Четвер, 04.03.2021, 11:11















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2018 » Березень » 05

Проглядів матеріалу: 824 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 05.03.2018 | Комментарії (0)

    Методична декада «Використання інноваційних методів для формування компетентностей школяра» проходила згідно плану роботи Глибоцької гімназії з 13.02.2018 по 24.02.2018 року.

Мета проведення декади - розвиток ініціативи та творчого пошуку педагогічних знахідок, демонстрування та обмін перспективним педагогічним досвідом, секретами власної педагогічної майстерності, розкриття практичних можливостей використання інноваційних технологій та методик, які допомагають зробити навчально-виховний процес цікавим, різноманітним, ефективним і демократичним, висвітлення кращих надбань педагогічного колективу.

Протягом двох тижнів проведення декади методичної роботи у гімназії панувала атмосфера піднесеності, зацікавленості, відповідальності, підвищеної активності та дружелюбності.

Програма проведення методичної декади поєднала різні напрями роботи педагогів. Проведені заходи та уроки були цікавими і пізнавальними, сприяли всебічному творчому, інтелектуальному та естетичному розвитку.

Декада розпочалась з ознайомлення педагогічних працівників з планом проведення .

Методична декада представила собою калейдоскоп відкритих уроків, інноваційних фрагментів , круглих столів, під час яких педагоги прагнули показати свою майстерність і знання опанованих особистісно зорієнтованих ,інтерактивних, проектних та інформаційно-коммунікативних технологій, спрямованих на розвиток компетентностей сучасного школяра.

Згідно плану декади на сайті Глибоцької гімназії поповнено «Віртуальну методичну скриньку» матеріалами , розробками уроків , позакласних заходів вчителів , що атестуються.

Творча група вчителів попрацювала над випуском «Методичного бюлетеня» №16 «Самоосвіта педагога як умова підвищення його професійної компетентності», який оформлено на стенді методичного кабінету гімназії та на сайті.

Чітко та злагоджено пройшов у гімназії єдиний методичний день «45 хвилин інноваційних технологій», під час якого всі вчителі гімназії використовували інновації на своїх уроках та мали змогу відвідати фрагменти уроків колег, які атестуються у 2017-2018 н.р.

Цікавими були фрагменти уроків у вчителів Н.В.Чугуєвої (супермаркет знань) , Н.П.Романюк (вправа «Аукціон знань»), О.К.Остафійчук (складання інтелектуальної карти памяті) , Л.А.Вороніної (веб-квест за трагедією В.Шекспіра «Ромео і Джульєтта») , В.Д.Безверхої ( дискусійне кафе ),А.М.Шевчук (Інноваційний прийом «Завантаження»), А.М.Стрільчука («Фізичний бій»), Н.М.Грижюк (дальтон-технологія ), М.І.Юркевич (створення й розв’язання проблемної ситуації).

Вчителі- предметники під час «Педагогічної гостини» провели показові уроки з тих шкільних дисциплін, які вони викладають; вчителі початкової школи – з окремих предметів, що вивчаються в молодших класах; усі керівники Ц(П) К провели засідання кафедр , різні за змістом та формою проведення.

Під час проведення відкритих уроків усі вчителі продемонстрували глибокі знання матеріалу з навчальних дисциплін, розуміння змісту і вимог навчальних програм та місця даного уроку у системі вивчення науки, знання методики викладання тієї чи іншої галузі знань, володіння методами організації діяльності, що забезпечують засвоєння матеріалу учнями.

На уроках учителі використовували як традиційні методи й форм ... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 399 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 05.03.2018 | Комментарії (0)

Проглядів матеріалу: 809 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 05.03.2018 | Комментарії (0)

    У МОН розповіли про сайт, на який витратять 54 млн. Основним інформаційним наповненням нової електронної платформи, яку планує створити відомство, стануть електронні підручники або їх електронні версії для школярів та педагогічних працівників.

МОН планує оновити наукове обладнання вишів. Кошти, що Україна отримає від програми «Горизонт 2020» як повернення частини сплаченого внеску, можуть направити, зокрема, на закупівлю обладнання для наукових досліджень в університетах.

Вступ.ОСВІТА.UA: правила прийому до вишів 2018 року. Користувачі системи мають можливість вільного доступу до умов прийому, за якими навчальні заклади організовуватимуть конкурсний відбір та зараховуватимуть вступників на навчання під час вступної кампанії.

Затверджені програми підготовки вчителів іноземної мови. Навчання вчителів, які працюватимуть з першими класами, проводитимуть заклади післядипломної освіти. Загалом, підвищення кваліфікації стосуватиметься вчителів англійської, німецької та французької мов.

МОН назвало тренерів, які навчатимуть учителів. Тренери будуть здійснювати підготовку регіональних тренерів та педпрацівників щодо навчання учнів перших класів у 2018/19 i 2019/20 навчальних роках. Усього до переліку включено 121 фахівця, які представляють усі регіони.

Фінляндія допоможе Україні реформувати освіту. Проект «Фінська підтримка реформи української школи» передбачає допомогу Україні у напрямках підвищення кваліфікації вчителів та покращення освітнього середовища. Орієнтовна вартість проекту 6 млн євро.

В Україні створять 50 навчально-практичних центрів. Міністерством освіти затверджений перелік закладів професійно-технічної освіти, на базі яких у 2018 році будуть створені навчально-практичні центри. До переліку включено 50 закладів професійної освіти.

МОН запрошує експертів для аналізу проектів підручників. Долучитись до команди експертів можуть науково-педагогічні працівники, методисти, вчителі, психологи, дизайнери та фахівці з антидискримінаційної експертизи. Конкурс планується провести у березні-червні.

МОН перейде на електронне ліцензування вишів. Після 1 червня відомство планує перейти до електронного процесу ліцензування освітньої діяльності вишів. Перехід до електронної форми ліцензування має прискорити його проведення та зменшити корупційні ризики.

МОН проводить опитування щодо груп продовженого дня. Метою опитування є вдосконалення порядку створення груп подовженого дня у школах, а його результати будуть враховані при підготовці відповідного проекту документа. Опитування триває до 1 квітня.

МОН закликали удосконалити формулу освітньої субвенції. Профспілка працівників освіти і науки наголошує на необхідності вжиття Міністерством освіти заходів для поліпшення стану фінансового забезпечення закладів і установ освіти.

Газ в країні є. Діти і студенти навчатимуться з понеділка. МОН ухвалено рішення про відновлення роботи закладів освіти на всій території України у понеділок, 5 березня. Відновлення роботи навчальних закладів пов'язане з вирішенням проблеми постачання газу в Україну.

Проглядів матеріалу: 255 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 05.03.2018 | Комментарії (0)

   Осмисленню педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського були присвячені педагогічні читання, які відбулися 3 березня 2018 року в Чагорській ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Педагог від Бога. Борець за людське в людині. Заслужений учитель . Визнаний класик педагогіки. Знаток дитячих душ. Греки називають його українським Сократом. Епіграфом до життя великого гуманіста може слугувати назва однієї з його книг – «Серце віддаю дітям».

Заглиблення у поради та побажання світоча науки ще раз переконали у тому, що його ідеї актуальні й сьогодні.

«Філософія серця, або гуманізм педагогіки В.О.Сухомлинського» - проблема, у контексті якої творча група перегорнула сторінки мудрих книг «учителя учителів», який учив «сіяти добро й талант творити...».

«Що було найголовнішим у моєму житті? Не роздумуючи, відповідаю: Любов до дітей» - його теза стала програмною для виступів-презентацій педагогів: Топольницької І.О. «Історія одного життя. В. О.Сухомлинський»,

Калараш О.П. «Педагогічні погляди Василя Сухомлинського на проблеми сімейного виховання», Молчанової Н.В. «В.О. Сухомлинський щодо значущості музики й співу в гармонійному розвитку особистості», Петруняк О.В. «Вплив знань іноземної мови на процес формування громадянськості в учнів ( з погляду В.О Сухомлинського)», Тощука Д.М. «Ідеї В.О. Сухомлинського про зміцнення здоров'я школярів», Беженар М.В. «Роль казок В. О. Сухомлинського в навчанні та вихованні молодших школярів»

Про трансформацію ідей В. О. Сухомлинського у рамках реалізації концепції "Нова українська школа" розповіли вчителі початкових класів Постайчук Ю.М., та Чоботар А.В. . На завершення учасники педагогічних читань переглянули відеофільм «Василь Сухомлинський як особистість», мали змогу прислухатись до мудрих порад педагога.

Заступник директора

Чагорської ЗОШ І-ІІІ ступенів з

НВР Козачок Н.С.

... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 304 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 05.03.2018 | Комментарії (0)

     Ефективність роботи освітнього закладу перебуває в прямій залежності від рівня професіоналізму та творчого підходу до роботи його керівників, а тому успішна організація роботи із молодими кадрами - дає змогу майбутньому керівнику, підвищувати свій рівень компетентності щодо теоретичних і практичних аспектів управління, організації освітнього процесу, відповідно до сучасних вимог, вироблення організаторських здібностей.

27 лютого на базі Кам’янського закладу дошкільної освіти відбулося чергове засідання Школи молодого керівника за участю методиста РМЦ Л.Петрик та керівника ШМК М. Катренюк на тему: «Основи управління дошкільним закладом».

Керівник ШМК Марія Катренюк зосередила увагу присутніх на сучасних формах та методах управління в контексті діяльності керівника ЗДО; розвитку управлінської компетентності керівника та вимогах до сучасного керівника закладу.

Слухачі обговорили питання принципів, методів, функцій управління закладом освіти, форми засідань педагогічної ради, алгоритм підготовки до засідання педради.

Також в теоретичній частині районного засідання Л.Петрик презентувала освітній проект: «Контроль. Щоб ніщо не залишилось поза увагою», метою якого є створення ефективної системи плановості та контролю адміністративно-господарської діяльності закладу дошкільної освіти.

У практичній частині заходу слухачі переглянули форми роботи з дошкільниками:

  • ранкову гімнастику на степ-платформах (інструктор з фізкультури І.Г. Федорюк);
  • спостереження та праця в куточку природи в старшій групі № 1 (вихователь Г.В. Карлійчук);
  • заняття «Бережемо папір – бережемо ліс» (Дошкільнятам освіта для сталого розвитку) в старшій групі №3 (вихователь Ю.Д. Ковальчук);
  • економічний Брейн – ринг в старшій групі №2 (вихователь М. Г. Грижук).

Вихователь-методист закладу Домніка Балан провела з педагогами інтерактивний практикум «Соціально-фінансова освіта дошкільників», в ході якого педагоги обмінювались знаннями щодо завдань, форм та методів формування первинного економічного досвіду дошкільників, вирішенні економічних ситуацій, презентували дидактичні посібники, виготовлені власноруч.

Обмін думками під час самоаналізу та аналізу переглянутих режимних моментів стало чудовою нагодою підвищення професійної майстерності не тільки педагогів, які показали практичну роботу з дітьми, а також і слухачів школи, які спостерігали за заходами.

Цікаві форми проведення засідання Школи спонукали кожного з учасників заходу зробити аналіз отриманої інформації, визначити особисті плани на майбутнє.

 

... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 237 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 05.03.2018 | Комментарії (0)


Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Березень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2021