Субота, 20.04.2024, 13:43















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2015 » Листопад » 18 » Життя і здоров’я – найцінніша скарбничка людини та дитини
09:20
Життя і здоров’я – найцінніша скарбничка людини та дитини

   Згідно річного план Старововчинецького ДНЗ з 09 по 16 листопада 2015 року в закладі було проведено «Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності».

Сьогодні проблема безпеки розглядається, як базисна потреба людини, тому на дошкільний заклад покладається відповідальність за цілеспрямоване формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику для життя. Отож, перед колективом нашого ДНЗ ми поставили такі завдання:

- підвищення ефективності навчально-виховної роботи з дітьми з питань  - особистої безпеки та захисту життя;

- поглиблення теоретичних знань та закріплення практичних навичок вихователів щодо формування у дошкільнят ціннісного ставлення до власного здоров’я і життя;

- пропагувати здоровий спосіб життя серед батьків та їх дітей;

- інтегрування родинного і суспільного виховання з проблеми безпеки життєдіяльності дитини.

Робота з безпеки життєдіяльності планується згідно Базового компоненту та Програми «Дитина».

По всіх  розділах містяться такі питання: безпека в побуті, на спортивних та ігрових майданчиках, під час перебування в групі, пожежна безпека,   електротравматизм, безпека під час грози, повені, інших стихійних лих, безпека праці, особиста гігієна та здоровий спосіб життя.

Творчою групою  «Планування освітнього процесу» розроблений план  проведення «Тижня безпеки» (дод.№1) тематичний  план на тиждень:

- вівторок: «Я і вулиця!»; (правила дорожнього руху та поведінка дітей на вулицях міста)

- середа: «Увага – небезпека!» (пожежна безпека);

 -  четвер: «Один дома, свої – чужі;

- п’ятниця: «Життя і здоров’я – найцінніша скарбничка людини та дитини»»;

- понеділок: «Навчання для малюків».

Роботу проводили із залученням дітей до різних форм роботи: заняття, ігрова діяльність, театралізована діяльність, свята та розваги, конкурси, бесіди (індивідуальні, групові та колективні), екскурсії, читання художньої літератури з використанням українського фольклору, самостійно-художня діяльність, психогімнастика, пошуково-дослідницька діяльність, моделювання ситуацій та їх розв’язання.

Робота проводилася згідно плану проведення тижня. Всі заходи, які були заплановані – вчасно проведені. Діти добре засвоїли норми та правила безпеки. Підтвердженням цьому став навчальний тренінг: «Навчання для малюків!» В цьому тренінгу прийняли участь діти  молодшого, середнього і старшого дошкільного віку та дорослі. Він показав, що 75% дітей добре орієнтуються в навколишньому середовищі, дисципліновані, і в них є навички та вміння слухати і чути дорослого та однолітків.

Здійснювали цільові екскурсії:  на кухню, пральню, педагоги водночас формували у дітей уявлення про те, що вогонь і електрика потрібна людині, однак, при недбалому та неуважному відношенні до цього, представляє небезпеку для життя, а також для всього того, що створено руками людини; по вулицях села ;  пожежну частину, для розширення знань дітей про працю пожежника, відповідальність за життя та здоров’я людей.

У 90% дітей середнього та старшого віку є навички користування побутовими електроприладами (телевізорами, магнітофонами, прасками, чайниками).

Всі діти старшого дошкільного віку, без винятку знають номер телефонів пожежної частини (101), міліції (102), швидкої допомоги (103), вміють користуватися ними у випадку необхідності. Свої дії діти закріплюють в дидактичних іграх та сюжетно-рольових іграх, всі ситуації супроводжуються розповіддю, показом, демонстрацією та поясненням вихователя про небезпеку та наслідками зневажливого звертанням з ними.

Педагоги піклуються про те, щоб перед вихованцями розкрився зміст дії, її ціль та засоби рішення, і по можливості пропонувати дітям самостійно шукати рішення поставлених завдань. Вихователі та спеціалісти дуже ефективно попрацювали над тим, щоб діти засвоїли правила, чого не слід робити:

-          при відсутності дорослих  вмикати побутові електроприлади;

-          розпалювати вогонь без нагляду дорослих;

-          грати з сірниками та на дорозі, та інші.

В  дитячому закладі впродовж тижня працював виставочний зал, де розміщувалися роботи дітей за тематиками, дітям надавалася можливість ще раз повернутися у тему безпеки, з’ясувати необхідність збереження здоров’я.

Впродовж  тижня  велася робота з батьками через: групове та індивідуальне консультування, інформацій листи, залучення батьків до  роботи ДНЗ з цього питання, стенди по безпеці життя, організовувались виставки робіт батьків та їх дітей.

В плануванні, організації, участі в заходах, присвячених «Тижню безпеки» приймали активну участь: музичний керівник, інструктор з фізичної культури, помічники вихователів та інші спеціалісти.

 К.М. Горечка

 

Переглядів: 684 | Додав: Ulia_RMC | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Листопад 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024