Четвер, 04.03.2021, 11:47















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2018 » Березень » 11 » «Тимбілдинг як складова успішної реалізації концепції «Нова школа»»
16:17
«Тимбілдинг як складова успішної реалізації концепції «Нова школа»»

    Велике слово – ШКОЛА! Це скарб найкращий кожного народу, це ключ золотий, що розмикає пута несвідомості, це шлях до волі, до науки, до доброти. У вселюдському житті тільки той народ і бере перемогу, який має найкращю школу.

Софія Русова

В Купському НВК №2 з 27.02 по 07.03.2018 р. проходила методична декада «Тимбілдинг як складова успішної реалізації концепції «Нова школа»».

План декади:

  1. Основні аспекти концепції «Нова школа».
  2. Нові ролі вчителя в парадигмі сучасної освіти.
  3. Комплексна система виховання. Я – концепції у навчально-виховному процесі сільської школи.
  4. Виклики що стоять перед початковою школою.

Мета декади:

Інтеграція України у світовий простір потребує постійного вдосконалення системи загальної середньої освіти, пошуку ефективних шляхів підвищення якості освітніх послуг та розроблення інноваційної моделі навчального закладу. Сьогодні школа має забезпечити свого вихованця такою цілісною системою уявлень як віра в себе, свої можливості, володіння позитивною самооцінкою, з прагненням до саморозвитку та самовдосконалення, умінням ставити перед собою ціль і виконувати заплановане. А основне - школа разом з батьками повинна прагнути виховати свідому особистість з власними переконаннями , створити умови для становлення дитини як творця і проектувальника свого життя, тобто прагнути сформувати в учнів позитивну я-концепцію. Особливо гостро дане питання стоїть в сільських школах, де спостерігається низька соціальна адаптованість порівняно з міськими школярами, тому через потребу формування учня сільської школи як особистості зі сталими поглядами та сформованою системою цінностей виникає необхідність переходу школи на експериментальну діяльність по відпрацюванню моделі комплексної системи виховання Я-концепції у навчально-виховному процесі сільської школи.

В ході розгляду цих проблем підготовлено відповідні презентації, проведено майстер – класи, тренінги. Відбулися планові засідання методичних об’єднань.

Заступник директора з НВР Кирстюк О. М.

 

Переглядів: 359 | Додав: Ulia_RMC | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Березень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2021