18 листопада 2015 року на базі РМЦ відбувся методичний диспут вчителів 3-х класів з проблеми «Продуктивний урок – основна організаційна форма розвитку творчості учнів». Методист РМЦ Леонтій Е. М. ознайомила учасників з планом та завданнями семінару, наголосила на актуальності теми та важливості питань, що обговорюватимуться, також акцентувала, що сучасний урок – це твір мистецтва, де вчитель уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня, його активного розумового зростання, глибокого й осмисленого засвоєння знань, формування його моральних основ. Презентувала « Вимоги до сучасного уроку».
Обмінювались своїм досвідом з питання «Нестандартні форми навчання на уроках » Василаш А. Г. – вчитель Тереблеченської ЗОШ , Попеску М. Г. – вчитель Грушівського НВК. Про використання різновидів наочності на уроках розповіла Марку В. В. – керівник М/О .
Майстер – клас «Застосування ігрових технологій на уроках в початкових класах» проводила Магас Г. І.- вчитель Димківського НВК.
На завершення семінару методист Леонтій Е. М. визначила :« Будь-який творчий підхід, використання інноваційних методів, новітніх технологій, запровадження нових цікавих форм роботи з учнями – сприяє вихованню і розвитку творчих здібностей молодших школярів. Як сказав В.Сухомлинський: «У кожної дитини є розум і здібності». Наше завдання як учителя, педагога, вихователя – виявити у дітей ці здібності, формувати їх у процесі діяльності».
З урахуванням зауважень та пропозицій учасників були прийняті рекомендації щодо організації продуктивного уроку в початкових класах та підвищення педагогічної майстерності вчителів.
|