Вівторок, 19.03.2024, 04:40















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2015 » Листопад » 20
   Учні 5-11 кл. зібралися в актовій залі на лінійку-реквієм, щоб відзначити День Гідності та Свободи. Підготували лінійку - актив учнів 11 класу. У ході її проведення діти переглянули відеоролик про події 2013 року на Майдані в Києві. Одинадцятикласники  підготували коротку інформацію про листопад 2013 року, інсценували прощання з єдиним сином-студентом, який загинув від куль беркутівців та продекламували найемоційніші вірші, які були написані майданівцями. Наприкінці лінійки вся школа вшанувала героїв Майдану хвилиною мовчання. А завершили лінійку учениці 8-Б класу з піснею "Ми не хочемо війни".

 

   

 

Проглядів матеріалу: 451 | Завантажив: Коровійська_ЗОШ | Дата: 20.11.2015 | Комментарії (0)

      «Патріотизм – серцевина людини,

основа її активної позиції»

 В.О. Сухомлинський

 Одним із завдань дошкільної освіти, визначених у статті 7 Закону України «Про дошкільну освіту»  є виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до рідної мови, національних цінностей українського народу. 
     Виховання любові до Батьківщини, до своєї Вітчизни – завдання надзвичайно складне, особливо коли мова йде про дітей дошкільного віку. І саме тому, з метою розширення та підвищення рівня поінформованості вихователів дошкільних навчальних закладів району щодо питань національного виховання дошкільників в умовах сьогодення, розкриття шляхів реалізації завдань патріотичного виховання як складової національного виховання через призму Базового компоненту дошкільної освіти 18 листопада  2015  року  на базі Луковицького ДНЗ    відбувся  районний семінар вихователів старших груп ДНЗ та НВК на тему: «Патріотичне виховання засобами інтегрованої освітньої діяльності».

    Мета семінару:  підвищити рівень теоретичної підго­товки педагогів щодо питань патрі­отичного виховання дошкільників в умовах сьогодення; розкрити необхідність посилення громадянського виховання у ДНЗ; удосконалити знання педагогів щодо змісту, принципів, закономірностей, ме­тодів та організаційних форм громадянського виховання дітей дошкільного віку.

Завдання:

  • методичні: сприяти оволодінню педагогами осно­вними засобами цілеспрямованого впливу на формування особистості до­шкільників, методикою організації ди­тячого колективу; розширити та уточнити знання з осно­вних напрямів патріотичного вихован­ня дітей дошкільного віку.
  • пізнавальні: ознайомити із засобами формування наукової світоглядної і громадської позиції, суспільної активності, залучення до виховного процесу батьків.
  • практичні: удосконалити уміння і навички орга­нізації громадянського виховання до­шкільників.

   Знайомлячи педагогів з роботою  закладу,   завідуюча  С. Л. Топольницька, наголосили, що саме в цей час питання національно – патріотичного виховання молодого покоління особливо актуальне, а патріотизму не вчать, його виховують. Під час ділової гри вихователі пригадали форми і методи організації роботи, основні завдання патріотичного виховання дошкільників відповідно Базового компоненту дошкільної освіти.

     У ході семінару учасники мали змогу переглянути та проаналізувати інтегровані заняття, проведені вихователями  К. Комендант  «Тепло долонь, і розуму, і серця я Україні милій віддаю» та М. Сегедин  «Ми діти твої, Україно». Вихованці продемонстрували свої знання з народознавства, розвитку мовлення та художньо-естетичного розвитку. Неможливо було без захоплення дивитися на дітей, які із запалом виконали танцювальну композицію «Моя батьківщина – Україна». До глибини душі зворушило присутніх виконання маленькими вихованцями Гімну України. З їхніх уст він лунав наче молитва за нашу державу, за мир, за світле майбутнє для кожної дитини.  

      Підсумовуючи роботу семінару, методист РМЦ Л. Петрик наголосила на необхідності підвищення рівня методичної роботи у ДНЗ з питань патріотичного виховання, розуміння педагогічними працівниками актуальності даної проблеми,  адже дитина, маленький громадянин України, стане патріотом тоді, коли ідея добра буде частиною її істоти, невіддільною від її думок, поглядів, переконань.

Проглядів матеріалу: 682 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 20.11.2015 | Комментарії (0)

   Відповідно до Указу Президента України "Про День Гідності та Свободи" а також відання належної шани патріотизму й мужності громадян, які восени 2004 року та у листопаді 2013 року- лютому 2014 року постали на захист демократичних цінностей, прав і свобод громадян в Червонодібровському НВК 20 листопада відзначалось День Гідності та Свободи. 
- На перших уроках вчителями - предметниками проведено п'ятихвилинки, на яких вчителі розповіли про утвердження в Україні ідеалів свободи і демократії, донесли об'єктивну інформацію про доленосні події в Україні початку ХХІ століття, а також віддали належну шану патріотизму й мужності громадян. 
- Педагогом-організатором  Арманаш О.Д проведено урочисту лінійку "День Гідності та Свободи" на якій вшанували пам'ять Небесної сотні та всіх героїв АТО. Після лінійки  продемонстровано фільм "Революція Гідності" для учнів старших  класів. 

-Проведено конкурс малюнків,присвячених Революції Гідності та Помаранчевій революції
- Випущеано стінівку "Україна - це територія гідності та свободи" про буремні дні Помаранчевої революції 2004 року та Революції Гідності 2014 року.

                                              Педагог-організатор  Червонодібровського НВК :Арманаш О.Д.

Проглядів матеріалу: 528 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 20.11.2015 | Комментарії (0)

   Українознавство як система знань про Україну і українство постало в нашій освіті як важливий і незаперечний засіб реалізації національної ідеї та національного виховання.  Вчительський колектив Чагорської ЗОШ   І-ІІІ підтримує  ідею  формування української нації. Вже стали традицією у школі проведення  тижнів  українознавства  в листопаді-місяці.

 В рамках тижня, 17 листопада, відбувся конкурс сорочок – вишиванок «А сорочка мамина біла-біла». Адже сорочка – це не просто елемент одягу.  Вона несе в собі енергетику людини, є оберегом для свого господаря.  Тому, вишиваючи сорочку,  ретельно підбираються  і орнамент, і вишивальна техніка, і гама кольорів вишивки.

У  конкурсі  брали  участь  учні 1-11 класів. Вони розповідали історію своєї вишиванки, змагались у ораторських здібностях.  Виступи були цікавими ,змістовними та неординарними. Журі високо оцінило підготовку конкурсантів. Переможці будуть відзначені під час закриття тижня українознавства.

 

 

Проглядів матеріалу: 403 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 20.11.2015 | Комментарії (0)

 Проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності в Глибоцькому ліцеї.  Згідно плану ліцею та з метою пропаганди здорового, активного способу життя, вивчення і використання на практиці правил основ безпеки життєдіяльності, попередження загибелі та травматизму дітей при виникненні різного роду надзвичайних ситуацій в закладі проведено ряд заходів:

1. Тематична лінійка «Бережемо своє здоров’я»
2. Бесіди, години спілкування, вікторини за такою тематикою: «Я сам вдома», «Поводження з електроприладами», «Правила поводження при виявленні незнайомих предметів», «Правила поводження на ігровому майданчику», «Де ми катаємося на велосипедах», «Я і Інтернет».
3. На уроках Захисту Вітчизни повторили правила надання першої медичної допомоги.
4. Поновлено куточки з основ безпеки життєдіяльності.
5. Проведено зустрічі з працівниками ДСНС. Загарюк Лариса Іллівна розповіла учням про заходи пожежної безпеки, про дії у разі виявлення підозрілих і вибухових пристроїв. Роздала школярам пам’ятки.
6. Провели бесіди про здоровий спосіб життя вчителі на уроках етики, основ безпеки життєдіяльності.
 

Проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності в Глибоцькому ліцеї.Проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності в Глибоцькому ліцеї.
 
 
Проглядів матеріалу: 552 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 20.11.2015 | Комментарії (0)

      18 листопада 2015 року на базі РМЦ відбувся  методичний диспут вчителів 3-х класів з проблеми «Продуктивний урок – основна організаційна форма   розвитку творчості учнів». Методист РМЦ  Леонтій Е. М. ознайомила учасників з планом та завданнями семінару, наголосила на актуальності теми та важливості питань,  що обговорюватимуться, також акцентувала, що сучасний урок – це твір мистецтва, де вчитель уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня, його активного розумового зростання, глибокого й осмисленого засвоєння знань, формування його моральних основ. Презентувала « Вимоги до сучасного уроку».

Обмінювались своїм  досвідом з питання «Нестандартні форми навчання на уроках » Василаш А. Г. – вчитель Тереблеченської ЗОШ , Попеску М. Г. – вчитель Грушівського НВК. Про використання різновидів наочності на уроках розповіла Марку В. В. – керівник М/О . 

Майстер – клас «Застосування ігрових технологій на уроках в початкових класах»  проводила Магас Г. І.- вчитель  Димківського НВК.

 На завершення семінару  методист Леонтій Е. М. визначила :« Будь-який творчий підхід, використання інноваційних методів, новітніх технологій, запровадження нових цікавих форм роботи з учнями – сприяє вихованню і розвитку творчих здібностей молодших школярів.  Як сказав В.Сухомлинський: «У кожної дитини є розум і здібності». Наше завдання як учителя, педагога, вихователя – виявити у дітей ці здібності, формувати їх у процесі діяльності».

 З урахуванням зауважень та пропозицій учасників були прийняті рекомендації щодо організації  продуктивного уроку в початкових класах та підвищення педагогічної майстерності вчителів.

Проглядів матеріалу: 954 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 20.11.2015 | Комментарії (0)

   17 листопада 2015 року у Києві відбувся VIII з’їзд Профспілки працівників освіти і науки України, який підбив підсумки роботи організації за п’ять років. 

У роботі заходу взяли участь Голова Профспілки Георгій Труханов, заступники Голови Профспілки Сергій Романюк та Любов Гарбаренко, Голова Федерації профспілок України Григорій Осовий, народний депутат України Тарас Кремінь, заступник Міністра освіти і науки України Павло Хобзей, Національний координатор Міжнародного бюро праці в Україні Сергій Савчук, делегати зїзду від обласних організацій, закордонні гостіЄвропейський директор Європейського комітету профспілок освіти Мартін Рьомер, Голова Профспілки болгарських вчителів Янка Такева, запрошені, ЗМІ

На порядок денний було винесено наступні питання:

звіт Центрального комітету Профспілки працівників освіти і науки України за період 2010-2015 років;
звіт Контрольно-ревізійної комісії Профспілки;
вибори Голови Профспілки та його заступників.
формування ЦК Профспілки працівників освіти і науки України
вибори Контрольно-ревізійної комісії Профспілки, Статутної та Мандатної комісій ЦК Профспілки.

У звітній доповіді Георгій Труханов, зокрема зазначив, що захист трудових, соціально-економічних прав та інтересів спілчан відбувався в умовах змін в суспільно-політичному житті держави, кризових явищ, падіння економіки, багатократного підвищення комунальних тарифів та цін на товари і послуги з використанням усіх передбачених законодавством форм і методів роботи. Але Профспілкою не допущено змін низки законів, постанов Верховної Ради України, що передбачали звуження соціально-економічних інтересів працівників галузі. 

Спільними силами Профспілки та обласних ланок заблоковано наміри влади збільшити показник кількості студентів на 1 викладача до 18 осіб. Збережено нормативи визначення кількості ставок викладачів вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації й не допущено їх передачі на фінансування з місцевих бюджетів.

Збережено законодавчо встановлені норми статей 61 та 57 закону «Про освіту» щодо фінансового забезпечення освітньої галузі, рівня посадових окладів педагогічних і науково-педагогічних працівників, умов оплати праці спеціалістів закладів освіти, а також норми навчального навантаження вчителів, керівників гуртків, вихователів та наповнюваності класів загальноосвітніх та груп дошкільних і позашкільних навчальних закладів, поділу класів на групи. 
Опротестовано низку запропонованих Кабінетом Міністрів України заходів «шокової терапії». 

Голова профспілки наголосив, що не допущено запровадження Методики віднесення посад працівників бюджетної сфери до розрядів ЄТС та Урядової постанови про вдосконалення умов оплати праці працівників установ, адже її норми не відповідали гарантіям статті 57 освітянського закону. Врегульовано питання про роботу за сумісництвом працівників, які переміщуються з районів проведення АТО. ЦК Профспілки своєчасно реагував на звернення працівників шкіл, розташованих в зоні проведення АТО, для своєчасної виплати заробітної плати. 
Також до сьогодні триває судовий процес щодо відстоювання реалізації права педагогічних та бібліотечних працівників на встановлення надбавок та доплат у фіксованому розмірі 20% та 50% посадового окладу. 

За словами Георгія Труханова залишається низка трудових та соціально-економічних питань, які потребують нагального вирішення. Це – підвищення розміру мінімальної заробітної плати, прожитковий мінімум, який повинен враховувати оновлений набір продуктів харчування, товарів і послуг, необхідних для задоволення основних соціальних і культурних потреб людини. Вимагає підвищення розмір посадового окладу працівника І тарифного розряду ЄТС на рівні, що перевищує мінімальну заробітну плату, підвищенням тарифних коефіцієнтів, які б забезпечили законодавчо гарантований статтею 57 Закону України «Про освіту» рівень оплати праці педагогічних, науково-педагогічних працівників, спеціалістів системи освіти.

Зараз триває активна робота над опрацюванням нової редакції проекту закону «Про освіту», розробленого Міносвіти. І позиція Профспілки чітка – він у жодному разі не повинен погіршувати зміст і обсяг існуючих ... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 520 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 20.11.2015 | Комментарії (1)

      З метою пропаганди здорового, активного  способу життя, вивчення і використання на практиці правил основ безпеки життєдіяльності, попередження травматизму, уникнення надзвичайних ситуацій в Кам'янському ДНЗ з 9 по 16 листопада проводився Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності.

     Педагогами закладу виготовлено та поповнено міні методкабінети посібниками, відповідним дидактичним матеріалом; оновлено атрибути до сюжетно – рольових ігор «Автосервіс», «Водії», «Пожежники», «Лікарня», «Аптека».

      В цікавих ігрових ситуаціях «Один удома», «Зустріч з незнайомцем», «Безпека в побуті», «Ми пішоходи» та бесідах на тему: «Сірники малі – біда велика», «Обережно – природні лиха!», «Друзі природи» з дошкільнятами закріплено правила безпечної поведінки .

   Мудра народна приказка «Береженого і Бог береже» знайома нам усім. Саме на виховання почуття обережності у дітей, вміння передбачати наслідки свого вчинку чи своєї поведінки, адекватно оцінювати власні можливості й діяти за певними правилами і була спрямована навчально-виховна робота педагогічного колективу закладу в рамках тижня безпеки.

                                                Домніка Балан, вихователь-методист закладу

 

 

 

 

 

 

 

 

Проглядів матеріалу: 545 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 20.11.2015 | Комментарії (0)


Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Листопад 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024