Четвер, 01.10.2020, 09:18















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 14
Гостей: 14
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2018 » Жовтень » 31

    Уже декілька років поспіль в Черепковецькому ДНЗ відзначають міжнародний день Чорного моря, яке святкується 31 жовтня.

Це свято було засноване для того, щоб звернути увагу людей на необхідність дбайливого ставлення до природи ,тому що за даними « Червоної морської книги» Чорне море займає І місце по забрудненню.

Тільки це зможе зберегти чистоту та красу моря для наступних поколінь. Цього дня вихователі Черепковецького ДНЗ провели бесіди, ігри, заняття присвячені екології Чорного моря.

... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 215 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 31.10.2018 | Комментарії (0)

   У середу, 31.10.2018р., на базі конференц-зали РМЦ, відбулося засідання методичної студії працівників психологічної студії, яке працювало над проблемою: «Соціально-психологічний супровід дітей, постраждалих в наслідок військових дій, а також їх батьків».

Дана тема являється актуальною в країні і в нашому районі зокрема. Адже саме перед працівниками психологічної служби одним із головних завдань залишається психологічний супровід усіх учасників навчально-виховного процесу школи.

У нашому районі є учні зі статусом переселенців та дітей учасників АТО у Михайлівському НВК, Черепковецькій ЗОШ та Кам’янській ЗОШ.

Тому, працівники психологічної служби даних навчальних закладів ділилися досвідом роботи з цього напрямку.

Зокрема Білійчук Л.І., соціальний педагог Кам’янської ЗОШ поділилася з присутніми власним досвідом роботи з дітьми-переселенцями, а їх у школі – 13.

Загалом методична студія працівників психологічної служби складалася з теоретичного і практичного блоків. Теоретичний блок містив в собі знайомство з методичними посібниками, рекомендаціями, корекційними програмами, картками соціально-педагогічного супроводу та діагностичним інструментарієм.

Практичний блок включав себе роботу в групах за трьома модулями, в яких розглядалися проблемні ситуації щодо роботи з учнями-переселенцями та їх батьками.

Також переглядали мультимедійну презентацію «Як допомогти дитині пережити втрату близької людини».

Завершилася робота методичної студії виробленням методичних рекомендацій щодо подальшої роботи та психологічного супроводу даної категорії учнів.

Методист РМЦ    А.І. Колесник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проглядів матеріалу: 232 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 31.10.2018 | Комментарії (0)

    Сьогодні, 31 жовтня 2018 року, на базі  РМЦ відбулося виїзне засідання методичної студії Інституту післядипломної  педагогічної освіти Чернівецької області за участі  доцента кафедри методики викладання суспільно-гуманітарних дисциплін Федунович-Швед Оксани Тарасівни.

 З великим зацікавленням присутні брали участь у дискусіях з приводу участі учнів в Міжнародному  мовно-літературному конкурсі ім. Тараса Шевченка, Міжнародному конкурсі з української мови та  Імені Петра Яцика, конкурсі «Об’єднаймося ж, брати мої!», присвяченому Т.Г. Шевченку, олімпіаді з української мови та літератури.

Своїми здобутками з досвіду підготовки  випускників до ЗНО з української мови та літератури поділилася доцент кафедри методики викладання суспільно-гуманітарних дисциплін Федунович - Швед О.Т.

Такі цікаві нестандартні заходи сприяють удосконаленню  педагогічної майстерності вчителів, розвитку предметних компетентностей.

Щиро дякуємо нашим колегам з ІППОЧО за слушні поради, рекомендації, за плідну співпрацю.

Проглядів матеріалу: 189 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 31.10.2018 | Комментарії (0)

     29 жовтня відбулося районне методоб’єднання вчителів 3 -х класів румуномовних шкіл на актуальну проблему сьогодення «Формування ключових компетентностей молодших школярів через дидактичну гру». Відкрила семінар та ознайомила учасників з планом роботи методист РМЦ Леонтій Е. М., також розкрила теоретичну складову семінару в електронній презентації «Формування ключових компетентностей молодших школярів через дидактичну гру». Практичну складову, а саме моделювання з колегами дидактичних ігор за основними ключовими компетентностями молодших школярів, провела Шородок О. В. – вчитель Карапчівського ліцею. Олена Василівна презентувала присутнім пристендовий - інтегрований урок з математики і літературного читання. Також вчителька свою педагогічну майстерність продемонструвала провівши з учасниками семінару майстер-клас « Різноманіття дидактичних ігор на різних етапах уроку».

По завершенню семінару вчителі 3-х класів підвели підсумки, поділилися враженнями щодо формування ключових компетентностей молодших школярів через дидактичну гру.

Проглядів матеріалу: 204 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 31.10.2018 | Комментарії (0)

    Нова українська школа – це школа самореалізації особистості, школа життєтворчості, школа культурного виховання – особистісно орієнтована школа. Центром інновацій до адаптації нових вимог нової української школи є районний методичний центр.

Сьогодні, 30.10.2018 року на базі методичного центру відбувся районний семінар вчителів 1-х класів шкіл з українською мовою навчання з проблеми: «Форми, методи, види роботи для формування навичок читання, підтримування інтересу першокласників до навчання». Розпочала роботу семінару завідувач РМЦ Намака О.С., яка акцентувала увагу на те, як зробити урок ефективним у розрізі концепції НУШ. Вчителями розглянуто ряд питань щодо формування навичок читання та підтримування інтересу першокласників до читання, опрацьовано вимоги до ведення шкільної документації та формувального оцінювання. Слід відмітити активну участь у роботі семінару керівника РМО Усату О.В.(Коровійська ЗОШ І-ІІІст.), Крайську Д.Г.(Глибоцька гімназія), Чобан С.В.(Кам’янська ЗОШ І-ІІІст.),Гушул Р.Є (Червонодібровський НВК), Чоботор А.В(Чагорська ЗОШ І-ІІІст.), Білійчук О.В(Глибоцький ліцей).

За круглим столом вчителі поспілкувалися з колегами щодо адаптації учнів першого класу у своїх закладах та обмінялися власними ідеями.

Проглядів матеріалу: 171 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 31.10.2018 | Комментарії (0)

Будьте самі шукачами, дослідниками.
Якщо не буде вогника у вас,
вам ніколи не запалити його в інших…
В.О.Сухомлинський

     30 жовтня 2018 року у Грушівському НВК відбулися педагогічні читання на тему: «Творче впровадження спадщини В.О. Сухомлинського в сучасний освітній простір школи».

Під час даного заходу педагоги закладу поділилися досвідом щодо творчого використання в Новій українській школі ідей великого педагога-гуманіста, ознайомилися з багатогранністю таланту, педагогічною спадщиною та філософією В.О. Сухомлинського.

Із вітальним словом до учасників педагогічних читань звернувся директор закладу Попович Аурел Лазорович. Також директор виступив із доповіддю «В.О.Сухомлинський про створення освітнього середовища навчального закладу як умову формування ключових компетентностей школярів».

Заступник директора з навчально-виховної роботи Зінкевич Дана Віорелівна наголосила на тому, що великий педагог вважав, що сердечність, як особлива морально-духовна якість педагога, має бути обов’язковою рисою; закликала так організувати освітній процес, щоб почуття чуйності, піклування, радості торкнулися кожної дитини.

Про необхідність впровадження педагогічної спадщини Василя Сухомлинського у роботі з учнями молодшої школи через систему творчих уроків та позакласних заходів повідомила вчитель початкових класів Мудрак Марія Григорівна. Педагог наголосила про доцільність використання позитивних педагогічних засобів і методів, а саме: поваги, заохочення, зосередження на позитивному.

Вихованню громадянина-патріота в системі ціннісних орієнтацій науково-педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського приділив увагу вчитель української мови та літератури Оленюк Василь Олександрович.

Вчитель румунської мови та літератури Галушка Жанна Іллівна наголосила на тому, що розвиток творчих здібностей та виховання кращих людських якостей школярів формується засобами слова, як описував у своїх книгах видатний педагог.

Здоров’я підростаючого покоління є невід’ємною складовою загальнолюдських цінностей держави. Педагогічна система В.О. Сухомлинського розкриває максимум можливостей для формування та збереження здоров’я школярів. Про реалізацію ідей В.О.Сухомлинського щодо захисту життя дітей, збереження і зміцнення їх здоров’я, фізичне виховання і розвиток розповів вчитель фізичної культури Вільчак Дорел Дмитрович.

Також до нас завітала наша колега, колишня вчителька англійської мови нашого закладу Парфеній Данієла Валеріївна, яка побувавши за кордоном поділилася баченням сучасної школи в інших європейських країнах.

Атмосфера педагогічних читань засвідчила про загальний інтерес присутніх до питань, що обговорювалися, творчу підготовку доповідей (електроні презентації, фотоілюстрації, власні творчі наробки).

Педагогічні читання викликали жвавий інтерес та активне обговорення сере ... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 182 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 31.10.2018 | Комментарії (0)


Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

На допомогу

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2020