Субота, 26.09.2020, 07:39















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2018 » Жовтень » 26

     Виховання учнівської молоді – майбутньої еліти нашого народу – набуває особливого, державного значення. І тому заступник директора з виховної роботи є тією людиною в навчальному закладі, від якої залежить конкретна виховна політика та умови, що стимулюють і спрямовують діяльність всіх учасників виховного процесу. Від його компетенції у сфері виховання, рівня знань, загальної культури, професійних та людських якостей великою мірою залежить ефективність і результативність виховної роботи.

24 жовтня 2018 року методичним центром управління освіти Глибоцької райдержадміністрації було проведено засідання «Школи молодого заступника директора з виховної роботи та педагога організатора». На засідання розглядались такі питання, як: створення системи виховної роботи закладу освіти, перспективи та пріоритетні напрямки роботи; організація діловодства у ЗЗСО; аналіз виховного заходу, виховної справи, уроку.

Досвідом роботи з питань організації роботи з класними керівниками у закладі освіти з молодими колегами поділилася Простебі Мар'яна Миколаївна – заступник директора з виховної роботи Коровійського ЗЗСО.

Метою Школи ознайомити молодих заступників із моделлю річного виховного плану роботи ЗЗСО, нормативно-правовою документацією з виховної роботи та плануванням роботи заступника директора з виховної роботи (річне, семестрове, щоденне), створення якісної моделі виховної роботи закладу освіти.

Побачити щось нове, навчитися реалізовувати його у своїй роботі – завдання, що мотивувало всіх учасників засідання, адже професійна майстерність завжди є наслідком досить тривалої практичної праці, осмисленої і наповненої вдумливими міркуваннями над проблемами своєї професійної діяльності.

Підводячи підсумки роботи засідання усі присутні висловили свої побажання, пропозиції щодо подальшої роботи.

Проглядів матеріалу: 151 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 26.10.2018 | Комментарії (0)

   Фахова майстерність вчителя як один із компонентів

підвищення якості освіти

25 жовтня 2018 року на освітянському просторі Глибоцького району Чернівецької області відбувся районний семінар вчителів біології та хімії з проблеми: «Фахова майстерність вчителя як один із компонентів підвищення якості освіти». Координатором заходу була Блисенко Ольга Василівна, методист Управління освіти Глибоцької РДА, яка запропонувала формат проведення об’єднаної зустрічі двох закладів освіти. Пропозиція знайшла підтримку вчителів біології та хімії Волоківської ЗОШ І-ІІІ ступенів (Тіміш Р.Я., Цуркан М.К.) та Багринівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (Горечка М.І.) на базі якої саме проводився захід.

Багринівський заклад освіти привітно зустрів вчителів хімії та біології Глибоччини та вразив одразу своїм оновленим зовнішнім виглядом. Директор школи, Акатріні М.М., запропонував відвідати новостворений музей історії освіти в селі та презентував візитку школи.

З досвіду роботи вчителя біології Волоківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Тіміш Родікі Яковлівни була розкрита тема «Підвищення фахового рівня педагога – шлях до методичної майстерності». Основні тези презентації: компетентність, компетентнісний підхід, професійна компетентність, компетентний педагог, методична компетентність. Визначено актуальні напрямки розвитку та удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників. Привернута увага щодо поглиблення знань сучасних тенденцій розвитку науки, зокрема педагогіки, педагогічної інноватики, педагогічної психології тощо. Перехід від науково-теоретичних аспектів теми у практичну площину відбувся через піраміду навчання за методом перевернутого навчання. Обмін досвідом, навчання інших, практичні роботи, рольові ігри, обговорення в групах, демонстрації тощо є дієвими формами впровадження яких збільшує відсоток засвоєння знань, відповідно сприяє підвищенню якості освіти.

Цікавим, незвичайним для формату семінарів виявився урок у 8 класі «Характеристика хімічних елементів за їхнім положенням в періодичної системі та будовою атома» який провела вчитель хімії Волоківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цуркан Моніка Костянтинівна. Урок засвоєння нових знань відповідав формату конкурсу «Вчитель року», тобто вчитель працювала вперше з даним класом. Треба визначити майстерність педагога та його фахову підготовку. Саме за змістовну науково-теоретичну частину заняття оцінено на високому рівні вчителями.

Комбінований урок біології у 7 класі «Паразитичні безхребетні тварини» провела вчитель біології Багринівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Горечка Мар’яна Іванівна. У своєї роботі вчитель використала низку інтерактивних форм та методів діяльності з учнями. Більшість принципів інтерактивного навчання витримано вчителем. Слова Джудіт Рен’ї : «Учні мають розповідати один одному та світові про те, що вони знають, для того щоб виявити, що саме вони знають. Розповідаючи всім іншим, вони тлумачитимуть світ так, як його бачать» саме про цій урок.

Методичні поради, питання щодо підготовки до Всеукраїнських учнівських олімпіад з біології, хімії та екології, рішення розрахункових задач з хімії, підведення підсумків та вироблення рекомендацій семінару у формі круглого столу який провела Блисенко О.В., підвела всіх учасників районного семінару до висновку – обмін досвідом педагогів - це завжди взаємозбагачення.
 

 

 

... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 260 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 26.10.2018 | Комментарії (0)

       На таку тему 23 жовтня відбувся семінар вчителів математики району на базі Турятського НВК.

Відкрила засідання методист РМЦ Трошина Н.В., яка ознайомила присутніх з планом семінару та вказала на основні завдання сучасного вчителя математики. БДиректор НВК Гуштюк Н.Д. ознайомила учасників семінару з історією школи, її проблемами та успіхами, супроводжуючи розповідь слайдами,. Заступник директора з НВР Дудуц Н.К. продемонструвала презентацію на тему: «Інтегроване навчання як чинник оптимізації природничо-математичних дисциплін». А вчителі Гушу М.С. та Гушу Д.М. провели пристендові уроки: інтегрований урок алгебри у 7 класі «Одночлен і його стандартний вигляд» та урок алгебри у 9-Б класі «Розв’язування квадратних нерівностей графічним методом». Учасники семінару познайомились із практикою включення в уроки математики історичних та географічних фактів, літературних творів, необхідну участь учителів історії, фізики, літератури, географії.

Пов’язавши математичні дані із історичними датами нашого краю, учасники семінару відвідали музей під відкритим небом у Чернівцях.

На засіданні «Круглого столу» вчителі під керівництвом Трошиної Н.В. та керівника МО Білої З.В. обговорили питання:

- Всеукраїнські предметні олімпіади

- Математичний конкурс «Кенгуру»

- Аспекти ЗНО – 2019

- Атестація вчителів та курсова перепідготовка

Підсумовуючи побачене і почуте, учасники семінару виробили та затвердили методичні рекомендації.

 

 

 

 

&n ... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 186 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 26.10.2018 | Комментарії (0)


Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

На допомогу

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2020