнього процесу до проблем з мовленням, учитель-логопед Починок О.В., яка працює на базі логопедичного пункту Коровійської ЗОШ І-ІІІ ступенів, провела зі своїми вихованцями цикл занять, приурочений відзначенню Всесвітнього дня людей з вадами мовлення, який прийнято відзначати 22 жовтня. Діти вимовляли різні звуки, робили артикуляційну гімнастику для ротика, аналіз слів. А головне - відзначили, що правильна вимова - це основа всього.

На жаль, з кожним роком ми спостерігаємо збільшення кількості дітей із вадами мовлення, які потребують логопедичної допомоги. А причин цьому декілька. Це і погана екологія, і послаблення здоров'я батьків, і ін.

Деякі батьки думають, що їхні діти «виговоряться» з часом. Це помилкове судження. Треба систематично працювати з малюком, щоб досягти позитивного результату. Навіть коли дитина ще не говорить, варто читати йому книжки, при цьому намагатись чітко і правильно вимовляти всі звуки і слова, адже дитина схильна копіювати те, що чує і бачить. «Сюсюкатись» з дітьми не можна! Така неправильна розмова увійде у звичку малюка, а потім викорінити проблему буде набагато важче. Крім того, вона не визнає цієї проблеми, адже сама своєї помилки не чує. Батькам, які виявили у дитини вади мови треба негайно звернутись до логопеда. Саме для цього у нашій школі функціонує логопедичний пункт.

Щоденна робота логопеда полягає в тому, щоб ретельно працювати над вадами мовлення всіх учнів, пояснити розміщення апарату мовлення дитині, продемонструвати вимову, використовуючи різні форми та методи. Якщо не «поставити» дитині правильну вимову, то вона робитиме помилки у письмі та читанні.

Проглядів матеріалу: 233 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 25.10.2017 | Комментарії (0)


Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

На допомогу

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2020