П'ятниця, 26.04.2024, 09:28















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2016 » Березень » 1 » Тиждень педагогічної майстерності в Купському НВК №2
12:31
Тиждень педагогічної майстерності в Купському НВК №2

    З 22 по 26 лютого в школі проходив тиждень педагогічної майстерності, метою якого було продемонструвати перспективний педагогічний досвід учителів нашої школи.

  Тиждень являв собою калейдоскоп відкритих уроків, майстер-класів, позакласних заходів, під час яких учителі прагнули показати свою майстерність, продемонструвати вже опановані ними інтерактивні, проектні та інформаційно-комп’ютерні технології.

  Кожен бажаючий мав можливість відвідати уроки колег, й жоден не пошкодував про це, тому що подібні заходи – не тільки демонстрація рівня професійної діяльності вчителя, а й безцінний обмін практичним досвідом.

  Всі уроки стали свідченням зростання рівня викладання та педагогічної майстерності вчителів, показали прагнення педагогів до творчого пошуку та впровадження новітніх інноваційних технологій.

Проведені заходи довели, що особливу увагу вчителі приділяють розвитку пізнавальної активності учнів, створенню умов для реалізації творчих, інтелектуальних здібностей особистості, диференційованому підходу в навчанні, умінню орієнтуватися в інформаційному просторі.

Вчителем початкових класів Богданюк М.Р. був проведений урок природознавства в 2- му класі. Тема уроку: Care plante ierbacee infloresc primavara primele?

Мета уроку:  ознайомити учнів із розмаїттям рослин; формувати поняття «дерева», «кущі», «трав'янисті рослини»; вчити визначати плоди дерев; розвивати у дітей активне спостереження; виховувати любов до природи, бажання охороняти і примножувати її красу.

Вчитель Тарица С.Л. в 1-му класі провела урок з математики. Тема уроку: Узагальнення теми, додавати та віднімати числа в межах 10.

Мета уроку:  Закріплювати уміння додавати та віднімати числа в межах 10, креслити відрізки заданої довжини, розв’язувати задачі на знаходження остачі; розвивати мислення дітей, виховувати почуття дружби.

Урок  читання в 4-му класі провела вчитель Богданюк Є.В. Тема уроку: Ion Creanga  «Amintiri din copilarie».

 Мета уроку: Викликати у дітей інтерес до творчості Ion Creanga , розширити і поглибити їхні знання про писменника; на основі змісту «Amintiri din copilarie». поглиблювати уявлення про етику людських стосунків, визначити повчальний характер повесті. Формувати соціокультурну  та комунікативну компетентності, загальнопізнавальні вміння. Виробляти вміння вести діалог і полілог у парі, групі, будувати монологічне висловлювання, вступати в дискусію з проблемних питань твору, узагальнювати, систематизувати знання та робити висновки.
Виховувати інтерес до народної мудрості і бажання вчитися, сприяти вихованню позитивних рис характеру; почуття прекрасного, вміння насолоджуватися художнім твором.

Вчитель  Зеленівська Ф.В. в 3 класі провела відкритий урок з читання. Тема уроку: Cezar Petrescu «Cuibul de pasarele»

Вчитель  Костинян Ф.І. провів відкритий урок з алгебри в 8-му класі. Тема уроку: Властивості арифметичного квадратного кореня.

Мета уроку:   Розглянути властивості арифметичного квадратного кореня; розвивати вміння учнів добувати квадратні корені, використовуючи вивчені властивості; виховувати повагу до історії Збройних Сил України, розуміння почесного обов’язку захисника Вітчизни, почуття колективізму.

З упевненістю можна стверджувати, що більшість педагогів на високому рівні володіє інноваційними освітніми методиками і технологіями, активно їх використовує та поширює в професійному середовищі. Вчителі закладу уміють продукувати оригінальні, нетрадиційні ідеї застосовувати нестандартні форми проведення уроків та позакласних заходів,  активно впроваджувати форми і методи організації навчально-виховного процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання учнів.

                                                           Заступник директора з НВР  Кирстюк О.М.

 

Переглядів: 446 | Додав: Ulia_RMC | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 1
+1  
1 О_С_Намака   (02.03.2016 17:05) [Материал]
biggrin

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Березень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024