П'ятниця, 23.10.2020, 23:52















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2014 » Листопад » 19

Важливе завдання – визначити шляхи сприяння розвитку творчого потенціалу учнів     Сьогодні,19 листопада 2014 року, на Глибоччині відбувся обласний семінар для методистів РМК та ММК, які відповідають за роботу з обдарованою молоддю з проблеми "Формування базових дослідницьких компетенцій учнів у процесі науково-дослідницької діяльності”.

У роботі семінару взяли участь: Оксана Палійчук, директор Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації; Тамара Богачик, заступник директора Інституту післядипломної педагогічної освіти з науково-методичної роботи; Богдан Підлубний, перший заступник голови Глибоцької райдержадміністрації; Олена Бадюк, начальник юридичного відділу Глибоцької районної ради; Марія Тріска, директор Буковинської Малої академії наук учнівської молоді; Василь Швець, начальник управління освіти Глибоцької РДА; Світлана Ляшенко, заступник директора Буковинської Малої академії наук учнівської молоді; Наталія Потапова, методист ІППОЧО; методисти районних та міських методичних кабінетів, які відповідають за роботу з обдарованою учнівською молоддю; методисти БМАНУМ; науково-педагогічні працівники Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича.
Теоретична частина семінару пройшла в конференц-залі районного методичного центру управління освіти Глибоцької РДА. Розпочала семінар Оксана Палійчук, яка у своєму виступі окреслила основні засади формування базових дослідницьких компетенцій учнів у процесі навчальної діяльності та позашкільної освіти. 
«Організація дослідницької діяльності при вивченні базових дисциплін сприяє формуванню ключових компетентностей школяра, які засвідчують належний рівень його життєтворчості.
Реалізація завдань освіти вимагає таких підходів, котрі базуються на зверненні до особистості учня з її потребами та інтересами. Відповідно основним завданням учителя є сприяння активізації пізнавальної діяльності учнів, створення умов для їх самоактуалізації, самореалізації, самонавчання, самовиховання й саморозвитку, формування ключових компетентностей. А це те, на що й скеровують сучасних учителів основні нормативні документи, де й власне зазначається, що в сучасному світі затребувана соціально активна особистість: творча, толерантна, здатна до самостійного життєвого самовизначення й само творення», – підкреслила Оксана Михайлівна. 
За її словами, основним завданням семінару є визначення шляхів сприяння розвитку творчого потенціалу, інтелектуальних здібностей і дослідницької культури учнів як базового компоненту компетентної особистості, який ініціює здатність до творчої самореалізації, сприяє перенесенню набутого в різноманітні сфери пізнавальної й практичної діяльності. 
Для цього кожен навчальний заклад повинен:
• Визначити основні етапи організації навчального процесу, спрямованого на формування в учнів дослідницьких умінь і навичок.
• Довести, що наукова робота учнів – це системна навчальна та позанавчальна діяльність учнів теоретичного та прикладного напрямків у галузі науки, яка за формою і змістом відповідає творчому рівню навчальних досягнень.
• Показати перспективи вдосконаленої системи науково-дослідницької діяльності в навчальному закладі.
Але це, як зауважила директор Департаменту освіти і науки, є можливим лише за умови створення удосконаленої системи науково-дослідницької діяльності як окремого вчителя, так і навчального закладу в цілому.
Також Оксана Палійчук зосередила увагу учасників семінару на тому, що важливим механізмом формування технологічного блоку дослідницької культури учнів є безпосередня дослідницька діяльність. Ефективність формування цього блоку дослідницької культури залежить від активності засвоєння знань і надбання вмінь. Формування ціннісного блоку − це, насамперед, формування творчої особистості учня-дослідника у процесі цілеспрямованої дослідницької діяльності. Кожне науково-пошукове завдання повинне бути спрямоване не лише на засвоєння дослідницьких знань і набуття відповідних вмінь, а й на формування особистісних дослідницьких якостей, зокрема інтелектуальних.
«Сьогодні все частіше йде мова про раннє виявлення дітей, які проявляють інтерес до науково-пошукової роботи. Як показує практика, учні початкової школи успішно долучаються до цієї роботи», – констатувала директор Департаменту.
Оксана Михайлівна звернула увагу і на «Концепцію розвитку освіти україни на період 2015 – 2025 років», яка зараз проходить обговорення серед освітян. 
Василь Швець, начальник управління освіти Глибоцької РДА, поділився з присутніми досвідом організації науково-дослідницької роботи учнів Глибоцького району.
Тамара Богачик розповіла про методичний супровід з підготовки обдарованої учнівської молоді до олімпіад, конкурсів, турнірів.
Заступник директора ІППОЧО з науково-методичної роботи детально окреслила систему заходів щодо покращення роботи з обдарованими дітьми:
• виявляється обдарована молодь і створюються умови для її розвитку; 
• сформовано банк даних обдарованих дітей, що дає змогу відстежити динаміку та результативність їхнього розвитку; 
• здійснюються прогностичні заміри щодо результативності обдарованих учнів у конкурсах, змаганнях, турнірах, олімпіадах; 
• поширюється досвід роботи вчителів та навчальних закладів щодо ефективного впровадженн ... Читати далі - тисни тут
Проглядів матеріалу: 620 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 19.11.2014 | Комментарії (1)

    Ранній вік  – особливий період дитинства, коли кожний день має вагоме значення в розвитку малюка. Пізнання дитиною навколишнього світу за допомогою відчуттів і сприймання створює необхідні передумови для виникнення пізнавальних процесів (мислення, пам'ять, уява). Для дво-трирічної дитини провідним видом діяльності, тобто тієї діяльності в якій максимально повно розвиваються всі психічні процеси: сприймання, уявлення, пам’ять, мислення, мовлення, уява, увага – є предметно-маніпулятивна. Тобто, для того, щоб щось сприйняти, зрозуміти, запам'ятати малюку треба побачити, почути, відчути предмет на дотик, смак, нюх. Це і складає предмет сенсорного виховання малят. Розвинена сенсорика — основа для удосконалення практичної діяльності дитини.

18 листопада на базі Камянського ДНЗ ясла-садок відбувся семінар вихователів молодших груп ДНЗ та НВК  з проблеми: «Сенсорне виховання дітей раннього та молодшого віку – базова компетентність гармонійно розвиненої особистості».

Розпочався семінар екскурсією-оглядом ДНЗ.   Завідуюча Чоботарь М.Г. познайомила учасників    з віковими групами та історією створення закладу.     

Відповідно до плану роботи семінару вихователі переглянули організовану діяльность інтегрованого змісту із сенсорного виховання, а саме:

  • заняття з сенсорного виховання дітей раннього віку «Ведмедикові подарунки»;
  • інтегроване заняття у молодшій групі (розвиток сенсорних здібностей)

«В гостях у казки»;

  • математично – інтелектуальну гру у середній  групі.

 Презентуючи роботу закладу щодо сенсорного виховання завідуюча наголосила, що працюючи з дитиною раннього  та молодшого дошкільного віку, вихователь має пам’ятати, що це найоптимальнішій період у житті дитини для розвитку її сенсорики, моторики й мовлення. Адже цей період називають «Золотою порою» сенсорного виховання, а обмеження зовнішніх вражень породжує у дитини відчуття «Сенсорного голоду», уповільнює її розумовий розвиток. Роль сенсорного виховання у розвитку дітей дошкільного віку безперечна: 9 із 10 усього їхнього розумового багажу – результати діяльності органів чуття.

Активно попрацювали учасники семінару під час інтерактивної гри «А ми робимо так…», яку провела керівник методоб'єднання Аліна Березовська. Слухачі мали змогу поділитися досвідом роботи, створити та презентувати дидактичні ігри з природного  та покидькового матеріалу.

 Завершилася робота круглим столом з усіма учасниками, обміном думками та виробленням рекомендацій.

Проглядів матеріалу: 1613 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 19.11.2014 | Комментарії (0)

     Осінь…  Золота вона, пишна, щедра, багата… Якими тільки словами нагороджена ця пора року. Осінь – чарівниця, вона пригощає яблуками, грушками,  сливами, готує землю під майбутній урожай. У наш садок теж завітала золота Осінь і зустрічали її дошкільнята віршами, оспівували її красу в піснях, грали з гостею в цікаві ігри , водили хороводи,танцювали. Привела Осінь з собою Братів – місяців, Вітерець та Дощик, які звеселяли малят , а «діти  - овочі»  запропонували увазі гостей цікаву інсценівку «Ходить гарбуз по городу». А яке ж свято без сюрпризів та гостинців? Тож на завершення свята щедра Осінь пригощала своїми дарами всіх присутніх.

                                                               Домніка Балан, вихователь – методист. 

 

 

 

 

             

Проглядів матеріалу: 335 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 19.11.2014 | Комментарії (0)


Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

На допомогу

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Листопад 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2020