Четвер, 25.04.2024, 17:46















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2015 » Квітень » 08

  Вітаємо учня 11 класу Багринівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Іонуцу Аврама Івановича,

який посів ІІ місце на ІІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання (дивись протоколи нижче) та його вчителя, вчителя трудового навчання (технічна праця) Багринівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Карпюка Івана Івановича.

    3 квітня на базі ЗОШ №24 м. Чернівців розпочався був III етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання.

Перед урочистим відкриттям спілкувалися із схвильованими учасниками, та хвилювання, напевно, тільки ззовні, а всередині – впевненість у своїх силах, наполегливість, чітка мета – перемога.

«Не боюся поразки, - переконує учень 11 класу Шиловецької ЗОШ I-III ступенів Хотинського району Карвацький Назар, - адже як говорив свого часу Гельвецій «Щоб здивуватися, потрібна мить, а щоб зробити дивовижну річ, потрібні роки терпіння і наполегливої праці». Вважаю, що якщо не вдасться отримати перемогу сьогодні – я отримаю її іншим разом. Терпіння і наполегливість – ось головні принципи, якими я керуюся».

Учень 11 класу Багриніської ЗОШ I-III ступенів Глибоцького району Іонуца Аврам також поділився формулою успіху: «Вважаю, що головне не хвилюватися. Треба налагодити атмосферу співдружності із суперниками і тоді усім буде комфортно працювати. Переконаний, що запорукою успіху в олімпіаді з трудового навчання є точність і старанність».

Урочисте відкриття олімпіади проходило за участі начальника управління освіти і науки Департаменту освіти і науки облдержадміністрації, голови оргкомітету Куриша Юрія Миколайовича; координатора із заочної освіти Інституту фізико-технічних та комп’ютерних наук ЧНУ ім. Ю.Федьковича, доцента, кандидата педагогічних наук, голови журі Давидовича Віктора Олександровича; заступника директора з науково-методичної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидата історичних наук Богачик Тамари Степанівни; методиста науково-методичного центру природничо-математичних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, секретаря журі Воскобойника Юрія Миколайовича; заступника директора з виховної роботи ЗОШ № 24 Антоненко Олени Олександрівни.

З вітальним словом до юних олімпійців звернувся начальник управління освіти і науки Департаменту освіти і науки облдержадміністрації Куриш Юрій Миколайович, який представив президію олімпіади та зазначив: «Як писав свого часу великий педагог Василь Олександрович Сухомлинський «Кожний юнак, кожна дівчина повинні знати, що, навчаючись у школі, їм треба готувати себе до праці, до того, щоб створювати цінності, корисні для людини, для суспільства». Шановні олімпійці, я впевнений, що ваша праця присвячена саме рідній державі, спрямована саме на суспільне благо». Також Юрій Миколайович висловив слова щирої вдячності педагогам, які готували школярів та підкреслив, що надіється на те, що їхні зерна знань і мудрості, які вони сіяли роками, дадуть під час олімпіади хороші плоди.

Координатор із заочної освіти Інституту фізико-технічних та комп’ютерних наук ЧНУ ім. Ю.Федьковича, голова журі Давидович Віктор Олександрович, звертаючись до учасників олімпіади зауважив, що цей день – це справжнє свято, свято демонстрації знань учнів. Віктор Олександрович побажав олімпійцям не хвилюватися, збагатитися інтелектуально та досягти нових вершин у своїй діяльності.

Заступник директора з науково-методичної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області Богачик Тамара Степанівна також привітала учасників з початком олімпіади, та закцентувала: «Народна мудрість говорить про те, що роботящі руки гори вернуть і я вірю, що своєю працею, своїм маленьким внеском ви зможете зробити щось, що стане порухом для більшого, вагомішого». Окрім того, Тамара Степанівна подякувала педагогам за їхню титанічну працю, підкресливши, що вони цією працею формують нашу молоду інтелектуальну еліту, наше майбутнє.

Методист науково-методичного центру природничо-математичних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області Воскобойник Юрій Миколайович розповів про особливості проведення олімпіади та звернув увагу учасників олімпіади на обов’язковості дотримання правил техніки безпеки. 

Заступник директора з виховної роботи ЗОШ № 24 Антоненко Олена Олександрівна окреслила головні організаційні моменти, а також побажала учасникам успіхів, нових творчих злетів і досягнень.

В олімпіаді взяли участь 28 учнів 11-х класів – 14 дівчаток та 14 хлопчиків. Змагання юних майстрів проходитимуть два дні і складатимуться із трьох турів: комплексної роботи, теоретичного туру та захисту проектів. Сьогодні юні знавці трудового навчання виконували пр ... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 992 | Завантажив: Микола | Дата: 08.04.2015 | Комментарії (0)

   Члени Колегії розглянули: концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді; стан та проблеми надання психологічної допомоги суб’єктам освіти в умовах АТО на сході країни, наповнення курсу зарубіжної літератури у школі, проведення конкурсу оригінал-макетів підручників для 4-х і 7-х класів та відзначення працівників галузі освіти і науки державними нагородами України. 

   Доповідачем з питання національно-патріотичного виховання  виступив Міністр і повідомив, що відповідно до доручення Уряду щодо запровадження в закладах освіти національно-патріотичного виховання,  у Міністерстві розробили Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді. Саме цей документ тривалий час знаходився на громадському обговоренні на офіційному веб-сайті Міністерства. 

   Концепція включає в себе як ідеї української спадщини, так і перспективи розвитку гармонійного громадянського суспільства. «Мова йде про виховання громадян України, до якої б національності, етнічної групи, народності вони не належали, адже у них спільне майбутнє - в Україні», - пояснив Міністр освіти і науки.

   Як повідомив Сергій Квіт, пропозиції  та зауваження, що надійшли в МОН за  час обговорення, не містять концептуальних заперечень розробленого документу, але в концепції необхідно правильно розставити наголоси. «Не повинно бути протиріч між громадянським та українським суспільством», - підкреслив Міністр.

   Стосовно пропозиції про залучення до виховання молоді учасників Революції гідності та АТО, які не мають педагогічної освіти, Сергій Квіт повідомив, що Міністерство разом з волонтерськими організаціями вже впроваджує ініціативу, відповідно до якої такі люди можуть отримати освіту за такими напрямами підготовки як право, ІТ-технології, а також педагогіки.

   Міністр підкреслив, що національне-патріотичне виховання, це справа не окремих предметів чи окремих вчителів, а всього навчального закладу, всього суспільства.

   Сергій Квіт зазначив, що всі слушні пропозиції від членів Колегії МОН будуть враховані і на основі концепції Національна академія педагогічних наук України розробить план заходів з її виконання та методичні рекомендації, які будуть розглянуті на наступній Колегії МОН.

   Академік-секретар відділення психології, вікової фізіології та дефектології Національної педагогічної академії наук України Сергій Максименко розповів про стан та проблеми надання психологічної допомоги суб’єктам освіти в умовах АТО на сході країни.

   Зокрема він повідомив, що Інститутом психології імені Г.С. Костюка НАПН України в березні 2014 р. було створено Кризовий центр медико-психологічної допомоги, мета якого полягала, з одного боку, у наданні безпосередньої психологічної допомоги постраждалим унаслідок психотравмівних подій, а з другого – у проведенні психогігієнічної та навчально-методичної роботи серед волонтерів-психологів. Сьогодні Кризовий центр надає допомогу переселенцям з Криму та сходу України.

  За словами Сергія Максименка, в умовах розв’язаної проти України гібридної війни робота з надання психологічної допомоги населенню стає одним з найважливіших напрямів забезпечення національної безпеки і, отже, потребує законодавчого, нормативно-правового та організаційного врегулювання на загальнодержавному рівні всього комплексу питань, пов’язаних з її виконанням. 

   На засіданні Колегії окремо розглядалось питання щодо курсу зарубіжної літератури в загальних середніх навчальних закладах. Доповідач, заступник Міністра освіти і науки Максим Стріха, зазначив, що у 2010 році курс «Зарубіжної літератури» було перейменовано на «Світову літературу» та переформатовано. За словами заступника Міністра, цей процес був зумовлений тим, що в курс світової літератури колишнім керівництвом МОН було закладено вивчення творчості російських письменників, близько  60-75% курсу. З того часу почали переписуватися навчальні програми, і на початку 2011 року було ухвалено Концепцію літературної освіти, яка передбачала, що всі  художні твори необхідно вивчати відповідно до  оригіналу. Таким чином, школярі були позбавлені ознайомлення з головним обсягом літератури, що його повинна знати освічена сучасна людина, оскільки більшість зарубіжних творів завеликі для вивчення у школі. Тому курс світової літератури зводився до  вивчення віршів та невеликих оповідань.

   Максим Стріха підкреслив, що викладання зарубіжної літератури є важливим чинником формування гуманістичного світогляду освіченого патріота України та інваріантною складовою освіти протягом всього часу навчання у школі. В основу курсу зарубіжної літератури мають бути покладені європейські канони, а перелік творів для вивчення – високого рівня. «Прийшов час повернути науково обґрунтовану назву цього курсу,  а також  відновити безперервне вивчення в середній та старшій школі творчості авторів зарубіжної літератури, з використанням найкращих перекладів», - наголосив заступник Міністра.

   Члени Колегії МОН також розглянули та проаналізували питання перебігу конкурсу оригінал-макетів підручників для 4-х та 7-х класів.  

   Міністр освіти і науки повідомив, що, незважаючи на залучення до підготовки та проведення конкурсу широкої громадськості, видавців, Громадської ради МОН та інформаційну кампанію щодо прозорості заходу, всі ці дії не дали позитивних результатів.

   За словами Сергія Квіта, недобросовісно написані рецензії змусили членів конкурсної комісії аналізувати їх зміст, замість того, щоб здійснювати статистичний підрахунок позитивних чи негативних рецензій по кожному із підручників. Такі дії призвели до розбіжностей в оформлені протоколу результатів І етапу конкурсу. «Недобросовісні рецензії ламають всю систему. Серед рецензентів немає розуміння важливості проведення конкурсу та ... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 707 | Завантажив: Микола | Дата: 08.04.2015 | Комментарії (0)

Природа нам – як рідний дім,

Вона усім – як мати.

Щоб лад завжди був в домі тім,

Про це нам треба дбати.

    Для підготовки до великого свята – Великодня, вчитель трудового навчання Олентерюк Іван Георгійович разом з учнями старшої школи взяли участь у прибиранні прилеглої частини головної дороги, що веде до нашого мальовничого села – Волока.

Учні з ентузіазмом  працювали над прибиранням території, вони добре знають, що це наш дім, і його, як і всі добрі господарі, треба прибрати до свят. А ще учні зрозуміли, що необхідно завжди утримати територію в чистоті і робити все, щоб всі жителі і гості села дотримувались цієї чистоти і не викидали сміття де-небудь. Адже від цього страждає природа, а це наш дім.

Проглядів матеріалу: 571 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 08.04.2015 | Комментарії (0)

    Компетентний учитель – запорука реалізації компетентнісного підходу до сучасного освітнього процесу. 

Педагогіка — це індивідуальність кожного вчителя, його психологічного світу, а методична робота стосується цього світу. Саме тому психологічна наука має задовольнити потребу в оцінці професійного спілкування та професійних якостей учителя. Практичним психологом та соціальним педагогом  Купського НВК №2 був проведений семінар з педагогами з теми: «Розвиток психологічної компетентності педагогів та батьків».

 Семінар почався з інтерактивної лекції  «Актуальність психолого-педагогічної компетентності педагогічних працівників»,  в якій було наголошено про актуальність психолого-педагогічної компетентності вчителя, про те  що  результат навчально-виховної роботи впливає не тільки особистість педагога, знання ним педагогіки, методик викладання та виховання, але і на його психологічну компетентність. Анною Василівною були представлені результати діагностики педагогів. Цікавою та змістовною була мультимедійна презентація «Підвищення психологічної компетенції вчителів» в якій були представлені поради щодо підвищення психологічної компетенції. Вчителі з великим задоволенням брали участь у проведенні вправи «Міняємося ролями». Для того щоб допомогти вчителям навчитися надавати допомогу дітям у виході із складних ситуацій з вчителями був проведений педагогічний консиліум «Врятуй дитину».

Інтерактивна лекція «Конфлікт в педагогічному колективі: шляхи вирішення» навчив вчителів як правильно вирішувати конфлікти. Також були представлені дихальні вправи та розвантажувальні хвилини. Вчителі працювали в групах і вирішували кризові та  проблемні ситуацій, які виникають в шкільному колективі.

Мультимедійна презентація  «Основні шляхи збереження психічного здоров’я педагога. Профілактика емоційного та професійного вигорання»  навчив вчителів як правильно діяти, коли проявляється синдром емоційного вигорання. Під час вправа «Колесо життя» вчителі  визначили поняття «здоров’я», «здоровий спосіб життя» та фактори, що впливають на здоров’я. Була проведена релаксаційна хвилинка «Водоспад». В кінці семінару був проведений заключний шерінг та вправу «Скринька сподівань».        

 

Заступник директора з НВР   Кирстюк О.М.

Проглядів матеріалу: 626 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 08.04.2015 | Комментарії (0)

   Роль географії в підготовці учнів до життя величезна, і тому значення географічних знань і географічної культури як складової частини загальної культури людини важко переоцінити.

Для кращого засвоєння та поглибленого вивчення матеріалу з географії у Волоківській ЗОШ І-ІІІ ст. відбувся брейн-ринг з географії під назвою «Навчитися сьогодні для успіху у майбутньому». Для проведення гри учні шостого класу були поділенні на дві групи по 4 учні в кожній. Шестикласники  самі обрали капітана та його помічника. Сформовані команди працювали над різними цікавими питаннями, які підготував для них вчитель географії Онофрейчук Діана Іванівна. Вони працювали із географічними атласами, контурними картами, кросвордами, розв’язували різні задачі з географії.

Проглядів матеріалу: 556 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 08.04.2015 | Комментарії (0)


Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Квітень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024